Ga naar het forum
Grinding the DoN

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Grinding the DoN

320 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
6,400 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door johninho123

Oorspronkelijk gepost door Flammie1983
Ik krijg de hele runs alleen maar j/3 q/5 en k/2 en 10/4 en dan heb ik idd een lage chipcount ja. Wat wil je dan dat ik doe? Op de pure gok flopjes checken ook al raisen er de hele tijd nerds met 800 chips?

Ik denk dat ik gewoon vanaf 5 euro moet gaan spelen want ik word er gewoon letterlijk uitgedonkt. Ik zeg niet dat ik perfect speel maar ik vlieg er wel de hele tijd uit door een bad beat en door donk calls, niet omdat ik die handen zo slecht speel. Heb vandaag alleen al 5x verloren met A/A. Er zijn hier mensen die zeggen dat ze die hand nog nooit verloren hebben en er altijd mee winnen.

het enige verschil dat ik zie tussen hun en mij is dus geluk, aangezien ze de handen hetzelfde lijken te spelen. Hun hebben dat en ik heb dat nu al 3 dagen niet. Ik haat die lowstakes echt. Wat een BULLSHIT.

probeer 1tje van 5$ je zult al snel het verschil merken ! Ik zeg niet dat je deze gelijk zult winnen maar het speelt veel fijner dan de 14 don's

Denk ik ook :) Ik heb ong +- 4/5 x gemisclicked en per ongeluk een Don $5 gedaan en alle 5 gewonnen maar het voelde idd stukken anders aan. Het is dat ik me aan een soort van bankroll management wil houden maar eerlijk is eerlijk; op deze limieten is bankroll de dooddoener want je zult echt niet veel verdienen aan je "goede" spel omdat er veel kans is dat je toch gedonkt wordt. Ik denk dat ik me probeer op te werken naar $55 ofzo en vanaf daar 5 dollar games ga spelen. Ben dit echt spuugzat :P

bayleysa
Legacy Member

Ik krijg de hele runs alleen maar j/3 q/5 en k/2 en 10/4 en dan heb ik idd een lage chipcount ja. Wat wil je dan dat ik doe? Op de pure gok flopjes checken ook al raisen er de hele tijd nerds met 800 chips?

Ik denk dat ik gewoon vanaf 5 euro moet gaan spelen want ik word er gewoon letterlijk uitgedonkt. Ik zeg niet dat ik perfect speel maar ik vlieg er wel de hele tijd uit door een bad beat en door donk calls, niet omdat ik die handen zo slecht speel. Heb vandaag alleen al 5x verloren met A/A. Er zijn hier mensen die zeggen dat ze die hand nog nooit verloren hebben en er altijd mee winnen.

het enige verschil dat ik zie tussen hun en mij is dus geluk, aangezien ze de handen hetzelfde lijken te spelen. Hun hebben dat en ik heb dat nu al 3 dagen niet. Ik haat die lowstakes echt. Wat een BULLSHIT.

probeer 1tje van 5$ je zult al snel het verschil merken ! Ik zeg niet dat je deze gelijk zult winnen maar het speelt veel fijner dan de 14 don's

Denk ik ook :) Ik heb ong +- 4/5 x gemisclicked en per ongeluk een Don $5 gedaan en alle 5 gewonnen maar het voelde idd stukken anders aan. Het is dat ik me aan een soort van bankroll management wil houden maar eerlijk is eerlijk; op deze limieten is bankroll de dooddoener want je zult echt niet veel verdienen aan je "goede" spel omdat er veel kans is dat je toch gedonkt wordt. Ik denk dat ik me probeer op te werken naar $55 ofzo en vanaf daar 5 dollar games ga spelen. Ben dit echt spuugzat :P

Geloof me, op de 1 dollar zal je roi hoger liggen dan op de 5. Als je dan een downswing krijgt ben je broke, en dat is al helemaal doemscenario

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

En dan? Heb ik dan minder veel pech denk je? Ik doe gewoon niks fouts. Kijk dit nou bijvoorbeeld, ik neem de pot odds calculator er weer eens bij, deze is me net overkomen; Maar dit gebeurd me elke partij wel.. en altijd weer die river... ik word er echt zeeziek van.. Die klote river

preflop : ik 72% om te winnen
Na de flop: ik 82% om te winnen
Na de turn: ik 91% om te winnen

En dan gebeurd het weer.. de river. net die kaart dat die sukkel nodig heeft om zijn straat te halen.. Wanneer houd het nou eens op. Ik lieg niet; ik vlieg ELKE game eruit door dit soort kut omstandigheden. Mij zijn ze te beroerd om mijn 90% kansen te gunnen maar deze mensen krijgen wel telkens hun outs op de river. .

Dan is het toch niet gek dat ik dat niet tof vind? Ik voel me echt bestolen omdat dit gewoon onmogelijk is dat het ELKE partij weer gebeurd. Dit heeft mijns inziens dus echt niks meer met skill te maken maar met puur geluk (90% win kans kom op) en pure pech.

