Ga naar het forum
Grinding the DoN

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Grinding the DoN

320 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
6,407 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En 2.70 binnengehaald. Er had wellicht meer ingezeten aangezien mijn directe tegenstander tijdens de headsupsessie echt een passieve donk was maar mijn A/Q haalde het niet tegen zijn A/9 en daarna was het vechten tegen de bierkaai :) 2.70 is toch goed imo. Mijn grafiek is lekker aan het stijgen en ik hoop dat ik dit kan volhouden. Heerlijk om zo de middag (thailand) af te sluiten. Ik durf weer doelen voor mezelf te stellen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik moest natuurlijk gniffelen en echt verbaast was ik niet :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu stuk of 10x op rij verloren. Wat een swings. Het probleem is natuurlijk dat ik nu niet weet wat ik goed of fout doe aangezien mijn moves de ene keer wel schijnen te winnen en de andere keer keihard lijken te verliezen. Het is echt zoooo random allemaal ook :D Morgen weer verder dan maar want dit ziet er NIET goed uit helaas. Maar weer eens wat Don 50/50 doen om wat easy geld binnen te sprokkelen (kleine hoeveelheden zodat ik weer wat Sng kan doen er na)

Verder zit ik telkens in 1 finaal oneerlijke pokersituatie.

Voor me: telkens iemand all in
ik: telkens slechte hand waarmee ik geen all in kan callen

nu weet ik ook dat hun waarschijnlijk k/4 en a/3 hebben maar dan kan ik met mijn j/2 en 7/2 en 5/3 natuurlijk niet callen. Dit is gewoon een erg oneerlijke spelsituatie waar je op een gegeven moment maar met any 2 moet callen en meestal verliest. Op dat moment komt het wel degelijk op geluk/pech aan. Hoop niet al te vaak meer in die situatie te zitten want tot nu toe kost het me games en als je dan enkel rotzooi krijgt ben je op 4 spelers zo door je stack heen (blinds 200).

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En weer 3x verloren. Ik snap echt niet hoe iedereen zo weinig problemen heeft met deze (lage) limieten. Ik scoor 95% op ICM trainer maar vlieg wel telkens eruit op de bubbel in die fase. Als ik Aas shove winnen ze met hogere kicker, als ik QQ shove winnen ze met K's om nog maar te zwijgen over die totaal oneerlijke situaties waar je gewoon NIKS kan doen.

Dat is een nadeel aan het spel poker mijns inziens. bubbel; telkens kut kaarten en telkens iemand voor je die all in bet. Dan lig je er snel uit en kun je gewoon niks doen.

Zo win je 1/2/3x en dan verlies je weer 10x. Dan win je weer eens 5x en dan verlies je weer 12x. De swings zijn ONTZETTEND groot en in veel gevallen kun je er niks aan doen. Heb wat shoves door de ICM trainer gesmeten en die zei ook "SHOVE". Dan kun je gewoon pech hebben maar voor winst spelen is dan ook een utopie natuurlijk op deze limieten. Ik ga in de avond maar weer verder met SnG'en en dan hoop ik op wat meer geluk :) Sinds gister en vandaag 12 dollar verlies en in vrije val atm. Niks lijkt meer te lukken grmbl.

En dan win ik weer eens 4.50 :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De Sng's willen vandaag helemaal NIET lukken terwijl ik helemaal niks anders speel als voorheen.

Ik word echt non stop gerivered op de bubbel. Net weer. J/8 offsuited op de big blind. Iemand called en ik zie K/K/J. ik zet mijn 600 fishes in en hij called met 5/5. 5 op de river. duh. Ik heb A/A hij heeft J/4. Flop J/4/K. gg weer verloren. Ik heb QQ en ik moet tegen A/9 in de push or fold fase; A op de river. Ik raap KK en ik shove deze @ push or fold fase. Hij heeft 10/2. Flop 10/10/2. Gg weer verloren. En dit de hele tijd....

