Laat je niet gek maken, je bent goed genoeg. Stamp nu gewoon rustig de limieten aan die je aan kan stampen. Je weet zelf als geen ander dat de swings er zijn, je zegt zelf goed te spelen dus waarom ermee ophouden?
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Laat je niet gek maken, je bent goed genoeg. Stamp nu gewoon rustig de limieten aan die je aan kan stampen. Je weet zelf als geen ander dat de swings er zijn, je zegt zelf goed te spelen dus waarom ermee ophouden?
I agree.
Vergeet de shots op de hogere limieten. Blijf eerst weer lekker stampen op je huidige limiet. Aan je EV-lijn te zien zou je flink wat meer winst hebben moeten maken, dus lijkt het er op dat je het wel kunt, maar gewoon pech hebt gehad over een vrij lange tijd. Het is moeilijk om daar mee om te gaan, maar ik denk dat je heel wat kansen laat liggen als je stopt.
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
omdat ik wel goed kan spelen maar toch geen geld win
kan je wel zeggen "op de lange termijn komt het wel goed" maar ik vind 9 maanden al een vrij lange termijn.
Ohja gezien als ik zelf poker ik toch alleen maar gefrustreerd raak en run bad en daarover whine :
Spots vrij om te coachen:
20$/h voor NLSH tot NL100, HU t/m NL100 en MTT's tm 22$.
contact op skype
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Zoveel hands als in die graph staan heb ik nog geen eens lifetime gespeeld
doyle brunson ook niet.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Zoveel hands als in die graph staan heb ik nog geen eens lifetime gespeelddoyle brunson ook niet.
Doyle = nanonoko
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Zoveel hands als in die graph staan heb ik nog geen eens lifetime gespeelddoyle brunson ook niet.
Doyle = nanonoko
LMFAO
EV zegt meer over hoe goed je daadwerkelijk speelt. Ze zijn wel gedeeltelijk betwistbaar, vooral de niet all-in EV beschouwingen.
Maar ja, uiteindelijk hebben we allemaal liever $'s op ons account dan sklansky bucks...
Trouwens, je hebt over die "200K BE" toch wel zo'n $4K aan rakeback ontvangen (schatting met 30% RB)? Zo BE is dat nou ook weer niet...
nee maar I spent that all, en idd heb zeker nog winst gemaakt, maar heb ook ongeveer 700€ vaste lasten per maand dusja.
Oorspronkelijk gepost door MagicNo14
vaste lasten?
Je weet wel, die dingen die je hebt als je niet meer bij je ouders woont
nee maar I spent that all
You big spender you!!!$$$$$
vaste lasten?
Bier en zo.... en sterke drank, wc-papier, ibuprofennetjes, draadloos internet, bier en zo...
Oorspronkelijk gepost door zeross
500k hands BE spelen is best zonde van je tijd kan je beter gaan werken![]()
Op een forum posten waar niemand je leuk vindt is ook zonde van je tijd, zeross.
Oorspronkelijk gepost door MagicNo14
vaste lasten?Je weet wel, die dingen die je hebt als je niet meer bij je ouders woont
Ja, 700 € vind ik dan nog vrij zuinig ...
In elk geval veel succes man.
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Op een forum posten waar niemand je leuk vindt is ook zonde van je tijd, zeross.
au
Nee hoor is niet zonde vermaak me hier kostelijk
Doen alsof je goed bent in poker is misschien triester
Ik quote: Elias een van de beste NL SH spelers van ps
Nee hoor is niet zonde vermaak me hier kostelijk
![]()
Doen alsof je goed bent in poker is misschien triester![]()
Ok, ik zal er onmiddelijk mee stoppen