Ga naar het forum
KoningAlbert VS. Bi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KoningAlbert VS. BillClinton

106 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
3,788 Weergaven
Thormtos91
Oldschool Grinder

ok, dan zie ik je wel op skype

Leuk topic, jammer dat jullie niet zoveel meer posten.
Wat is de tussenstand?

Timor83
Elite Grinder

Leer eens cashgamen ;-). Met een roll van 1k$ kan je makkelijk NL25 spelen, en met een winrate van 2PTBB + rakeback heb je op 50k handen (maandje spelen) je challenge gewonnen. Aangezien je nu al winst hebt, zal het zelfs zolang niet duren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

momenteel sta ik op +539 dollar maar het gaat wat trager dan gepland omdat ik geen zin meer had in sngs en dus begon met mtt omdat ik daar meer plezier in heb.

KoningAlbert is nog steeds op vakantie tot zondag, zal hem dan eens vragen update te doen, maar hij zal meer dan wss ng steeds op ong -200 dollar staan.

een bijkomend probleem vr de challenge in mijn geval is dat mijn br niet echt groter wordt omdat ik constant kleine bedragen afhaal dus ik speel momenteel met een 700 dollar br en speel alles van 3 dollar tot 11 dollar mtts.

@timor

ik ga vr cashgames ng ff wachten omdat ik niet het gevoel heb dat ik genoeg discipline heb ervoor. Ik weet dat ik verslagen ben, maar call toch om een crazy bluff te zien. ik maak ook overal verlies in cashgames hoewel ik goed weet dat ik ze kan beaten zeker tot en met nl50. mr ergens in september ga ik eens een dc account maken met wat vrienden en me er eens goed mee bezig houden. Want ik speel nog steeds heel graag cash, maar ik moet echt meer leren nadenken over sommige spots. Nuja ik kan hier ng ff over doorgaan, ma ik weet da ge da veel liever zat van mij hoort tegen 3 4 snachts;).

KoningAlbert
PokerStrategist

Ok, ik ben eventjes terug in het land, en maak tijd voor een korte post.

Ik heb enkel in het begin van de challenge een beetje als een bezetene gespeeld, ik wilde op mijn geluk van de weken ervoor verder teren, maar dat is spijtig genoeg anders uitgedraaid.

stand van zaken: -278 na ongeveer 24h spelen.

Sindsdien was de zin om te spelen tijdelijk weg en sjah... zomermaanden is vakantie. vandaar dat ik dus ook weinig tijd had. Binnenkort staat eerst nog pukkelpop op het programma en daarna nog een reisje van een week.

Poker wordt dus eventjes opzijgezet tot na 4 september. Vanaf dan zal ik een inhaalbeweging proberen te maken op de 155 speeluren van Bill en de challenge voor eens en altijd beslechten. Stay tuned, er zullen binnekort dus wel weer meer updates volgen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert

stand van zaken: -278 na ongeveer 24h spelen.

Vanaf dan zal ik een inhaalbeweging proberen te maken op de 155 speeluren van Bill

idd, ik heb geen leven.

KoningAlbert
PokerStrategist

2 daagjes gespeeld. een beetje goedgemaakt, maar om 1000$ in + te komen is er nog een hele lange weg te gaan. Vandaag 3 final tables gespeeld (4.4$ 180), maar belangrijke all ins niet kunnen winnen waardoor de winst beperkt bleef.

momenteel -150$ op 38h

KoningAlbert
PokerStrategist

Bill komt de laatste paar dagen goed weg. Weer een aantal keer diep geraakt.(in 4.4$ en 8.8$ 500 cap) maar ik kwam net telkens te kort voor degelijke cashes. Spijtig genoeg was het soms mijn eigen fout. Ach, het maakt het alleen maar spannender...
Verder ook nog een paar grote MTT's geprobeerd, maar daar had ik wat tegenslag. De balans is dus gelijk gebleven, ondanks het verhaal er heel anders had kunnen uitzien.

-140$ na 50h

KoningAlbert
PokerStrategist

Ik had net nog 1 klein toernooitje lopen. Dat ik zonet geshipped heb.

nieuwe stand van zaken: +22$ na 50h spelen

Tonaldinho11
PokerStrategist

Toch een goeie €0,50 p/h;)

KoningAlbert
PokerStrategist

haha, het is beschamend, ik weet het...Maar +22 oogt toch al iets beter dan -300 ;)
Dus als ik de uren vergelijk met die van Bill, kom ik na 150 uren op +66 ;)
Ik geef toe, er is nog niet echt veel spanning. Misschien dat enkele fans mijn niveau de hoogte kunnen instuwen met aanmoedigende slogans?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

slet slet slet
koning albert is een janet.

aanmoedigend genoeg vr u? rijmpjes zijn samen met poker mijn sterke kant.

als poker één van je sterkste kanten is, waarom heb je die challenge dan nog niet gewonnen? :P

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik laat albert nu terugkomen door slecht te spelen.
momenteel speel ik trouwens niet, herexamens.

en zeg nu zelf, hoe spannend zou het zijn als ik gwn ineens 1000 zou winnen.

ik heb trouwens ng wat basic fouten in men game ontdekt:D. ik moet markenator bedanken vr zijn geduldige uitleg:D. Ik had het wiskundige gedeelte niet echt onder de knie;).

hehe, how sweet of you :)

Mr klinkt alvast goed dat je leaks hebt kunnen elimineren, maakt het volgens mij alleen maar moeilijk voor KoningAlbert :D

Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen wat die leaks waren? mss zijn het er wel die ik herken en zelf kan elimineren :)

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha
ik schaam me der eigenlijk wel voor:D

ik wist hoe pott odds te berekenen, maar ik had geen idee hoe ik men equity moest berekenen, wat blijkbaar vrij simpel is.:D

mr omdat ik geen equity kon berekenen maakte ik dus vaak foute beslissingen bij bvb preflop all ins en deed ik dat meer op gevoel. Ik keek dus naar wat ik ng moest callen op de huidige pot, terwijl je equity moet berekenen op de totale pot die je kan winnen(ik hoop echt dat dit juist is:D)

Zoals ik al zei, heel heel heeel erg basic foutje:D.

wel erg natuurlijk als je sngs zit te grinden en mtts en je de foute beslissingen maakt:p.

mr ik kijk echt uit om terug te spelen in september, ben zeer gemotiveerd, mr nu ff doorbijten.

hehe, don't worry, die heb ik ook pas vorige week ontdekt :f_grin:

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

btw nox, ik had je een stukje metal gepost via skype, weet niet of je het al gezien hebt:p. ik heb het van albert gekregen, is wat middeleeuwse drinkmetal:D. ik vond het leuk vr een keer:D.

nee ng niet gevonden, bezig Skype open te gooien ;)

Nox

haha heerlijk, die ken ik maar al te goed, 1 van men favo band atm :D

Keelhaul that filthy landlubber!!

Nox