Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
updatez?
zoals je hieronder kan zien loopt het wel lekker. Ik draai wel helemaal niet veel volume, maar dat komt door wk en sociale activiteiten nu de examens gedaan zijn.
Ik heb ook tableninja nu, dus ik ga proberen het aantal tafels dat ik tegelijk speel wat op te drijven naar 20 of meer.
de resultaten zijn allemaal van 16 dollar turbos 18 mans en 3 12 dollar 180 mans turbos. Daar heb ik er slechts 1 gecashed vr iets meer dan 20 dollar dacht ik. Dus de winst komt vral van die 18 mans.
Waar ik precies wel aan moet werken is men aantal eerste plaatsen. zoals je ziet word ik evenveel 3de 2de en 1ste, maar dit kan ook variance zijn. Ik heb eigenlijk nog een te kleine sample om er iets over te zeggen buiten dat ik ze wss winnend speel:).
Hieronder zie je hoe ver ik sta in de challenge, als ik dit kan volhouden zal ik binnen de 4 dagen ong 1000 dollar hebben, maar ik zal wel ergens een terugval hebben omdat het eigenlijk een nieuwe limiet is vr mij in sngs.
Men ROI is vrij hoog imo, ik heb deze winst bij elkaar gespeeld in 10.3 uur. Ik had een schatting gemaakt dat ik tussen de 60 en 70 uur zou nodig hebben om het te halen, maar die zal ik aan dit tempo moeten bijstellen denk ik naar een 40 uur.