Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Oorspronkelijk gepost door Flammie1983
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Oorspronkelijk gepost door Flammie1983
En dan? Heb ik dan minder veel pech denk je? Ik doe gewoon niks fouts. Kijk dit nou bijvoorbeeld, ik neem de pot odds calculator er weer eens bij, deze is me net overkomen; Maar dit gebeurd me elke partij wel.. en altijd weer die river... ik word er echt zeeziek van.. Die klote river
preflop : ik 72% om te winnen
Na de flop: ik 82% om te winnen
Na de turn: ik 91% om te winnen
En dan gebeurd het weer.. de river. net die kaart dat die sukkel nodig heeft om zijn straat te halen.. Wanneer houd het nou eens op. Ik lieg niet; ik vlieg ELKE game eruit door dit soort kut omstandigheden. Mij zijn ze te beroerd om mijn 90% kansen te gunnen maar deze mensen krijgen wel telkens hun outs op de river. .
Dan is het toch niet gek dat ik dat niet tof vind? Ik voel me echt bestolen omdat dit gewoon onmogelijk is dat het ELKE partij weer gebeurd. Dit heeft mijns inziens dus echt niks meer met skill te maken maar met puur geluk (90% win kans kom op) en pure pech.
Tijdens een bad run is het in mijn ogen gewoon beter even te stoppen. Natuurlijk doe je iets fout, niemand speelt perfect, zelfs de allerbeste pro's ter wereld niet. Denk dat als je jezelf nu foutloos acht dat je 't niet ver gaat schoppen in de pokerwereld. Mijn ervaring is dat je tijdens een bad run slechter speelt dan tijdens een good run en ik denk dat de meeste hier dat kunnen beamen. Neem een break en hervind je zin!
Wat gek dan dat ik in real life gehakt maak van donks. Ik zeg toch niet dat ik de hele run foutloos speel?? Ik zeg dat de reden dat ik er uitvlieg is omdat ik goede handen wel goed speel en donks daar maling aan hebben. Die caren niet dat ze een all in moeten callen met 5% kans op winst, ze doen het gewoon. Waar ik me aan erger is dat ze er ook nog voor beloont worden en ik telkens als loser van de tafel moet gaan terwijl ik hun in de val gelokt heb. Het is net alsof ze te beroerd zijn om mij mijn 90% kansen te gunnen teriwjl hun telkens wegkomen met 10% kans. Dat is ronduit frustrerend en heeft oa gezorgd voor 25 dollar verlies in 3 dagen.
Dit is gewoon 3 dagen lang tegen alle statistieken, pot odds en % in en dat is echt wansmakelijk. En aangezien de reden dat ik er uitvlieg niet mijn slechte spel is zie ik geen redne om te stoppen. Kijk de pot odds calculator of dat programma op deze site er maar op na voor procenten. Die liegen niet. De reden dat ik telkens weer verlies is pure pech tot op het belachelijke toe. Even stoppen zal me echt niet ineens een mindere pechvogel maken. En jij zult deze handen niet anders spelen en je weet het. Maar jij zult het wel winnen omdat je gewoon meer geluk hebt, of omdat je hogere limieten speelt en dus minder gedonkt zal worden. Dit heeft echt niks meer met skill te maken hoor. Toch bedankt voor de hulp maar als ik echt minder goed dan normaal zou spelen zou ik allang gestopt zijn voor x aantal dagen. Ik weet dat het niet aanmij ligt. Kijk voor referentie nog maar eens de procenten en odds er op na dan weet je dat er iets gruwelijks mis is met OF pokerstars OF de lage limieten waarbij ze op goed geluk vertrouwen.
Heb wel eens een bad run van 3 maanden gehad....
Is niet zo unreal dus, deal with it, or quit playing
Ik snap dat je het nu wilt laten doen lijken dat ik poker speel als Winston Bogarde @ veronica poker en ik vind het ook tof dat je een volgeling bent van de algemene "poker = skill" strekking maar geloof me (en je mag best mee kijken hoor als ik Poker); ik ben geen noob die maar wat knopjes drukt en voordat ik een beslissing maakt vraag ik me altijd af of het de juiste is. Ik bekijk de odds en kansen en outs etc en ook stacksize en andere zaken zoals betgedrag.
Voordat je het kunt hebben over zaken als
- misschien speel je niet de juiste handen en misschien haal je niet het maximale uit de handen die je krijgt of verlies je te veel op je andere handen
moet je je eerst eens verdiepen in de DoN Turbo speelstijl. De speelstijl van dit soort games is anders dan regulier poker en je mag gerust suited connecters zoals 6/7 etc vergeten want die zul je vrijwel nooit spelen. De blinds gaan zo snel omhoog dat je je geen gokjes en verliezen kunt veroorloven zonder dat je daardoor in de problemen komt. Het is een ander spelletje en mijn doel is om hiermee bankroll op te bouwen. Dat dit nogal moeilijk blijkt te zijn dankzij de lage limieten moge duidelijk zijn. ik vind het onzin atm namelijk en ik ga er over nadenken om +50 te storten zodat ik meteen normale potjes kan spelen waar mensen wel besef hebben van het spel.
Toch bedankt voor de feedback maar het is geen "normaal regulier" poker.