Tijdens een bad run is het in mijn ogen gewoon beter even te stoppen. Natuurlijk doe je iets fout, niemand speelt perfect, zelfs de allerbeste pro's ter wereld niet. Denk dat als je jezelf nu foutloos acht dat je 't niet ver gaat schoppen in de pokerwereld. Mijn ervaring is dat je tijdens een bad run slechter speelt dan tijdens een good run en ik denk dat de meeste hier dat kunnen beamen. Neem een break en hervind je zin!

Wat gek dan dat ik in real life gehakt maak van donks. Ik zeg toch niet dat ik de hele run foutloos speel?? Ik zeg dat de reden dat ik er uitvlieg is omdat ik goede handen wel goed speel en donks daar maling aan hebben. Die caren niet dat ze een all in moeten callen met 5% kans op winst, ze doen het gewoon. Waar ik me aan erger is dat ze er ook nog voor beloont worden en ik telkens als loser van de tafel moet gaan terwijl ik hun in de val gelokt heb. Het is net alsof ze te beroerd zijn om mij mijn 90% kansen te gunnen teriwjl hun telkens wegkomen met 10% kans. Dat is ronduit frustrerend en heeft oa gezorgd voor 25 dollar verlies in 3 dagen.

Dit is gewoon 3 dagen lang tegen alle statistieken, pot odds en % in en dat is echt wansmakelijk. En aangezien de reden dat ik er uitvlieg niet mijn slechte spel is zie ik geen redne om te stoppen. Kijk de pot odds calculator of dat programma op deze site er maar op na voor procenten. Die liegen niet. De reden dat ik telkens weer verlies is pure pech tot op het belachelijke toe. Even stoppen zal me echt niet ineens een mindere pechvogel maken. En jij zult deze handen niet anders spelen en je weet het. Maar jij zult het wel winnen omdat je gewoon meer geluk hebt, of omdat je hogere limieten speelt en dus minder gedonkt zal worden. Dit heeft echt niks meer met skill te maken hoor. Toch bedankt voor de hulp maar als ik echt minder goed dan normaal zou spelen zou ik allang gestopt zijn voor x aantal dagen. Ik weet dat het niet aanmij ligt. Kijk voor referentie nog maar eens de procenten en odds er op na dan weet je dat er iets gruwelijks mis is met OF pokerstars OF de lage limieten waarbij ze op goed geluk vertrouwen.

Heb wel eens een bad run van 3 maanden gehad....
Is niet zo unreal dus, deal with it, or quit playing

Ik snap dat je het nu wilt laten doen lijken dat ik poker speel als Winston Bogarde @ veronica poker en ik vind het ook tof dat je een volgeling bent van de algemene "poker = skill" strekking maar geloof me (en je mag best mee kijken hoor als ik Poker); ik ben geen noob die maar wat knopjes drukt en voordat ik een beslissing maakt vraag ik me altijd af of het de juiste is. Ik bekijk de odds en kansen en outs etc en ook stacksize en andere zaken zoals betgedrag.

Voordat je het kunt hebben over zaken als

- misschien speel je niet de juiste handen en misschien haal je niet het maximale uit de handen die je krijgt of verlies je te veel op je andere handen

moet je je eerst eens verdiepen in de DoN Turbo speelstijl. De speelstijl van dit soort games is anders dan regulier poker en je mag gerust suited connecters zoals 6/7 etc vergeten want die zul je vrijwel nooit spelen. De blinds gaan zo snel omhoog dat je je geen gokjes en verliezen kunt veroorloven zonder dat je daardoor in de problemen komt. Het is een ander spelletje en mijn doel is om hiermee bankroll op te bouwen. Dat dit nogal moeilijk blijkt te zijn dankzij de lage limieten moge duidelijk zijn. ik vind het onzin atm namelijk en ik ga er over nadenken om +50 te storten zodat ik meteen normale potjes kan spelen waar mensen wel besef hebben van het spel. :)

Toch bedankt voor de feedback maar het is geen "normaal regulier" poker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Geloof me, op de 1 dollar zal je roi hoger liggen dan op de 5. Als je dan een downswing krijgt ben je broke, en dat is al helemaal doemscenario

Geloof me dat je op 5$ al stukken minder gedonkt zal worden. laat dat nou net de reden zijn dat ik nu in een downswing zit want aan mijn plays is weinig aan te merken. Ik denk dat het wel meevalt en er is hier een poster met ervaring en er succes mee gehad heeft, dus dat lijkt me een betrouwbare bron :) Mocht ik 2 verliezen zal ik weer snel terug naar 1$ gaan zo slim ben ik nog wel :P

bayleysa
Legacy Member

Geloof me dat je op 5$ al stukken minder gedonkt zal worden. laat dat nou net de reden zijn dat ik nu in een downswing zit want aan mijn plays is weinig aan te merken. Ik denk dat het wel meevalt en er is hier een poster met ervaring en er succes mee gehad heeft, dus dat lijkt me een betrouwbare bron :) Mocht ik 2 verliezen zal ik weer snel terug naar 1$ gaan zo slim ben ik nog wel :P

Ik snap je wel. En je hebt gelijk als je zegt dat je er nu met regelmaat uitgedonkt voor door fishes, echter zijn dat juist de fishes die mijn huur betalen. Zo moet je het zien, probeer een beetje aan je mindset te werken. Als je weer een AA tegen J3offsuit verloren heb op de 1 dollar, moet je denken dat je geld verdiend hebt. Ik heb wel eens een post van je gelezen waar je geloof ik 17 van de 20 dons gewonnen hebt. Is leuk, maar is niet reeël.