Ik heb op de 20 games van vandaag 2 weten te winnen (1e plek) en als dit grapje nog langer doorgaat mag ik weer de keuze maken : of storten of niet. Het begint echt een grote grap te worden langzamerhand en ik vraag me echt af waarom ik telkens 2 outers op de river weet aan te trekken als magneten. Het is toch echt 5% kans voor hun om te winnen en niet 95% (opgezocht via cardplayer.com) Die gasten snappen waarschijnlijk zelf niet eens dat ze gewoon strontgeluk hebben de hele tijd. Ik ben liever een speler met ONTZETTEND veel geluk dan een speler die het spel goed kan spelen. Die weten in ieder geval wel wat iwnnen is. Frustrerent spelletje is het poker vandaag. Als zelfs SnG niet eens wilt lukken vraag ik me echt af wat mij wel nog wilt lukken bij een spel waarin geluk van ONTZETTEND groot belang is zo blijkt.

Het voelt als schaak maar niet normaal schaak. Een schaakvariant waarin er telkens random gebeurtenissen plaatsvinden. Een zwart gat die je koningin naar beneden trekt of een pion die ineens in een toren verandert. Uiteindelijk winnen de beste moves op 10.00000000 handen over 10 jaar maar er gebeuren dingen waar je absoluut helemaal geen enkele invloed op hebt. En daar kan je A/A je K/K of je straat (river flush WOW) helemaal niks aan veranderen helaas.

Morgen weer verder. Ik heb nogal wat in te halen. Moet maar weer eens een paar keer 1e worden. Je zult kunnen zeggen dat ik tilt maar ik maak niet de onjuiste keuzes (heb weer mensen van 2+2 die met me meekijken) en zij zien ook wat er gebeurd. 20 games lang. Een mindere dag. Maar je kunt niet zeggen dat iemand slecht speelt omdat de resultaten slecht zijn. Dat is poker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Game, na game na game na game

suckout na suckout na suckout na suckout

/

De %en volgens de site (die shit kan niet kloppen gewoon)

KK vs AK

preflop

KK has 70% to win vs KA

after flop

KK has 80% to win vs KA

after turn

KK has 95% to win vs KA

river komt natuurlijk weer. GG ik verlies weer. De hand die voor mij NOOIT mag winnen (92% verlies ik KK waarvan 78% op de river) is ook de hand die niemand zal folden en waarmee iedereen zal spelen.

Wat een oplichterij is het toch jongens toch... Het is gewoon sick. Ik zou willen dat ik in plaats van een goede speler die weet hoe het spel zou moeten werken een gelukkige speler zou zijn. Dit is gewoon echt sick. Pure oplichterij zodat ik dalijk weer kan storten. Ja dit kan gebeuren. IK speel echter nu 25 keer achter elkaar. Ditkan niet altijd gebeuren. Elke dag.

Ik speel KK in het vervolg niet meer. Het is gewoon een ruk hand die nooit iets wint. Enkel verlies op die rotzooi. bah bah bah wat een smerige bende daar. Die donks hebben echt zooooo ontzettend veel geluk gewoon.. ongelooflijk echt... Maar dat heb je nodig bij een geluksspel zoals poker.

Niemand kan nog ontkennen dat deze lui ONTZETTEND veel geluk hebben. Ik heb het hier over 6% winkansten die ze telkens hitten. Het lukt ze wel telkens. Hoezo is poker dan geen geluksspel als ze telkens geluk hebben. Ik zie het niet meer zo tbh. Dit zijn geen coinflips meer. Dit zijn 3 outers in een deck van 52 kaarten die ze ALTIJD hitten. Elke game weer. Skill boeit niks als je niks kan winnen. Als je handen niks uithalen en je bets ook niet. Het is geluk dat telkens de games wint op de 1.20 limieten. Helaas is dit vooralsnog niet aan mijn zijde. Ik zit nu in deze positie: Als ik dalijk eens met KK win vs random hand X dan vind ik dat ik geluk gehad heb. Zo fucked up is t gewoon.

bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Flammie1983
Game, na game na game na game

suckout na suckout na suckout na suckout

/

De %en volgens de site (die shit kan niet kloppen gewoon)

KK vs AK

preflop

KK has 70% to win vs KA

after flop

KK has 80% to win vs KA

after turn

KK has 95% to win vs KA

river komt natuurlijk weer. GG ik verlies weer. De hand die voor mij NOOIT mag winnen (92% verlies ik KK waarvan 78% op de river) is ook de hand die niemand zal folden en waarmee iedereen zal spelen.

