Hey hey!
Sorry voor de late reactie overigens!
Erg leuk dat je weer terug gekomen bent. Hoe gaat het inmiddels met pokeren?
Ik hoop ook dat dit jaar een stuk beter mag worden dan 2010. Als we je ergens mee kunnen helpen, laat het gerust weten!
Hey hey!
Sorry voor de late reactie overigens!
Erg leuk dat je weer terug gekomen bent. Hoe gaat het inmiddels met pokeren?
Ik hoop ook dat dit jaar een stuk beter mag worden dan 2010. Als we je ergens mee kunnen helpen, laat het gerust weten!
Tnx Arjon.
Ik ga me op dit moment even focussen op de DON'S van pkstars. Hier is vrij weinig informatie over te vinden misschien tips voor me hoe ik me daarin sterker kan maken? Ik wil met de DoN's me BRM naar $500,- Brengen is nu $35 gisteren 2 gespeeld 2 gewonnen. Daarna wil ik me focussen op Sng's.
Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik vaak bluf op momenten waar ik er goed voor sta en er nog 1 uit moet ik toch all in ga op kaarten wat ik niet zou moeten doen (blinds zijn hoog dus erg aantrekkelijk om te stelen). Dit is een erge leak in mijn pokerspel. 2e is dat ik daardoor op tilt sla en hogere buy-in ga spelen. Dus voor mij dit jaar om aan punt 1 te werken zodat punt 2 kan worden voorkomen.
Verder wil ik tussendoor een toernooi doen met 90 of 180 man.
Ik deed gister 1tje met 90 man waar ik 4e werd terwijl ik in het begin met AA verloor en nog 140 chips over had.
Dus ik begin dit jaar met een hoop ideën en hoop weer veel te kunnen leren,proberen en winnen.
Groetjes Johnny
Het is inderdaad zo dat we nog niet heel veel materiaal over DoN's hebben, in ieder geval niet direct voor de bronze status.
Wel kan ik je een bronze-video van Nijntje aanraden. Het is een sessionreview van een $5.40 DoN sessie. Ik weet niet of je die al gezien had, maar zo niet dan kun je er vast nuttige informatie uithalen
We hebben nog wel meer video's over DoN's, ook bijvoorbeeld van onze Team PokerStrategy.com speler Bokkie, maar die zijn voor de silver status. Hopelijk lukt het je die status te halen? (desnoods via het aanmaken van een MoneyBookers account? ;))
Ok bedankt. Nee die heb ik nog niet gezien. Slivere status gaat me niet meer lukken aangezien ik niet meer op ftp wil spelen. Dan moet ik het hier maar mee doen.
Gisteren even 4 DoN's gedaan en alle 4 gewonnen. Ben de non turbo gaan spelen waardoor ik veel langer kon wachten en de rest tegen elkaar laten uitspelen. Dat werkte erg goed moet ik zeggen. Toch blijf ik de neiging om kaarten die suited zijn te spelen. Ik heb daar erg goed op gelet en bijna alles weg gegooid. Vandaag proberen wat meer te doen. Maar dat is lastig als je de hele dag moet werken en s'avonds moet zaalvoetballen. ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Tight spelen, dat is het gewoon het. En idd bij 6 spelers waar je goed staat, amper stelen of spelen..
En inderdaad goed dat je non-turbo hebt gedaan. Zelf als SnG speler heb ik duidelijk gemerkt dat je daar een veel grotere edge hebt. Zoals je zelf aangeeft kun je dan veel rustiger spelen en kunnen andere gekke acties maken en zichzelf kapot spelen zonder dat jij iets hoeft te doen, ideaal
Oorspronkelijk gepost door Arjon
En inderdaad goed dat je non-turbo hebt gedaan. Zelf als SnG speler heb ik duidelijk gemerkt dat je daar een veel grotere edge hebt. Zoals je zelf aangeeft kun je dan veel rustiger spelen en kunnen andere gekke acties maken en zichzelf kapot spelen zonder dat jij iets hoeft te doen, ideaal![]()
Klopt wat een ontdekking eigenlijk heh:D Nee ik wist dit al wel alleen duurt het me te lang. Maar ben er nu achter dat ik beter geduld kan hebben en winnend een toernooi afsluiten dan dat ik een turbo ga spelen en er zo uitligt.
