Ga naar het forum
LetsGambleBaby's bl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LetsGambleBaby's blog

2,420 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
53.5 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
vraag me af wat er makkelijker te beaten is.
de 3.5 45's of de 2.5/180s.
ben nu paar dagen bezig met 3.5/45s en ben daar al 100 up in 2 dagen, nu 20 bi down en ship ik een 2.5 waardoor ik toch up ben.

kan ze natuurlijk ook mixen.

wat jij doet zeker?

na laatste sessie nu, kom ik hierop terug.
shove die kaarten maar allemaal, de foldequity is enorm.

edit; verkeerde gequote

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vraag me af wat er makkelijker te beaten is.
de 3.5 45's of de 2.5/180s.
ben nu paar dagen bezig met 3.5/45s en ben daar al 100 up in 2 dagen, nu 20 bi down en ship ik een 2.5 waardoor ik toch up ben.

kan ze natuurlijk ook mixen.

wat jij doet zeker?

na laatste sessie nu, kom ik hierop terug.
shove die kaarten maar allemaal, de foldequity is enorm.

edit; verkeerde gequote

huh?

merk je ook als verschil tussen 180's en 45's dat je bij '45s minder vlug en minder wijd moet shoven?
zo TJ K9 K10 utg 10 bb left.
bij 180 was dat easy push, maar merk als je met 10 bbs zit bij de 45 dat je toch vaak 10de staat ofzo en je mss toch beter wacht op een betere spot en echt tighter moet spelen.

dit dus.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

merk je ook als verschil tussen 180's en 45's dat je bij '45s minder vlug en minder wijd moet shoven?
zo TJ K9 K10 utg 10 bb left.
bij 180 was dat easy push, maar merk als je met 10 bbs zit bij de 45 dat je toch vaak 10de staat ofzo en je mss toch beter wacht op een betere spot en echt tighter moet spelen.

ja icm speelt gewoon al veel eerder een roll in de 45 mans, aangezien de stapjes in het prijzengeld gewoon steeds stapsgewijs gaan in dezelfde verhouding... ik speel bij de 180 mans gewoon nog zeker tot aan de FT chipEV en eigenlijk bijna de hele tijd wel, al moet je op de FT zeker big vs big wel iets tighter zijn als normaal denk ik

had ik toch op geantwoord?

ja, maar ik bedoel dat ik niet meer akkoord ben met wat ik typte.
vorige sessie was zo verlieslatend omdat ik het niet meer deed en nu na laatste sessie waar ik die kaarten allemaal terug push, ga ik weer mooi omhoog, omdat ik merk dat in de 45's de foldequity enorm is. iedereen is echt supertight daar.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja, maar ik bedoel dat ik niet meer akkoord ben met wat ik typte.
vorige sessie was zo verlieslatend omdat ik het niet meer deed en nu na laatste sessie waar ik die kaarten allemaal terug push, ga ik weer mooi omhoog, omdat ik merk dat in de 45's de foldequity enorm is. iedereen is echt supertight daar.

ja ofc...maar in 45's werkt super aggro minraisen ook goed aan F2T...zo zet je niet gelijk je hele stack op het spel. ze gaan toch niet aggro 3betten.

en aangezien icm al een grote roll speelt als bij 180's moet je daar wel iets op letten, dus niet zomaar alles shoven als je een nice stack hebt en bijvoorbeeld 3e staat en de chipleader zit in de blinds. beter je minraise range wijder maken denk ik. :)

feit.

maar verlies je dan niet veel value als je gecalled wordt en dan je cbet ook gecalled wordt en je desgevolg moet folden.
heb gevoel dat minraise vaak niet afschrikkend genoeg werkt.
ik hou wel rekening met chipleader en chipstacks.
speel voornamelijk aggro tot ft2 en dan nog steeds agro maar toch iets tighter.
al vlug vallen twee of drie spelers weg en is het 6-5 handed en worden de ranges weer looser.

denk da ik me toch effe op de 45s ga focussen ipv 180s

( en dringend wat aan bioritme doen, ik leef meer snachts en over de dag ben ik geen zak waard )

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

feit.

maar verlies je dan niet veel value als je gecalled wordt en dan je cbet ook gecalled wordt en je desgevolg moet folden.
heb gevoel dat minraise vaak niet afschrikkend genoeg werkt.
ik hou wel rekening met chipleader en chipstacks.
speel voornamelijk aggro tot ft2 en dan nog steeds agro maar toch iets tighter.
al vlug vallen twee of drie spelers weg en is het 6-5 handed en worden de ranges weer looser.

