Ga naar het forum
Luca02: From Tard t...

Meldingen
Alles wissen

Luca02: From Tard to Tag

986 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
13.9 K Weergaven
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Dan ben je er zo dichtbij en dan toch nog zo ver weg van een ship :(.
Op zich wel tiltent dat je dan op een zo'n cruciaal moment die JJ verliest, anders was ik dik de chipleader en was de FT een feit...

Maar goed ik ga maar slapen en we zien wel wanneer de volgende mtt's gespeeld worden. Ik zal er sowieso een shippen de komende tijd _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Ben nu bezig met een sessie op nl30.
Helaas loopt het nog niet al te goed, telkens als ik bijna break even ben krijg ik weer een suckout om de oren.

AA kan ik helaas nog steeds niet mee winnen.

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.30(BB) On Game
SB ($29.70)
BB ($30)
UTG ($20.77)
Hero ($36.54)
BTN ($31.83)

Dealt to Hero A♦ A♥

fold, Hero raises to $0.90, fold, fold, BB raises to $3, Hero raises to $6.50, BB raises to $30 (AI), Hero calls $23.50

FLOP ($60.15) 9♦ Q♥ 6♥

TURN ($60.15) 9♦ Q♥ 6♥ J♠

RIVER ($60.15) 9♦ Q♥ 6♥ J♠ K♦

BB shows K♣ K♠
(Pre 19%, Flop 9.1%, Turn 13.6%)

Hero shows A♦ A♥
(Pre 81%, Flop 90.9%, Turn 86.4%)

BB wins $57.15

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Helaasj van die MTTs!

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie
Helaasj van die MTTs!

Ja was idd wel zuur..

Maaarr... ik heb vandaag naast de NL30 tafels ook NL50 tafels gepakt (op t laatst alleen nog maar nl50) en dit ging eigenlijk heel goed. :)

Beantwoorden
Citeren
elderwon
PokerStrategist

Zit effe te denken op die 88 hand? is dat eigenlijk wel een call? Het gaat om de helft van je stack en dit kan ie doen met een range die voor een groot stuk sterker is dan jouw 88?
Onafgezien van de BS hand die hij nu had, maar dat weet je pré natuurlijk niet :D

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Zit effe te denken op die 88 hand? is dat eigenlijk wel een call? Het gaat om de helft van je stack en dit kan ie doen met een range die voor een groot stuk sterker is dan jouw 88?
Onafgezien van de BS hand die hij nu had, maar dat weet je pré natuurlijk niet :D

Hij shoved de BU en CO z.g.a. met any two cards, aangezien dat de enige manier was om chips te pakken. Daarnaast werd ik door Oscaar10 gerailed en die gaf ook aan dat het een call was. Maar ik snap je redenatie en heb er zelf later ook nog aan zitten denken of t mss toch niet een fold was.

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Tilt! :

Upc, wat een kut internetprovider is dat zeg!
Echt continu valt de verbinding weg en als je daar melding van maakt doen ze het af als of het
het aan onze apparatuur hier ligt. Zoek je even op google dan zie je al snel genoeg honderden mensen die met dezelfde klachten zitten. Nu wil ik dus ff pokeren en heb ik weer geen internet toegang (zit nu op me telefoon). Nu is het natuurlijk weer de vraag hoe lang het nu weer gaat duren, voordat ik op internet kan. :rage:

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Mmm afgelopen sessie is ronduit slecht verlopen. Ik was al snel 2BI down maar naar verloop van tijd wist ik weer op break even te komen. Helaas verloor ik toen weer 2 flips waardoor ik weer 2BI down was. Vervolgens lukt het weer deels me wat terug te grinden, maar toen kreeg ik weer een suck out om de oren en toen ben ik helaas gaan tilten wat er voor zorgde dat ik uiteindelijk 4BI down ben op NL50.