Heb voor deze maand 2 doelen gesteld.
100 x een Don's spelen van $5,40 4/100 winst 20$.
En heb nog een ticket liggen voor de 100.000 dollar freeroll Elke laatste zaterdag van de maand. Dus ben benieuwd wat er uit komt.
Ik zou het kort houden.... Tilt niet volgens brm alles weg!
Nu iets langer: Je zit dan te denken, john misschien kan je niet pokeren en is het beter om te stoppen. Ik weiger dat toch echt...!!!
Dus even wat beelden terug halen en bedenken wat je fout hebt gedaan. John je speelt als een malle alles door elkaar! SnG's DoN's Cash games alles om het verloren geld weer zo snel mogelijk terug te halen! Misschien herkennen sommige zich hierin? Plotseling bedenk je John heb je nou eigenlijk wel echt goede doelen gesteld, wat wil je nou precies!! Ja veel geld verdienen met iets wat ik onwijs leuk vind. Ok en wat heb je er nou eigenlijk precies aan gedaan??? Conclusie niet veel..... af en toe snel een vid gekeken en wat gelezen met de gedachte van ok nu weet ik het!
Brother battle event proberen te winnen vanavond!
100 sng's van 1$
Daily hunderd grand freerroll waar ik nog een tocket voor hebt.
Alles bekijken en lezen wat met sng's te maken heeft!
Dit is mijn voorlopige doelstelling waar ik me nu echt aan wil houden.
Dit is zo een beetje wat me even dwars zit en ik het fijn vond om in mijn blog te zetten. Mocht je hier een reactie op willen geven graag.
Het winnen is niet gelukt... wel 3 final tables gehaald en 1 bounty:P
Verder ook begonnen met 100 sng's heb er gister 1 gedaan dan tel ik die van de brother event niet mee daar ben ik 2e geworden!
1x 2e nog 99 te gaan!
Straks weer wat doen...baal dat ik full time werk soms:S
Waarom, op die manier kun je poker mooi als hobby zien en behandelen, wat voor jou tot nu toe toch het geval is.
Je doelen zijn ook makkelijker in te delen nu. Zo kun je afspreken elke avond 1 artikel te lezen of een video te kijken, daarvan eventueel aantekeningen maken.
Vervolgens speel je een SNG (of meerdere als je van multitablen houdt) en na de SNG koppel je je aantekeningen terug op gespeelde handen.
100 SNG spelen is leerzaam, maar je moet het niet zo snel mogelijk willen afraffelen, je moet ze ook echt spelen en leren.
Oorspronkelijk gepost door SchinkenToni1977
Waarom, op die manier kun je poker mooi als hobby zien en behandelen, wat voor jou tot nu toe toch het geval is.Je doelen zijn ook makkelijker in te delen nu. Zo kun je afspreken elke avond 1 artikel te lezen of een video te kijken, daarvan eventueel aantekeningen maken.
Vervolgens speel je een SNG (of meerdere als je van multitablen houdt) en na de SNG koppel je je aantekeningen terug op gespeelde handen.100 SNG spelen is leerzaam, maar je moet het niet zo snel mogelijk willen afraffelen, je moet ze ook echt spelen en leren.
Ja dat begrijp ik maar vind het zo leuk dat ik het liefst de hele dag doe, niet dat ik werken erg vind. Maar ik voetbal ook nog 4x in de week dus heb erg weinig tijd om te pokeren. Dat vind ik wel een beetje jammer maar is niet anders.
Het lezen en bekijken ga ik inderdaad serieuzer oppakken bedankt voor de tip! Inderdaad een goed punt elke avond 1 artikel is natuurlijk niet veel.