Wat een oplichterij is het toch jongens toch... Het is gewoon sick. Ik zou willen dat ik in plaats van een goede speler die weet hoe het spel zou moeten werken een gelukkige speler zou zijn. Dit is gewoon echt sick. Pure oplichterij zodat ik dalijk weer kan storten. Ja dit kan gebeuren. IK speel echter nu 25 keer achter elkaar. Ditkan niet altijd gebeuren. Elke dag.

Ik speel KK in het vervolg niet meer. Het is gewoon een ruk hand die nooit iets wint. Enkel verlies op die rotzooi. bah bah bah wat een smerige bende daar. Die donks hebben echt zooooo ontzettend veel geluk gewoon.. ongelooflijk echt... Maar dat heb je nodig bij een geluksspel zoals poker.

Niemand kan nog ontkennen dat deze lui ONTZETTEND veel geluk hebben. Ik heb het hier over 6% winkansten die ze telkens hitten. Het lukt ze wel telkens. Hoezo is poker dan geen geluksspel als ze telkens geluk hebben. Ik zie het niet meer zo tbh. Dit zijn geen coinflips meer. Dit zijn 3 outers in een deck van 52 kaarten die ze ALTIJD hitten. Elke game weer. Skill boeit niks als je niks kan winnen. Als je handen niks uithalen en je bets ook niet. Het is geluk dat telkens de games wint op de 1.20 limieten. Helaas is dit vooralsnog niet aan mijn zijde. Ik zit nu in deze positie: Als ik dalijk eens met KK win vs random hand X dan vind ik dat ik geluk gehad heb. Zo fucked up is t gewoon.

Ur never gonna be a winning player this way.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Door te blijven storten en telkens weer 8/10x gesuckout te worden zal ik ook geen winning player worden nee. Ik zou echt willen dat het iets was dat kan gebeuren ipv het gebeurd me elke game zo ongeveer. Dan zou ik ook al wat positiever zijn. Deze gasten winnen omdat ze geluk hebben. Dat is nou eenmaal zo. Ze hebben niet gewonnen door hun grandioze skills. Die gast linksboven won bijv zijn stack bij elkaar door een 7/4 suited en won met een flush van 2 spelers. Hij callde een all in hiermee. Hij wint ook omdat hij geluk heeft. Niet omdat de call van hem zo skilled was. Waar gaat het uiteindelijk om als je een winningplayer wilt zijn? Winnen. Wat doe ik niet? Winnen. Wat doen hun wel? Winnen. Hoe doen ze dat? Door veel geluk te hebben en hun magische outs of runners te hitten. Dat heb ik nou eenmaal niet. Zo is het nu eenmaal. Het gaat om het resultaat. Voor mij is het resultaat: bijstorten en rockbottom. Dat is geen grap, dat is hoe het is.

Orodin
PokerStrategist

Misschien zou je je je eens een poosje in microlimits cashgames moeten verdiepen. Het is duidelijk dat je mindset hierdoor ook fucked up raakt (wat uiteraard begrijpelijk is), dus mijn tips op dit moment zouden zijn:
- Verdiep je in de artikelen in de psychologie/didactiek-sectie om je mindset op orde te krijgen;
- Ga de basis-BSS-artikelen lezen en ga een poosje NL2 spelen.