De rest van de dag zal ik daarom NL30 spelen, zodra ik weer wat ben afgekoeld. :D

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

heb al zo dikwijls gezegd, jij tilt veel te rap dus zorg eerst dat je ruim rolled bent voor nl50 ipv 25 buyin dat je wat minder snel tilt als je een stack verliest.

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Ja heb je idd gelijk in. Helaas moet deze ezel zich eerst 80x stoten tegen de zelfde steen om er achter te komen dat het anders moet.

Maar goed als deze maand voorbij is en ik t geld heb ontvangen van de rakeraces ga ik NL25 spelen op WPT en dan pas bij een roll van 2k nl50 shotten.
Merk dat ik ook echt een maniac wordt op hogere stakes. Echt het tegenover gestelde van het spelen met scared money :P.

Heb net weer $200 uitgecasht naar moneybookers. Op deze manier verplicht ik mezelf om BRM wise nl20/30 te spelen.

Beantwoorden
Citeren
C0rpsbal
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door luca02
Ja heb je idd gelijk in. Helaas moet deze ezel zich eerst 80x stoten tegen de zelfde steen om er achter te komen dat het anders moet.

Maar goed als deze maand voorbij is en ik t geld heb ontvangen van de rakeraces ga ik NL25 spelen op WPT en dan pas bij een roll van 2k nl50 shotten.
Merk dat ik ook echt een maniac wordt op hogere stakes. Echt het tegenover gestelde van het spelen met scared money :P.

Heb net weer $200 uitgecasht naar moneybookers. Op deze manier verplicht ik mezelf om BRM wise nl20/30 te spelen.

Ik heb precies hetzelfde probleem :P

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door C0rpsbal

Ik zou er echt bij gebaat zijn als ik dit niet meer zou doen :P
Vooral mentaal krijg je er elke keer een tik door, want na de goede dag van gisteren kon me geluk niet op. Vervolgens verneuk je het weer de dag erna en voel ik me er weer kut om :facepalm:.

Ik denk dat het komt doordat ik niet geduldig genoeg ben en eigenlijk te snel al op de hogere stakes wil spelen. Dit is ook echt iets wat niet goed zit in mijn mindset en des te eerder ik dit weten op te lossen des te beter zal het gaan.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Je moet gewoon eens leren beseffen dat de winrate die je op 20nl op ongame haalt niet dezelfde kan zijn als op 50nl dus verliezende sessies horen er gewoon bij en pokeren is geen easy money waar je elke dag 100$ gaat winnen

Beantwoorden
Citeren
C0rpsbal
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door C0rpsbal

Ik zou er echt bij gebaat zijn als ik dit niet meer zou doen :P
Vooral mentaal krijg je er elke keer een tik door, want na de goede dag van gisteren kon me geluk niet op. Vervolgens verneuk je het weer de dag erna en voel ik me er weer kut om :facepalm:.

Ik denk dat het komt doordat ik niet geduldig genoeg ben en eigenlijk te snel al op de hogere stakes wil spelen. Dit is ook echt iets wat niet goed zit in mijn mindset en des te eerder ik dit weten op te lossen des te beter zal het gaan.

Bij mij is een groot probleem het spelen van lange sessies. Hierdoor verlies aan het eind mijn concentratie en gebeuren er nare dingen :P

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hahaha moest stiekem wel lachen om je tweede zin :tongue: komt me bekend voor bij K2 ;p (en ook wel eens bij mijzelf :facepalm: ). Maar zuur dat het vandaag weer kut gaat itt gister. Die graph ziet er nice uit!

