Oorspronkelijk gepost door solartje
import is blijven steken gisteren. toen ik opstarte 4uur left, deze morgend 3 days left. pbb omdat er wat rare files instaan. heb nu alle HH appart gezet en terug aan het importen. lukt al beter. 1/3de gedaan in een uurtje.
gezien je tournament summaries niet saved en import, kank niet filteren op gametype, maar zal ze wel manueel aanpassen. no problem. vermoed dat ik die 0.5$ en 1.5$ kan skippen en enkel je 3$-7$/45's moet bekijken?
wel funny om te zien hoe je gegroeid bent van de eerste duizenden 0.5-1.50/45's naar de 7/45's. (heb enkel de 45's in de rapte even bekeken)
heb obv nog niet alles binnen, maar je laatste games vindk overall vrij goed alsk zo algemeen op stats/ABC bekijk. lijkt heel dicht op het soort game dat ik speel, dus guess dat we gelijkaardige improvements te doen hebben om van solid reg, naar crushing reg te gaan. Enorm verschil met je eerste K games. eens alle handen binnen zijn, begin ik met opsplitsen om wat dieper te graven. benieuwd wat ik kan vinden voor je.
super!! klinkt goed, ja inderdaad zijn mijn games naar laten we zeggen 15 november, nadat ik te horen kreeg van liessens
dat ik een nit was etc, denk ik wel improved, aangezien ik toen echt super veel ben gaan posten en al die situaties ben gaan bekijken in icmizer.
ja ik ben ook benieuwd
Ik ga even de stad ik, eten halen en voor een beeldscherm kijken.
@donbartos, als het maar tussen de 50 en 100 dollar scheeld dan ga ik lekker sng's spelen, aangezien mijn hourly daar stukken hoger ligt i guess. die platinum status zal me ook inderdaad pas stukken meer gaan opleveren vanaf de hogere limieten/mtt's pbb, (als ik daar ooit geraak hehe)