Het is duidelijk dat je poker erg leuk vindt, maar je moet denk ik oppassen dat je straks niet het gevoel gaat krijgen er te diep in te zitten. Ik lees bijvoorbeeld een paar posts omhoog dat je zegt "ik heb nog heel wat in te halen". Als dat je uitgangspunt is, garandeer ik je dat dat je spel beïnvloedt. Sterker nog, door zulke gedachten komt iedere suckout alleen nog maar harder aan en dat moet niet hoeven...

Just my 2 cents. Succes ermee :)

Je hebt inderdaad veel geluk nodig om te winnen Flammie. Daarom is poker ook een KANSSPEL. Je investeert in een kans om te winnen. Als je je hierbij aan je BRM houdt, heb je altijd een kleine edge waardoor je op zeer lange termijn *(bij 1 dollar games spreken we hier over 10 centen ofzo) altijd winst zal maken.... als je geluk hebt!

Jij hebt het geluk overduidelijk niet. Als echt elke hand gecracked wordt, doe je mijns inziens niet veel fout. Als men met je meekijkt en aangeeft geen grote leaks te vinden, doe je mijn inziens ook niet veel fout. We hebben het over zeer kleine leaks, terwijl mensen aan ej tafel met grote leaks wel winst maken. Waar is de skill dan (ver te zoeken idd :P) ?

Je kunt van poker proberen een 100% skill spel te maken, maar dit is slechts utopie. Het is nu eenmaal geen schaken (wat wel 100% strategie en tactiek is), dammen o.i.d. Het is en blijft een kansspel en behoort ook tot de kansspelen. Je kunt een kleine edge krijgen wat succes op langere termijn zal kunnen geven, maar tegen echt heel veel pech is dit niet gegarandeerd.

Ik zou het niet spelen om winst te maken, maar enkel voor je plezier. Uiteindelijk is er maar 1 iemand die wint en dat is je pokerclient ;)

Mijn laatste 3 handen die ik speelde:

KK verloren vs Royal Flush
AK verloren vs KK
10/10 verloren vs 63 offsuited (waarom called ie mn 4x BB raise ermee :D)

bayleysa
Legacy Member

Door te blijven storten en telkens weer 8/10x gesuckout te worden zal ik ook geen winning player worden nee. Ik zou echt willen dat het iets was dat kan gebeuren ipv het gebeurd me elke game zo ongeveer. Dan zou ik ook al wat positiever zijn. Deze gasten winnen omdat ze geluk hebben. Dat is nou eenmaal zo. Ze hebben niet gewonnen door hun grandioze skills. Die gast linksboven won bijv zijn stack bij elkaar door een 7/4 suited en won met een flush van 2 spelers. Hij callde een all in hiermee. Hij wint ook omdat hij geluk heeft. Niet omdat de call van hem zo skilled was. Waar gaat het uiteindelijk om als je een winningplayer wilt zijn? Winnen. Wat doe ik niet? Winnen. Wat doen hun wel? Winnen. Hoe doen ze dat? Door veel geluk te hebben en hun magische outs of runners te hitten. Dat heb ik nou eenmaal niet. Zo is het nu eenmaal. Het gaat om het resultaat. Voor mij is het resultaat: bijstorten en rockbottom. Dat is geen grap, dat is hoe het is.

Ik wil 1 keer, maar dan ook 1 keer een Hand History van je doorkijken van een sng, en we shall see

Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
Je hebt inderdaad veel geluk nodig om te winnen Flammie. Daarom is poker ook een KANSSPEL. Je investeert in een kans om te winnen. Als je je hierbij aan je BRM houdt, heb je altijd een kleine edge waardoor je op zeer lange termijn *(bij 1 dollar games spreken we hier over 10 centen ofzo) altijd winst zal maken.... als je geluk hebt!

Jij hebt het geluk overduidelijk niet. Als echt elke hand gecracked wordt, doe je mijns inziens niet veel fout. Als men met je meekijkt en aangeeft geen grote leaks te vinden, doe je mijn inziens ook niet veel fout. We hebben het over zeer kleine leaks, terwijl mensen aan ej tafel met grote leaks wel winst maken. Waar is de skill dan (ver te zoeken idd :P) ?

Je kunt van poker proberen een 100% skill spel te maken, maar dit is slechts utopie. Het is nu eenmaal geen schaken (wat wel 100% strategie en tactiek is), dammen o.i.d. Het is en blijft een kansspel en behoort ook tot de kansspelen. Je kunt een kleine edge krijgen wat succes op langere termijn zal kunnen geven, maar tegen echt heel veel pech is dit niet gegarandeerd.

Ik zou het niet spelen om winst te maken, maar enkel voor je plezier. Uiteindelijk is er maar 1 iemand die wint en dat is je pokerclient ;)

Mijn laatste 3 handen die ik speelde:

KK verloren vs Royal Flush
AK verloren vs KK
10/10 verloren vs 63 offsuited (waarom called ie mn 4x BB raise ermee :D)

Welke fase was die 10/10?
Ben geen krak, nog maar net begonnen met SNG is wel fijner als Cash :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Ik wil 1 keer, maar dan ook 1 keer een Hand History van je doorkijken van een sng, en we shall see

Kom gewoon met me meekijken of kom op msn. Vele gingen je al voor en vele begrijpen er ook helemaal NIKS Meer van. Flammie1983 pokerstars. Laat maar weten als je trek hebt..

Nu dit weer;

De hele game deed ik ALLES goed. Het ging gewoon lekker. Ik shove mijn AQ op de bubbel en word gecalled door AJ. Mooi dacht ik.

/

Vooral toen ik mijn Q hitte was ik in mijn nopjes. Hij had nog maar 3 outs. Mijn shove leek meesterlijk te zijn maar jullie weten dat dit blog een BOLWERK is van bad beats en 3 outers op de river. Elke game maar weer. suckout na suckout en nu dus ook weer.

De %en zijn zoals gewoonlijk een LACHER!

Preflop AQ has 72% to win vs AJ
Afterflop: AQ has 72% to win vs AJ
Afterturn: AQ has 90% to win vs AJ

en dan de river weer. Quelle surprise. Ik wist het ook gewoon weer. Alsof het zo moet zijn elke keer maar weer. Jullie zullen het vast wel weer afdoen als onzin maar ik weet wat ik zie; 8 op de 10 games. Poker is gewoon stront geluk hebben want alweer wint de speler die zijn 3 outer weet te raken. Niet de speler die de hele game de juiste moves maakte. Nogmaals ik weet wat ik zie en het bevalt me allerminst. Ik speel er nog eentje voor vandaag. Wat een bs weer. Zum kotsen.

haha dit hele topic maakt volledig gehakt van odds, statistiek and what we know about it. :D

Als je zoveel pech hebt, win je ook gewoon niks , hoeveel skill je ook hebt.

ps. ik keek mee en zag de hand live. ik was zelf degene die m zei dat ie moest shoven (was hij sowieso al van plan overigens :P ). Ik heb m de buy in maar terug gegeven. Er waren geen huge ass leaks, gewoon ABC solid poker tot aan de bubble.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is gewoon een grote grap. Bs. Die lange termijn mag wel eens komen want dit is gewoon echt ziek. 8/10 games gesuckout worden. maanden lang. gaaaapppppppp saai zeg ik je. Winst maken met online poker zal voor mij (dankzij mijn pech) wel altijd een leuk verhaaltje blijven. Een mythe.

En tijd om er weer mee te stoppen. Ik word echt knettergek van die suckouts de godganse tijd. En ik weet gewoon zeker dat jullie t niet anders zullen spelen. Die gasten hebben zelf de grootste leaks maar wel telkens het meeste geluk gewoon. Dat is wat je moet hebben om te kunnen winnen of om winst te kunnen maken. Skills boeit echt helemaal niks meer zo blijkt wel weer. Ik weet wat ik zie en wat me overkomt telkens maar weer. Ik ga morgen weer verder. Ik doe het nu gewoon zo;