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Haha ja mijn swings zijn dan gelukkig niet zo groot als die van K2;)

Maar het probleem ligt voorlopig bij het feit dat ik NL50 wel echt heel leuk vind om te spelen en ik hier weer een nieuwe uitdaging in zie. Het eerste uur van de sessie gaat dan ook gewoon goed, zo ook gisteren. Echter stond ik toen nog wat down en dan ga ik het uiteindelijk proberen te forceren om profit te maken. Ik had hier gewoon verstandiger moeten zijn en mijn marginale loss nemen om het later op de dag weer te proberen. Uiteindelijk heb ik een sessie van wel 3,5 uur gespeeld waar ik op het eind dan tilt. Dit probleem heb ik niet op 20 of 30NL, aangezien ik me daar makkelijker kan relativeren dat ik het wel goed maak in een andere sessie. Het lijkt er op dat ik zoek naar de bevestiging dat ik ook NL50 kan beaten, terwijl dit misschien niet eens zo is.

Ben nu begonnen met het boek "Let there be range" en heb zo het gevoel dat dit boek wel eens voor meer inzichten in het poker spel kan zorgen dan ik momenteel heb. :)

Ik heb daarnaast ook plannen om een soort van studieplan uit te werken, waarin ik per week een thema van het SH cashgame poker grondig uitwerk. Om zodoende uiteindelijk mijn complete spel te verbeteren. Hier ga ik mee beginnen na deze maand, want dan ga ik me ook niet meer bezig houden met het maken van volume voor rake races.

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Zojuist 1,5k handen gespeeld en ben $110 up op 30NL:).
Heb wat handen uit me afgelopen sessie:

Hand 1:
Villain speelt 20/14 en heeft Tagisch stats.
Flop en turn lijkt me standaard (turn mss nog iets groter betten). Alleen begreep ik zijn river move niet. Ik zie hier geen enkele hand waarmee hij mij beat kan hebben, aangezien ik zelf pocket 88 in handen heb blok ik hele hoop combo's van 810 die me beat zou hebben. Hij zou hier kunnen downcallen met A9 die dan twopair hit op de river. Na het spelen van deze hand vroeg ik me dus af of ik hier moest shoven, maar dacht dus alleen een call te krijgen van een zeldzame 810.

NL Holdem $0.30(BB) Replayer
SB ($44.69)
BB ($37.47)
Hero ($46.28)
UTG+1 ($42.15)
CO ($30)
BTN ($43.94)

Dealt to Hero 8♠ 8♦

Hero raises to $0.90, fold, fold, BTN calls $0.90, fold, fold

FLOP ($2.25) 6♥ 5♠ 9♦

Hero bets $1.50, BTN calls $1.50

TURN ($5.25) 6♥ 5♠ 9♦ 7♥

Hero bets $3.75, BTN calls $3.75

RIVER ($12.75) 6♥ 5♠ 9♦ 7♥ A♦

Hero bets $6.45, BTN raises to $19.35, Hero calls $12.90

BTN shows 9♣ Q♣
(Pre 48%, Flop 75.3%, Turn 2.3%)

Hero shows 8♠ 8♦
(Pre 52%, Flop 24.7%, Turn 97.7%)

Hero wins $48.88

Hand 2:
Ik flat de OR omdat hij 100% fold op 3bets en om de fish uit de blinds in de hand te krijgen. Ik flop de nuts en de hand speelt zich vervolgens zelf.

SB ($29.40)
BB ($30)
UTG ($30)
UTG+1 ($31.92)
Hero ($38.48)
BTN ($29.55)

Dealt to Hero Q♠ Q♦

UTG raises to $1.05, fold, Hero calls $1.05, fold, SB calls $0.90, fold

FLOP ($3.45) 7♥ Q♣ 9♥

SB checks, UTG bets $2.85, Hero raises to $7.50, SB calls $7.50, UTG raises to $28.95 (AI), Hero raises to $37.43 (AI), SB calls $20.85 (AI)

TURN ($89.70) 7♥ Q♣ 9♥ 9♦

RIVER ($89.70) 7♥ Q♣ 9♥ 9♦ 6♦

Hero shows Q♠ Q♦
(Pre 70%, Flop 67.1%, Turn 97.6%)

SB shows T♣ J♦
(Pre 12%, Flop 28.3%, