probleem is dat je denk ik niet goed inziet hoe groot variance is, of ze onderschat of iets in die aard.
50+ blanks zitten er gewoon tussen. heb er 80 geblanked na mekaar of 100-tal met een mincashje bij ofzo, om dan de volgende 10 tafels er 8 final tafels te halen met exact hetzelfde game. ik heb zelf op de buyins die ik crush, al downswings gehad die langer duren dan je totale life volume.
13 blanks.... wil het zelf eens uitrekenen voor je hoegroot de kans is dat je 13x OTM geraakt met een roi van 20%, denk dat je zou verschieten. (maybe moet ik dat proggie nog eens zoeken en het effectief eens doen met jou. heeft mij toch geholpen, maybe dat het jou ook helpt)
nu ik heb paar postflop handjes gezien van je , je overall stats (basic statsanalyse) en één hh. dus is ook maar een estimated guess, kan altijd mis zijn, maar ik wed je je BR dat je ze gewoon beat en gewoon in een downswing zit. ik heb al paar 0.50$ en 1.50$ de revue zien passieren, hh's van gezien , hun handen gejudged, hun stats gezien, wat random gerailed, en ik vind je zeker één van de beste die ik heb gezien op de 1$.
Erger nog, ik ken er paar die pak worse zijn en mooi profits halen op de 3$ en willen upmoven. Heb deze maand maar één dag gespeeld, en heb er toen 500 gespeeld in één dag, en ik was BE. happens. met setjes van 12-14games, ga je gewoon zo vaak blank sets voorhebben of nipt BE spelen, ongeacht of je ze crushed of niet.
nuja, we hebben nog lange weg tesamen te gaan. als je leaks hebt, vind ik ze wel en lossen we ze op. geen andere mogelijkheid. de package ging om één losing speler winstgevend te maken en lukt het niet in 10 uur, dan blijven we samen werken tot het lukt.
denk dat het vooral meer uren grinden gaat worden, wat obv misschien niet mogelijk is.
geen idee of je vb één setje (uurtje) per dag kan grinden voor het slapen ofzo als de kids al slapen? als je zo 3 a 5 dagen per week een uurtje kan vinden en dan in het weekend een langere sessie van 3-4 uur, zou je toch al 6 a 10 set's of 75 a 125 games per week kunnen spelen, of 300 a 500 sng's per maand. gewoon even met je vrouw en kids checken van wat mogelijk is en schema opleggen. met 500 games per maand, ga je dus pbb nog losing months hebben, zelf al beat je ze, maar zou je over een tijdsspannen van 4 maand wel up moeten zijn. (is ongeveer 2000 sng's. als je ze beat zou je na 2000 games vrijwel bijna altijd up moeten zijn, worst case break even).
Ik bekijk nu zelf maar per jaar. grind ook iets tussen de 400 a 800 games per maand, en ben ook al afgestapt om maandelijks post te maken van hoe de maand was. zegt gewoon geen reet. ik kijk nu enkel nog per jaar. een jaar zegt iets, een maand zegt weinig, een week zegt niets, een dag zegt geen reet en één set zegt : LOL.
leuk zal het waarschijnlijk niet klinken ♠ MTSNG heeft gewoon huge variance, en je hebt huge sample nodig om met grote zekerheid te kunnen zeggen dat je up zal zijn, en als je familie + dayjob + life hebt, is dat soms lastig het nodige volume te halen. combineren valt zeker te doen (doe het ook), maar dan moet je er mentaal ook klaar voor zijn, om 3 maand te grinden en maybe down te zijn, alhoewel je ze beat.
Spreek uit ervaring, dat dat waarschijnlijk nog de grootste moeilijkheid word, omdat het enorm frusterend kan zijn. 6 maand break even runnen is ook best mogelijk, heb zo 2 periodes gehad... en dan begin je je af te vragen waarom je dit nog speelt, wat het point is, en dan mag je maar tot 1 conclusie komen, en dat is: omdat pokeren leuk is. je doet het niet om pro te worden i guess? of je plant ook niet om er rekeningen mee te betalen? dus maakt het ook niet uit of je na 3 maanden spelen down bent.
Met je game, kan ik je helpen. aan je mental attitude/selfvertrouwen/volume : moet je zelf werken en gewoon accepteren dat je geen 18jarige "student" bent die eigenlijk nooit naar de les gaat , geen kids heeft, mooi bij ouders woont en 20 uur per dag met poker bezig is en geen gelijkaardig volume kan draaien en dus ook niet dezelfde dingen (up maand) mag verwachten.
misschien volgende coaching eens samen variance bekijken met dat programma. denk dat het echt heel belangrijk is dat je er echt nummers op kunt plakken voor OTM steaks, BE streaks, ROI deviation, etc..
je "weet" dat het bestaat, maar vermoed dat het concreet gewoon een vage term is , of dat 150BI's etc normale BRM is, maar denk dat het de moeite is om eens paar dingen te bekijken, zodat je mentaal voorbereid bent op wat staat te komen.
ik snap je frustratie. iemand horen zeggen dat je ze beat en dan dag na dag down zijn. trust me, ik weet heeeeel goed hoe het voelt. oplossing ligt hem in : of like gamble 5000 sng's per maand spelen, of het accepteren en terug gaan naar waarom je pokert, de rest ($, upswing, holden) is maar een bijproduct ervan.
ps SUPER dat TN nu goed werkt. like i said, wat prutsen, af en toe eens goei duuwke tegen geven, en dan doet het wat het moet doen (tot je nieuwe PC hebt :D)