Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.4 K Weergaven
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
vanavond met OMGclaydol gepraat op skype, hij moest nog veel grinden om dit jaar nog SNE te halen ,dus hij wou over 3 dagen wel even met mij praten of hij mag wil/kan coachen, geen idee wat hij speelt en hoe goed hij is, so nog even bekijken allemaal.

hij maakt video's voor DC ik heb al van verschillende mensen hebben me zijn video's aangeraden

is toch de man van de 180's.
heeft veel 180s video's gemaakt.
en is van nieuw zeeland dachtek.
vond zen accent altijd cool.
"sure"

is skype dan zo met webcam? videochat?
gebruik da zelf ni, maar als we skypen thuis met zus in mexico is da alsan met webcam.
zie da hier altijd van "add me op skype" denk dan direct aan zo'n videochat a la chatroulette maar dan over poker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

whahah :P nee het kan ook zonder video hoor :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik zat net eens zo naar me vpp's te kijken en omdat ik eigenlijk helemaal niet super veel heb gespeeld afgelopen maand, heb ik nog gewoon 2802 vpp's nodig om mijn PlatinumStar te behouden. En eigenlijk denk ik dat dat wel mogelijk moet zijn op de een of andere manier om die in die 4 dagen die ik nog heb te behalen. Dat zijn like 880 $7 45 mans, op de 180 mans, is het haast niet te halen aangezien die dingen gewoon veel minder vpp's opleveren. Weet iemand nog een game/games voor me om in die dagen toch nog mijn platinumStar binnen te halen? Ik denk namelijk dat ik nogal wat value laat liggen als ik deze net niet haal, aangezien ik in januari toch wel ga knallen. :coolface:

zou ik meer vpp's halen als ik een dagje NL10 ga 15/20 tafelen, of als ik 45 mans ga 20 tafelen? geen idee joh, maar ik dacht toch dat er op cash meer rake zat?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik zal eens even een aantal cashtafels opengooien, kijken of dat lukt met meer tafels

pollentier
PokerStrategist

6 max hypers 9 tablen ofzo? edge zal wel nie overlopen als je ze niet heel gewoon bent maar mss dat de $value van je platinum dat wel goedmaakt?

+tis ook niet dat je een sng noob bent hé. Tot de 7 dollars zijn die nog redelijk soft tschijnt

edit: OMGClaydoll is idd wel goeie coach. Goede video's op dc, z'n stars nick is MissOracle dacht ik maar daar ben ik niet meer zeker van

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

`ja ik denk dat ik het al weet :D

ik heb net bijna 262 vpp's gehaald door gewoon 15 tafels NL10 9 max te gaan spelen voor 59 minuten, dit waren 750 hands en een 5/100, niet erg hoog, maarja :P beter als verlies he :f_cool:

Dat betekend dat als ik dat 10 uur doe ik aan mijn platinumstar zit :D dus morgen 10 uur lang NL10 cashgamen :f_biggrin: en dan ben ik er en kan ik me volledig op mijn challenge gaan richten.

en het probleem is, ik heb gewoon wel 3 super lange sessies nodig, dat zijn 3 volle dagen wil ik het met mijn sng's gaan redden, dus dan beter op deze manier i guess.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pollentier
6 max hypers 9 tablen ofzo? edge zal wel nie overlopen als je ze niet heel gewoon bent maar mss dat de $value van je platinum dat wel goedmaakt?

+tis ook niet dat je een sng noob bent hé. Tot de 7 dollars zijn die nog redelijk soft tschijnt

edit: OMGClaydoll is idd wel goeie coach. Goede video's op dc, z'n stars nick is MissOracle dacht ik maar daar ben ik niet meer zeker van

ik kan er altijd nog hypers bijpakken als het me allemaal te lang duurt idd, al denk ik niet dat ik hier veel ervaring heb en cashgames heb ik al wel een tijdje gespeeld dus doe dit toch liever i guess...merk wel dat er wat van is blijven hangen ergens (:P hoor yoshiwa ergens in de verte soms wat roepen als ik het even niet weet)

DonBartos
Oldschool Grinder

je laat maa $50 value liggen in januari door nu geen platinum ts worden denk ik

solartje
Poker Player

import is blijven steken gisteren. toen ik opstarte 4uur left, deze morgend 3 days left. pbb omdat er wat rare files instaan. heb nu alle HH appart gezet en terug aan het importen. lukt al beter. 1/3de gedaan in een uurtje.

gezien je tournament summaries niet saved en import, kank niet filteren op gametype, maar zal ze wel manueel aanpassen. no problem. vermoed dat ik die 0.5$ en 1.5$ kan skippen en enkel je 3$-7$/45's moet bekijken?

wel funny om te zien hoe je gegroeid bent van de eerste duizenden 0.5-1.50/45's naar de 7/45's. (heb enkel de 45's in de rapte even bekeken)
heb obv nog niet alles binnen, maar je laatste games vindk overall vrij goed alsk zo algemeen op stats/ABC bekijk. lijkt heel dicht op het soort game dat ik speel, dus guess dat we gelijkaardige improvements te doen hebben om van solid reg, naar crushing reg te gaan. Enorm verschil met je eerste K games. eens alle handen binnen zijn, begin ik met opsplitsen om wat dieper te graven. benieuwd wat ik kan vinden voor je.