Afraffelen is niet aan de orde. Ik probeer zo zorgvuldig mogelijk te spelen en inderdaad analyseren wat ik fout doe en wat ik goed doe!
Ik heb gewoon te veel dromen en moet me ook af vragen of die wel realistisch zijn! Ik wil dolgraag een groot live toernooi gaan spelen maar die weg is nog erg ver al ben ik wel een keer tot step 5 gekomen!
tnx voor je reactie
Ik wil je dromen niet verstoren, maar goed poker lerenspelen is gewoon hard werken.
De een snapt de concepten en tactieken iets sneller dan de ander, maar aan het einde van de dag moet je gewoon veel lezen, nadenken en vooral veel spelen..
Speel met discipline, respecteer je BMR. Want zonder chips kun je niet spelen en dus niet beter worden.
Een droom is leuk, maar breikbare doelen is leuker, al die doelen bij elkaar tellen op tot je je droom hebt bereikt.
Ik heb inmiddels 8 dollar ontvangen van 888poker. Vraag me alleen af wat ik daarmee ga doen. Denk dat ik met pokerstars de SnG's ga doen en een tafeltje 888 poker cashgame open.
Ik lees dat veel mensen gebruik maken van pokertracker, eliphant en dat soort programma's. I s dat echt nodig heb je daar veel aan ? Ik heb dat soort programma's nooit gebruikt en twijfel dus een beetje. Is het makkelijk te gebruiken?
Greetz
Begin Februari;
Wij zijn nu al heel wat maanden verder...nou eindelijk weet ik wat ik wil gaan spelen.
De afgelopen maanden met veel vallen en weinig opstaan heb ik me er door heen gepokerd. Van cash gamen, Dons en sng's.
Cash gamen is echt niks voor mij vraag me niet waarom..het is gewoon niks.
Don's waren in het begin vrij makkelijk maar de afgelopen weken kan haast geen pot meer winnen.
Sng's 9 man 18 man 45 man 90 man.Gister aantal keren itm bij de 9 man sng's! Toen 2 45 man gedaan waarvan 1 keer 1e.
Mijn doel voor februari is zoveel mogelijk, geconcentreerd en winnend de sng's spelen. Dus geen Cashgame tafels en dons openen en absoluut niet meer tilten!
Dit keer wil ik me echt aan deze doel houden, ook al heb ik dat vaker geroepen.
Ik heb er weer ontzettend veel zin in!!!!
Tnx! Nu helpt het ook wel als je keer een toernooitje win. alleen wat ik nu moet doen is gewoon op het zelfde limiet blijven want had er altijd een handje van om gelijk hoger te gaan spelen
Ja, BRM is belangrijk om te blijven stijgen. Het zal maar net toevallig meerdere keren fout gaan op die hogere limiet en je mag weer vanaf 0 beginnen.
Eens je hier beetje aan gewend bent, dan wordt het een stuk makkelijker om te stijgen in die limieten!
Veel succes met je sng-avontuur
Gister weer sng 45 man gedaan en 180 man allebij itm:D Maar voor mijn gevoel had ik er veel meer uit kunnen halen.
Bij die van 180 man waren er nog 16 over ik stond 3e met mijn stack 23000 chips.
Ok ik krijg qq button iedereen achter me fold ik all in krijg ak er mee in valt er op de river een k!! Ok niks aan de hand nog 13000 over krijg ik gelijk AK. achter me iedereen fold ik weer all in blinds waren 1500/300 geloof ik krijg ik QQ mee valt er op de turn een K ik blij... river een Q. Ik lig eruit!! Hoewel ik toch het gevoel heb dat ik het niet verkeerd deed denk ik ook bij mezelf volgens mij had ik beter kunnen uitzitten.. tot finale tafel.
Hoe zouden jullie dat doen!
Ben de afgelopen dagen wel erg tevreden over hoe ver ik steeds komt:D