als ik 2x verlies kap ik er mee. Dan weet ik dat het weer een bs dag gaat worden waarin de mensen/spelers met de grootste leaks en leakmoves het weer zullen gaan winnen. Daar pas ik voor. Je ziet aan de screenshots wat ze doen. q/q callen met 6/6 en op river winnen. A/A callen met J/4 en winnen. K/K callen met mediocre hand X en winnen op de river. Dat zijn serieuze leaks. Maar ze winnen wel. Daar gaat het om. Je moet shippen. En daarvoor heb je gewoon onwijs veel geluk nodig. Dit even laten bezinken en morgen weer verder. Wat ben ik blij als ik room kan switchen nadat ik mijn petje bij elkaar heb. Jezus wat een bs op jokerstars/riverstars.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als ik je tekst zo lees heb ik maar 1 woord: TILT.

Ik zou zeggen neem eens weekje break en ga eens naar je eigen spel kijken. Ik zeg niet dat je verkeerd of slecht speelt maar vaak zul je ondanks dat je denkt dat je alles goed doet toch foutjes maken die je uiteindelijk een toernooi kunnen kosten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Als ik je tekst zo lees heb ik maar 1 woord: TILT.

Ik zou zeggen neem eens weekje break en ga eens naar je eigen spel kijken. Ik zeg niet dat je verkeerd of slecht speelt maar vaak zul je ondanks dat je denkt dat je alles goed doet toch foutjes maken die je uiteindelijk een toernooi kunnen kosten.

De moves die me telkens het toernooi kosten zijn de suckouts die ik post. Voor die tijd gaat alles gewoon lekker en heb ik de tegenstander telkens in mijn broekzak (zo hard dat ik dijkwijls gewoon complimenten van de tegenstander krijg over mijn spel). Mijn handjes kijk ik altijd na elke match door want dat is de enige manier om je spel te blijven verbeteren. Ook bespreek ik een aantal situaties met mensen op msn om na te checken of het idd wel de goede zet was. Ik verlies mijn AA vs 7/2. Wat kan ik beter doen? Ik zeg bij deze overigens niet dat ik Negreanu of Hellmuth-level speel maar ik speel niet zo slecht dat ik 1.20 niet eens kan beaten. Deze mensen winnen met veel grotere leaks van mij telkens maar weer en er zijn toch al een deftig aantal mensen geweest in dit topic die meekijken en dit kunnen beamen.

Er is echter telkens een grote verliezende move en dat is de move waarin ik mijn 90% shove en de donks hun 3 outers hitten. Ik tilt niet echt, ik word er wel gek van (dat moet raar overkomen :D )maar ik maak desondanks niet de foute moves gelukkig. Was het maar zo zwart-wit en zo duidelijk dat ik foute moves maak die me de game kosten welke ik dan natuurlijk zou verbeteren zodat het niet meer zou gebeuren. Het zijn echter telkens de juiste moves die me de games kosten en dat maakt het geheel een beetje frustrerend. De moves die iedereen zou maken gezien de powerlevel van de hand pre-flop of na de flop. Wel bedankt voor de hulp though. De moves waarin mensen die observeerden "goed zo! Deze heb je" zeiden nadat ik met een knipoog mijn move liet zien. Ik ga zometeen nieuwe sessie starten maar ik heb er al meer dan eens 2, 3 dagen (1x een week) tussenuit geknepen en daar ging mijn giga ongeluk niet van over.

Ja ik weet dat het blog wellicht niet leuk is om te lezen omdat het niet het perfecte pokerwereldje is waarin poker=skill de boventoon zal voeren zoals het hoort maar geloof me; ik geniet er ook niet van en zodra het beter gaat ben ik de 1e die dit topic zal volspammen met winstverhalen. Ik vind het ook niet tof maar de gelukkigste wint telkens tot nog nu. Dat is helaas de waarheid in mijn games.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Deze keer gelukkig in the money al is het 3e plek. Ik flop mijn straight. Ik shove. hij called met K/2 en gaf hem 1 pair. Hij won op de river met een flush. Deze keer gelukkig wel itm dus moet maar blij zijn met wat ik gekregen heb. Dat was mijn 1e van vandaag en ik hoop dat er nog vele ITM games zullen volgen. Maar wtf ik schat dat ie nog 6% had om te winnen met zijn offsuited crap handje..Waarom call je allin met die poephand ...

