En het is weer zondag, we gaan er weer voor!
Dapper met dit weer! Veel succes. Is er trouwens een reden dat je de cursus niet wil halen?
En het eerste uur zit er alweer op! De focus is goed, ik zit echt lekker te kaarten.
Nergens nog iets dieps, maar dat is logisch na 1 uur. Wel 40K in de 2R turbo.
Nog steeds niks dieps, wel twee 180s itm gehad, 8e en 14e ofso.
Maarja heeeeeeeee, ik heb nog 12 uur te gaan:)
Weer een uur om, zieke pot in 3R 2x verloren voor final 2 tables stack.
Net 7e in 15$ 180's geworden. En nu nog een 3,50R 180 open. 10 left en ik heb chiplead. Deze maar binken dan!
EDE ALL THE WAYY
Wageningen ben ik geboren! Als er nou nog veel meer mensen hier in omstreken pokeren wordt het tijd voor een homegamepje denk ik!
Toch tot 1 uur s'nachts registreren volgehouden, dus 14 uur geregistreerd uiteindelijk. Ik ben nog 3e geworden in een 22$ mtt voor 2,5Kish. First was 4,6. Maar jammer genoeg verloor ik 3 cruciale flips aan het einde, maar toch een mooi up dagje! Morgen weer een nieuwe dag.
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Was gisternacht te warm om te slapen, dus nog 2 mtt's opgestart. 8$ turbo geshipped voor 1,5K
HOTRUN IS ONNNNNNN
Slapen met dit weer is gewoon rot, veelste warm. Vanavond maar 50eu rebuy in Utrecht spelen. Echt zin om weer live te spelen!
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
Wageningen ben ik geboren! Als er nou nog veel meer mensen hier in omstreken pokeren wordt het tijd voor een homegamepje denk ik!
Sounds good
heb wel goede locatie daarvoor
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
Slapen met dit weer is gewoon rot, veelste warm. Vanavond maar 50eu rebuy in Utrecht spelen. Echt zin om weer live te spelen!
tja, helaas ging om 6 uur vanmorgen weer de wekker :-)
Suc6 vanavond! Ik tjoek er langs met de tram maar vind 50 eu iets te veel.