Ga naar het forum
Het begin is gemaak...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het begin is gemaakt!

74 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,100 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hoeveel waren de blinds met de 1e keer QQ? Neem aan ook al 1500 / 3000 dan denk ik dat je er weinig aan kunt doen je hebt maar 10BB dus shoven lijkt me niks mis mee. En uitzitten lijkt me niet, je gaat toch voor de 1e plaats? Dan kan en mag je QQ first in gewoon niet folden.

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hoeveel waren de blinds met de 1e keer QQ? Neem aan ook al 1500 / 3000 dan denk ik dat je er weinig aan kunt doen je hebt maar 10BB dus shoven lijkt me niks mis mee. En uitzitten lijkt me niet, je gaat toch voor de 1e plaats? Dan kan en mag je QQ first in gewoon niet folden.

Ja ik kreeg die 2 handen gelijk achter elkaar!

Natuurlijk ga ik voor de eerste plaats maar je weet zelf ook dat bij een 180 man toernooi de eerste 7 prijzen ook al aardig zijn ipv van plaats 8 tot en met 18 :P

Maar goed het hakt er wel even in terwijl ik er zo goed voor stond! Had graag eerste willen worden 216 $ ;( nu kreeg ik 8$ :P

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Goed even weer een kleine update!

Ik heb de afgelopen weken veel sng's gedaan waarvan meer verloren dan gewonnen terwijl het goed begon! Om mijn bankroll weer omhoog te krijgen doe ik er steeds 1 tafel DON bij! Ik speel dan bv 45 man $3,25 en doe daarnaast een Don van 5$ waardoor ik uiteindelijk steeds blijf steken rond de $60 (is niet volgens brm i know)

Nu wil ik het volgende doen of het nu verstandig is of niet! Op de 1 of andere manier heb ik nog altijd een erg goed gevoel bij het spelen van DONS. Mijn doel is om mijn brm een boost te geven zo dat ik wat hogere limieten kan spelen op mtt / sng.

Als ik tafel voor tafel speel kan ik me erg goed concentreren daarom heb ik besloten om dat te gaan gebruiken voor mijn plan:P

:diamond:3 x Don van 5$ = $15 mocht ik na 2 x winnen de 3e keer verliezen dan begin ik opnieuw.
:heart: Als het gelukt is dan probeer ik er 3 van 10$ te winnen met het geld van die $15 die ik had gewonnen. Verlies ik er 1 dan ga ik weer terug naar 5$ en doe ik die weer 3 x. Uiteindelijk wil ik dit doen tot en met de 20$ Don's. Ik ga tafel voor tafel spelen non turbo duurt wel lang maar heb er wel vertrouwen in.

Greetz

bobm78
Poker Player

Lijkt me absoluut niet verstandig, maar het is jouw keuze, dus veel succes!

sja... dat kan.. je bankrol een boost geven kan ook door 1/3 op rood te gokken bij de roulette. de kans is groot dat het lukt, maar ook groot dat het niet lukt.
suc6 maar als ik jou was zou ik toch BRM toepassen. het is denk ik het allerbelangrijkste in poker. Never go broke.

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Wie kan mij helpen?

Welke software kan ik het best gebruiken(free) om grafieken e zien en leaks en dergelijke uit mijn spel te halen?

tnx

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Heb ik is een serieuze vraag hoor je niemand meer:P:P

Volgt er sowieso wel iemand deze blog ???? haha

pbijvoet
PokerStrategist

Tuurlijk wel lezen hem zeker.
Over die programm's.

Je kan beginnen met PS elephant, als je iets anders wilt kan je de trails van HEM en PokerTracker downloaden.

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Tuurlijk wel lezen hem zeker.
Over die programm's.

Je kan beginnen met PS elephant, als je iets anders wilt kan je de trails van HEM en PokerTracker downloaden.

Gelukkig :D

Welke is volgens jou het makkelijkst om te gebruiken ?

Copymeistrr
PokerStrategist

Ikzelf heb HEM & Elephant gehad en HEM is natuurlijk iets uitgebreider. Je betaalt er wel voor natuurlijk. Als je dit nog niet nodig vindt, dan is Elephant een perfect vervangmiddel (kan niet op het moeilijk woord komen).

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Ikzelf heb HEM & Elephant gehad en HEM is natuurlijk iets uitgebreider. Je betaalt er wel voor natuurlijk. Als je dit nog niet nodig vindt, dan is Elephant een perfect vervangmiddel (kan niet op het moeilijk woord komen).

Alternatief is idd een erg moeilijk woord.

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Alternatief is idd een erg moeilijk woord.

haha ik ben toch meer van het jip en janneke taal:P

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

Ok tnx zal straks is kijken of ik er mee kan werken:D

johninho123 Topicstarter
johninho123
PokerStrategist

:diamond: Werken met een software programme en proberen achter mijn leaks te komen.
:diamond:Wil proberen cashgame's te gaan spelen beginnend met 2 tafels op NL5
:diamond:Artikelen en video's bekijken.
:diamond:Zo nu en dan een non turbo 50/50 erbij spelen om me br te spekken!

Komende doelen voor de maand maart!