denk da ik me toch effe op de 45s ga focussen ipv 180s

( en dringend wat aan bioritme doen, ik leef meer snachts en over de dag ben ik geen zak waard )

haha ik zou me eens richten op een game en hem net zo lang spelen tot je hem beat...van 180 naar 45 mans gaan heb je denk ik weinig aan, voor je zelfvertrouwen is het iniedergeval niet het beste.

maarja zou wel eerder eerst 45 mans beaten en dan naar de 180 mans, aangezien je de variance op de 180 mans wel aan moet kunnen.

maarja ken je game verder ook niet en weet niet hoeveel volume je maakt en hoelang je al pokert etc etc.....zou gewoon eens goed veel tijd in studeren stoppen dan zijn al die games gewoon goed te beaten denk ik :)

solartje
Poker Player

als je twijfelt tussen 180 en 45's, zou ik de game nemen waar je leaks de minste invloed op hebben, zodat je toch nog wat profit kan maken, terwijl je die leaks fixed. denk dat 180's op zich easyer zijn als je niet te tight bent, omdat het gewoon 17 tafels straight forward 9man/cev is, terwijl je bij 45man veel meer veranderingen hebt in gamedynamics waarop je moet adapten en icm F2T/FT best complicated is in het begin, langs andere kant als je 100 games speelt op een maand, dan kunnen 180's je grijze haren geven van de variance :)

ps je hebt je post hier geëdit door wat ik in men blog postte, terwijl ik niet goed/slecht heb gezegd, maar gezegd dat het zo situatie afhankeliji is dat niemand kan zeggen of K9, etc een push of een fold zijn met 10bb utg. soms een fold, soms een clear push. depends.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door solartje
als je twijfelt tussen 180 en 45's, zou ik de game nemen waar je leaks de minste invloed op hebben, zodat je toch nog wat profit kan maken, terwijl je die leaks fixed. denk dat 180's op zich easyer zijn als je niet te tight bent, omdat het gewoon 17 tafels straight forward 9man/cev is, terwijl je bij 45man veel meer veranderingen hebt in gamedynamics waarop je moet adapten en icm F2T/FT best complicated is in het begin, langs andere kant als je 100 games speelt op een maand, dan kunnen 180's je grijze haren geven van de variance :)

ps je hebt je post hier geëdit door wat ik in men blog postte, terwijl ik niet goed/slecht heb gezegd, maar gezegd dat het zo situatie afhankeliji is dat niemand kan zeggen of K9, etc een push of een fold zijn met 10bb utg. soms een fold, soms een clear push. depends.

denk inderdaad dat het ook nog wel afhankelijk is van wat voor persoon je bent, als je echt een nit bent, is 180's wel lastig aangezien ik denk dat je gewoon SUPER loose mag zijn soms.

Wat wel lastig is te leren zijn de verschillende fases bij 45 mans zoals solartje zegt, maarja als je er even tijd in steekt en je bent toch aan het leren, al deze verschillende dynamieken zijn natuurlijk wel leuk en is goed voor je algemene pokerontwikkeling als je dit onder de knie krijgt.

ik zou zelf als ik nog niets beatte ofzo toch voor de 45 mans gaan :) om beter te worden. en sowieso nog niet teveel bezig zijn met je bankroll op willen bouwen en veel profit willen maken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kben mie dronkuh!!!! En nog lang niet naar huis whahahaha

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben nog steeds aan het zuipen

Afterparty!!!! Whahaha

Wolfske
Poker Player
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
:tongue:

:coolface:

solartje
Poker Player

Afterparty!!!! Whahaha

baas !!! drink je dan echt hele nacht en ochtend water? of puke je tussendoor :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

i have to hoiiii

wtf ik weet niet eens meer wat ik daarboven wou zeggen, dus zal niet heel interessant zijn ofzo ghehehehehhehehe

gvd :P ben al 14 uu of langer aan het zuipen gehhehe ow ow

nouja for new year is ok :D :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door solartje

Afterparty!!!! Whahaha

baas !!! drink je dan echt hele nacht en ochtend water? of puke je tussendoor :coolface:

whahaha ja ik drink gewoon vol door : :D

1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Heinikken zeker...

solartje
Poker Player

guess so.

heb enkel 7jaar oude rhum en champagne gedronken en hou je niet vol tot s'middags, maar smaakt verdomd lekker toch !

Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door liessens
Heinikken zeker...

Bah dat water is zo goor .. geef me dan maar Spa :coolface: