lol
Om even terug te komen op de EV-'discussie'... ik bedoel voornamelijk dat het uiteindelijk niets uitmaakt of je nu onder of boven EV runt in een sessie of enkele sessies. Imo moet je dit gewoon totaal niet bekijken, enkel je spel analyseren en hierop baseren of je nu goed of niet goed gespeeld hebt.
Misschien die je dit enkel en interesseert het je verder niets... excuses dan :).
@Maarten
Nee tuurlijk maakt het allemaal geen hol uit, maar psychologisch gezien is het gewoon niet fijn dat je steeds 70/30 situaties verliest etc snapje ? Die winst komt uiteindelijk toch wel maar het beinvloed mn spel uiteindelijk toch wel, ook al zie ik dat ik +EV beslissingen maak, je gaat toch twijfelen als je winst niet echt omhoog gaat dat is het punt.
Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Om even terug te komen op de EV-'discussie'... ik bedoel voornamelijk dat het uiteindelijk niets uitmaakt of je nu onder of boven EV runt in een sessie of enkele sessies. Imo moet je dit gewoon totaal niet bekijken, enkel je spel analyseren en hierop baseren of je nu goed of niet goed gespeeld hebt.
Je All In EV bekijken is een deel van je spel analyseren.
En Josh is right, geen winst maken sucks.
No dinner's ever been bought with Sklansky bucks.
Zelfs Zimbabwaanse dollars blijken meer waard.
idd je begon zo goed. Fuck shots man. Je weet dondersgoed dat je het niet moet doen. Grind die shit tot dat je een waardige bankroll hebt om shots mee te nemen.
Joshua, blijf gewoon NL100 spelen, lekker farmen, met een mooie stijgende lijn maak je honderden dollars winst. Waarom toch elke keer NL200 shots nemen. Is nergens voor nodig. Bankroll uitbouwen, en als je genoeg hebt kun je het weer eens proberen, maar als het telkens misgaat, dan blijf je toch nog even op NL100 spelen?
Zo zonde als je 57k handen moet spelen om winst te maken die je daarna in 8k handen weer kwijt bent.
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
En waar blijft men $1?
2$, over een jaar dat was met rente ya ? ;D
Quit imho..?
Dag:

Jaar:

note hierbij dat ik wel winst heb gemaakt dmv rakeback, nog een note hierbij is dat ik die onderhand allemaal heb uitgegeven dus de centen onderhand op zijn.
Ohja en dan heb ik vandaag EV wise nogsteeds 166$ verloren, waarvan ook 140$ coolers oid tegen mensen die sets riveren, preflop QQ vs AA, AK vs KK etc, dan preflop met 88 een squeeze callen omdat je beiden 240bb deep zit, je set floppen en alles erin krijgen op een 89x flop met 2 ruiten, en meneer hit zn K op de turn
FML.
verder die AK en QQ hieronder gepost geen toegevoegde waarde superstandaard maar wil alleen aangeven dat ik gewoon een goede sessie speel waarbij ik met coolers erbij imho ongeveer 1 stack verlies omdat ik gewoon geen pepernoot krijg en altijd A floppen met mn pairs etc etc en hier gewoon met 5xx$ verlies van de tafels ga, ik 4 table en focus me gewoon goed niet een masstablen of wat dan ook FUCK dit.
$0.25/$0.5 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG mous fou ($59)
UTG+1 nuschi1 ($51.75)
CO metani ($57.45)
BTN Hero ($54.05)
SB Igorbor47 ($5.85)
BB IknowUrID ($56)
Pre-Flop: ($0.75, 6 players) Hero is BTN A♠: K♠:
1 fold, nuschi1 raises to $2, 1 fold, Hero raises to $6, 2 folds, nuschi1 raises to $51.75, Hero calls $45.75
Flop: 9♣: K♦: 6♥: ($104.25, 2 players)
Turn: J♥: ($104.25, 2 players)
River: 3♥: ($104.25, 2 players)
Final Pot: $104.25
Hero shows
A♠: K♠:
nuschi1 shows
K♣: K♥:
nuschi1 wins $101.25 ( won +$49.50 )
Hero lost -$51.75
$0.25/$0.5 No Limit Holdem
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
CO kolescow ($72.75)
BTN RKJER ($54.70)
SB Hero ($50)
BB SixPackofBud ($63.75)
Pre-Flop: ($0.75, 4 players) Hero is SB Q♠: Q♣:
kolescow raises to $2, RKJER calls $2, Hero raises to $8.50, 1 fold, kolescow raises to $72.75, RKJER folds, Hero calls $41.50
Flop: 7♦: 8♦: 6♦: ($125.25, 2 players)
Turn: 5♣: ($125.25, 2 players)
River: 6♠: ($125.25, 2 players)
Final Pot: $125.25
Hero shows
Q♠: Q♣:
kolescow shows
A♠: A♦:
kolescow wins $123.25 ( won +$50.50 )
Hero lost -$50
RKJER lost -$2
ohja en verder iedereen die zegt van 'ja EV zegt niks' of 'klopt toch niet' kan opflikkeren, en verder iedereen die denkt dat die laatste xK handen bij die down slecht gespeeld zijn mogen mijn sessies inzien zowel de NL200HU zooi als alles wat erna komt.
FUCK DIT.
Verder wil ik nog kwijt:
Hai ik ben Joshua en ik heb bizar veel geleerd in een jaar, en speel 225k break even terwijl mijn game huge improved en mn EV met 6+k omhoog gaat

nou nou
Dank kan je nog steeds niet klagen..
die grafiek beat andere big time still 1.2k +
Always look at the bright side
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
nou nou![]()
Dank kan je nog steeds niet klagen..die grafiek beat andere big time still 1.2k +
![]()
Always look at the bright side
errr -> 2de grafiek is onderdeel van 1ste grafiek, 2de grafiek is gewoon NL50/NL100 dit jaar, 1ste is NL10 tot NL400 dit jaar.
AKA -> LOSSES
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
nou nou![]()
Dank kan je nog steeds niet klagen..die grafiek beat andere big time still 1.2k +
![]()
Always look at the bright sideerrr -> 2de grafiek is onderdeel van 1ste grafiek, 2de grafiek is gewoon NL50/NL100 dit jaar, 1ste is NL10 tot NL400 dit jaar.
AKA -> LOSSES
ooh then it's my bad..
Dan zuigt het opzich wel
Wtf, je ev adjusted is gewoon fucking nice! Zou superzonde zijn als je quit, want je beat poker als bijna geen ander. NO KIDDING