Een goede gedachtengang: Ik hoop echt zo erg dat ik dit soort lui op mijn livetables krijg. Wtf :D Dat is toch gewoon STRONTgeluk man zoiets.. en dat wint dan... grmbl... maar goed 3 plek eindelijk itm.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

/

En dan meteen een verliesbeurt. Uiteraard op de bubbel zoals gewoonlijk en ook uiteraard op de river zoals vanouds. Ik shove vanuit positie mijn A/7 (lowstack + @ bubbel zoals gewoonlijk) en zie mezelf gecalled worden door J/8 en die J valt uiteraard op de river. Ik krijg er een punthoofd van. Oef. Natuurlijk observeer ik mijn game en die hand en ik kom tot de volgende statistieken;

Push or Fold phase overigens. De hand ook even door de ICM trainer gehaald en die zei: SHOVE. Normaal call je ook niet met die hand een all in als er bijv.. 5 dollar vanaf hangt ofzo. Dan bet je dus voor een coinflip.

A/7 vs J/8 suited

Preflop = A/7 has 55% to win vs J/8 suited (coinflip)
After flop = A/7 has 75% to win vs J/8 suited
After turn = A/7 has 87% to win vs J/8 suited

Maar ja. dat zegt allemaal zo weinig als het muntje maar niet goed wilt vallen voor mij :) nog 1x en als ik deze weer verlies houd ik het bij deze 3 games. Heb er dan ook geen zin meer in voor vandaag wat uiteraard begrijpelijk is :P Het begint er echt sterk op te lijken dat online gokspellen niet mijn ding zijn omdat ik het benodigde geluk niet heb :) Je zou zo de pc uit het raam naar buiten smijten. Het is echt billenknijpen tijdens de river ook al weet je dat je de betere hand hebt.

De move die me het toernooi gekost heeft en waarvan ICM zei dat ik m moest shoven :) Speler was voor de rest ook nog eens vrij tight. Grmbl. online poker = duur.

A/K verloren vs 10/10. Kan gebeuren en vind ik niet echt een bad beat. Ik ga ff verder met snelle don 50/50 om te zien of ik in ieder geval nog wat winst mag trekken en anders gaat het verhaal morgen verder :P

Don 50/50 ook verloren. Cashgames maar eens checken. Er moet toch iets zijn wat winstgevend is :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tips gevraagd over deze hand;

ik krijg 10/10 8 spelers in het toernooi.

1 dude raised 150. Iedereen fold en ik ben @ late position dus ik wil een flop zien.

Ik zie de flop:

Rainbow

7/10/5

Ik zette hem op all-in omdat ik er vanuit ging dat hij een drawing hand had en ik hem die draw niet gunde. Ik had een set met de highest pair dat op het board lag dus wtf :D

Hij callde echter gewoon met A/J suited.

Mooi dacht ik.

Turn: schoppen

River: schoppen

Hij wint met een flush.

Ik weet gewoon zeker dat ik deze hand finaal fout gespeeld heb ook al had ik een set. Ze winnen dit namelijk telkens maar weer dus doe ik iets fout hier. Mijn beredenatie was als volgt:

Als hij een drawing hand heeft (ik gaf hem A/Q unsuited en ik heb de set dus dan moet ie 2 kaarten hitten en op flop lag rainbow) dan zet ik hem zo weg. Maar ze callen gewoon en winnen. Ik doe dus gewoon iets zwaar fouts.

In het vervolg gewoon raisen en turn zien? Als iemand mijn drawing hand zou all-innen zou ik m wegleggen in deze fullring situatie maar goed :P

Hoe spelen jullie dit? Zo doe ik het dan ook in het vervolg.