De zomervakantie is eindelijk begonnen en ik kan nu eindelijk genoeg tijd inplannen om mijn spel te verbeteren. Daarbij is het ook mooi meegenomen dat ik sinds kort de platinum status heb.
Mijn poker achtergrond
Ik ben sinds vorig jaar mei lid van PS. Echter heb ik in het begin te weinig tijd aan mijn spel besteed en ben ik meerdere malen broke gegaan (altijd voor maar kleine bedragen $10,$20, etc) Uiteindelijk heb ik in het afgelopen najaar een klein roll weten op te bouwen van zo'n $150 en deze heb ik toen uit laten cashen, omdat ik geen tijd meer had om te spelen. Ik liet toen op een aantal sites gewoon een klein bedrag staan om zo af en toe nog een klein beetje te spelen.
Nu heb ik in april 20 euro op Unibet gestort en dit heeft me geen windeieren gelegd. Zo had ik na 1,5 maand zo'n 500 euro. Hier heb ik 480 euro van uit laten betalen. 150 euro heb ik op William Hill gezet, 33,- gebruikt om HEM (small version) te kopen en dus zo'n 300 euro heb ik op mijn bankrekening laten staan (beetje bier geld is nooit verkeerd in de zomer;))
Het plan was om mijn bankroll op William Hill weer opnieuw op te bouwen. Echter liep dit in de afgelopen dagen niet geheel naar wens. Zo kreeg ik mijn HUD niet echt goed aan het werken en vond ik de software maar k*t en traag lopen. Dit heeft me doen besluiten 100,- uit te cashen en over te zetten naar Party Poker (mede door de reload bonus).
Sinds vandaag speel ik dus op Party Poker en ben ik begonnen met een roll van $140. Ik ga in het begin met een agressief BRM spelen en speel nu dus BSS NL10. Net heb ik even een sessie van zo'n 1800 handen gespeeld en ben nu alweer 3,5 BI up. Dus de tussenstand is $177.
Sites waar ik ook nog een roll op heb zijn:
William Hill: 40 euro
Unibet: 20 euro
FTP: $100 (maarja daar kan ik dus naar fluiten)
Pokerheaven: 10 euro.
Op bovenstaande rooms zal ik af en toe 4NL spelen en dan zie ik wel wat ik daar van kan maken. Ik ga me het meest richten op Party poker.
Doelstellingen:
- Upmoven naar 25 NL (bij $625)
- Alle gold en platinum artikelen bestuderen en eventueel samenvatten.
- De video content van BSS shorthanded bekijken.
- BSS shorthanded coachings volgen
- In HEM mijn handen analyseren en zo mijn spel improven.
Uiteindelijk is het doel wat extra zakgeld bij elkaar te spelen voor de aankomende zomerfeesten (Nijmegen) en mijn zomervakantie naar Italië.
Verklaring titel
De titel van mijn blog is mogelijk wat ver gezocht:p Maar het heeft met een van mijn leaks te maken. Ik praat mezelf te vaak in een call, waardoor ik toch nog te vaak iemand afbetaal met een marginale hand. De titel is mijn motto voor de komende tijd;)