paar mtt's opgestart, geen zin om voluit te grinden
maar you never know, maybe toch die ship:D
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
paar mtt's opgestart, geen zin om voluit te grinden
maar you never know, maybe toch die ship:D
wantaim
Net terug van vakantie. Augustus grind maand!
Zal in Augustus nog wel 2 a 3 dagen per week werken, maar ga toch echt me best doen.
Doel is 2,5K 180's grinden. Waarvan de meeste 8$/3,50R zullen zijn.
Daarnaast zal ik de mtt turbo's meepakken tot 33$ en afentoe een big tot 33$.
Deze maand dus veel focus op volume.
LETS GOOOOOO
Vandaag dan de eerste echte grinddag sinds tijden. Begin tussen 12 en half 1 en reg door tot minimaal 12 uur, let's goooooooo
Gister een mooie dag gehad.
180's gingen kut, veel final tables maar geen ships.
MTT's gingen goed! 33turbo 6max 500cap geshipped voor 2,6K
Resultaat +2,1K:)
Mijn doel om 2,5K 180s deze maand te grinden is misschien toch te hoog gegrepen, zit nu net iets boven de 200. Maar we gaan ervoor!
Zo brak als maar kan van gisteravond/nacht, maar toch tijd om nu een grind neer te zetten! Vandaag ook weer een keer de regular mtt toernooien spelen.
Let's gooooooooooooo
Heel wat gegrind vandaag, uiteindelijk kiet door 2e in HU hyperturbo voor 650 en nog 10e in 25$ hyper 6 max. Het mag hem niet wezen:(
Sinds maanden een keer op zaterdag voor 2 uur me bed in. Vandaag dus topfit en ik ga dus echt een mooie zondaggrind neerzetten. Kwart voor elf begonnen en ben van plan door te reggen dat 1 uur vannacht! Kom maar op met die 5 digits! 6 digits mag ook, red spade open is van mij!
wat een dag zeg, denk je lekker dagje kaarten op zondag. Het veld is dan lekker weak en de prijzen zijn groot. Maar wat een slechte run. Dacht ik eindelijk uit m'n downswing te zijn, begint er weer een nieuwe.
Result van vandaag -1,3K
Wat blijft het toch een heerlijk spel