je 2/180's waar je wel solid roi haalt, vindk dan aan te nitty kant. mja we zien wel :) eerst alles importen, database beetje deftig maken en dan reviewen. Ben wel in men nopjes met al die cijfers en hem1 :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door solartje
import is blijven steken gisteren. toen ik opstarte 4uur left, deze morgend 3 days left. pbb omdat er wat rare files instaan. heb nu alle HH appart gezet en terug aan het importen. lukt al beter. 1/3de gedaan in een uurtje.

gezien je tournament summaries niet saved en import, kank niet filteren op gametype, maar zal ze wel manueel aanpassen. no problem. vermoed dat ik die 0.5$ en 1.5$ kan skippen en enkel je 3$-7$/45's moet bekijken?

wel funny om te zien hoe je gegroeid bent van de eerste duizenden 0.5-1.50/45's naar de 7/45's. (heb enkel de 45's in de rapte even bekeken)
heb obv nog niet alles binnen, maar je laatste games vindk overall vrij goed alsk zo algemeen op stats/ABC bekijk. lijkt heel dicht op het soort game dat ik speel, dus guess dat we gelijkaardige improvements te doen hebben om van solid reg, naar crushing reg te gaan. Enorm verschil met je eerste K games. eens alle handen binnen zijn, begin ik met opsplitsen om wat dieper te graven. benieuwd wat ik kan vinden voor je.

super!! klinkt goed, ja inderdaad zijn mijn games naar laten we zeggen 15 november, nadat ik te horen kreeg van liessens :P dat ik een nit was etc, denk ik wel improved, aangezien ik toen echt super veel ben gaan posten en al die situaties ben gaan bekijken in icmizer.

ja ik ben ook benieuwd :D

Ik ga even de stad ik, eten halen en voor een beeldscherm kijken.

@donbartos, als het maar tussen de 50 en 100 dollar scheeld dan ga ik lekker sng's spelen, aangezien mijn hourly daar stukken hoger ligt i guess. die platinum status zal me ook inderdaad pas stukken meer gaan opleveren vanaf de hogere limieten/mtt's pbb, (als ik daar ooit geraak hehe)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

je 2/180's waar je wel solid roi haalt, vindk dan aan te nitty kant. mja we zien wel :) eerst alles importen, database beetje deftig maken en dan reviewen. Ben wel in men nopjes met al die cijfers en hem1 :D

zou inderdaad heel goed kunnen dat ik daar wat meer nitty ben aangezien ik die altijd 25 a 30 tafelde en straight forward werkte altijd nog :P het beste voor me, wss is mijn hourly hoger met 30 tafels nitty, als 15 a 20 tafels iets looser, iniedergeval dat hoop ik, maar daar moeten we het dan nog maar even over hebben, want zo rekenwonder ben ik niet :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en solartje, lukt het nog wat :P ?

solartje
Poker Player

Heb staan werken in men crib, maar zie net dat alle handen imported zijn :f_cool: even badje pakken en eten en let the mojo begin.

wat vind je ervan: dat ik zelf uurtje of twee me bezig hou met zoeken en eens ik lijstje van leaks heb, dat ik je dan opzoek op skype en we die leaks samen kunnen bekijken aan de hand van paar concrete handen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb staan werken in men crib, maar zie net dat alle handen imported zijn :f_cool: even badje pakken en eten en let the mojo begin.

wat vind je ervan: dat ik zelf uurtje of twee me bezig hou met zoeken en eens ik lijstje van leaks heb, dat ik je dan opzoek op skype en we die leaks samen kunnen bekijken aan de hand van paar concrete handen.

goed plan ;) en noteer maar hoeveel uur je hebt gewerkt ofc...

kan er wel bij gaan zitten roepen :P maar denk dat ik je allang maar in de weg zit hehehe ;) spreek je later vanavond!

solartje
Poker Player

is goed. ben nu even bezig je hele database in orde aan het zetten tegen dat het eten klaar is, want was one big mess. jij hebt echt vanalles gespeeld O_o hu/6/9/45/90/180/mtt. contaminated data all over the place, en enkel je ships hebben de juiste gametype, dus obv alsk filter op 45's heb je 318% roi en run je 3M chips boven ev :P

well funny, is eerste keer dat men pc aan zen maximum zit. zal wat smoother runnen alsk wat deftig kan filterne dan telkens met 500.000 handen te werken :P

MAN wat heb jij veel gegrind O_o in 3 maand meer dan ik in 3 jaar. sicko !

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha ja straks volgens een schema, volume maken, dat zal me een stuk meer opleveren heb ik zo het idee :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren en vandaag ineens last van een **** internet verbinding, dus nu wezen bellen met allerlei maatschappijen, maar het blijkt dus dat ik de groene kabel die daar ergens onder de grond ligt voor het huis, moet laten doortrekken of een vertakking moet laten maken. Dat gaat me minimaal 150 euro kosten en het duurt ook minimaal 4 weken omdat er misschien een vergunnning moet worden aangevraagd.

Het voordeel is dat ik dan internet van 120MB heb, dat is wel lekker natuurlijk, maar wat een gedoe voor zo'n kabeltje en tot die tijd maar hopen dat ik normaal kan grinden met het internet wat ik tot nu toe heb gebruikt van de buren. daar betaal ik ook al gewoon voor om het draadloos te gebruiken, maar heb toch liever gewoon me eigen verbinding, pfffff irritant

onmybike
BlackMember

in before challenge fail door falende verbinding :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door onmybike
in before challenge fail door falende verbinding :coolface:

jaaaa ugly he!! :S meh...nou ik heb altijd nog mijn telefoon verbinding hoor, dus dat komt wel goed