Zit nu ook in een 1k downswing met de ziekste beats, maar alles trekt zichzelf vanzelf recht, en dat weet je zelf ook, aangezien je anders niks hebt aan de percentages die je gaf over hoever je voor lag met je azen etc..

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik kreeg AK en wist dat die raiser niks had omdat het al de zoveelste keer was dat hij zat te raisen. Ik raise hem met all in.

2 scenarios

- Hij fold en ik krijg zijn raise cash
- Hij called en ik pwnlas0r zijn kuthandje

Hij ging callen met een duidelijk inferieure hand. A6 vs Ak.. nou ik was blij hoor.. maar toen bedacht ik me ineens dat ik niet echt een gelukkige speler in een gelukkig moment was..

We nemen wederom de potodd calculator er bij voor %en

72+% kans om te winnen voor mijn hand.

Het maakt weer niks uit... Het zegt allemaal zo weinig als je weinig geluk hebt imo. Ben overigens wel weer blij dat het op de flop gebeurd dan weetik tenminste meteen waar ik aan toe ben. :D Ben ook blij dat het nu gelukkig eens niet dmv een flush of magische straight is. Gewoon bam zijn 3 outer op de flop. Kan ik mee leven...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Soortgelijke situatie. Ik kreeg QQ en hij ging mijn blinds stelen. De blinds lagen hoog en mensen doen dit om bij te blijven. Als ik bij wou blijven zou ik moeten callen en mijn hand liet dit toe. Ikbedoel: QQ is nice.

We nemen wederom de %en er bij volgens het programma op deze site.

Mijn QQ had 72+% kans om te winnen wederom. Mooie bet. Ik was wederom blij. Maar dan dit weer:

tsja je kunt er zo weinig aan doen he... weer verlies bah bah bah.. het is om zot van te worden. Ik ga dus room switchen :) Heb er nu echt gewoon genoeg van.

live4danzig
PokerStrategist
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weet ik nog niet. Misschien iets waar deze site een actie bij heeft zodat ik hier ook wat kan halen. Pokerstars vertrouw ik gewoon niet meer. Jammer maar helaas want vond de interface en layout erg leuk. Het is me allemaal net iets te toevallig...

Heb je een suggestie?

live4danzig
PokerStrategist

Zelf speel ik op Everest maar meer om dat mijn geld erop staat, een echt fijne room vind ik het niet. Tevens is het aanbod van DON's lang niet zo groot als bij Pokerstars. Ben bang dat beter dan Stars eigenlijk niet kan wat betreft de DON's.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dan zal ik iets anders gaan spelen dan DoN. :)

Misschien titan poker ofzo maar eens checken.. of Ultimate bet.

johninho123
PokerStrategist

ben aan het meekijken gaat aardig nu volgens mij of niet

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nah ja moet w88 op goede kaarten =]
Ik durf gewoon niet veel meer te spelen atm :) IK moet soweiso in beginfase geen domme dingen doen. :P

johninho123
PokerStrategist

ben ook aan het donne:P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Blindstealen ging weer helemaal mis ROFL :P

Had wel een hand maar niet goed genoeg om een all in mee te callen :(
Het is nog niet voorbij. Gewoon rustig spelen tot je monster hebt en zien hoe het uitpakt.. meer kun je toch niet doen @ don.

johninho123
PokerStrategist

maar op die positie waar je zat was dat totaal niet nodig om te stealen doe je dat altijd zo?:P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

maar op die positie waar je zat was dat totaal niet nodig om te stealen doe je dat altijd zo?:P

Niet echt eigenlijk :) Maar ik wilde deze keer gewoon proberen. Pakte deze keer helaas niet goed uit. Nu gewoon even w88 @ mooie hand en een hopekijk mooie pot meenemen :) Maar dit is sowieso niet de reden dat ik verlies. Blijf kijken wanneer ikmonster heb om te shoven dan kun je lachen :P

Edit: en nu krijg je alleen maar kuthandjes :)

Edit 2: hoeveel tafels speel je?

johninho123
PokerStrategist

haha 1 tafel ben ook voetbal kijken:P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Check die all in handen ook... 2/10 enzo..

Ik zag de bui alweer hangen maar nu een forummember van pokerstrategy meekijkt weet pokerstars ook wel dat ze t nu niet kunnen maken :D !!!

En WEER die river dus!!!!

Gimme a break :P

johninho123
PokerStrategist

jammer!!

Ik was zelf ook zo dom om totaal onnodig te gaan pushen! Ik dacht namelijk dat bigstack al gefold had pfff tuurlijk heeft ie kk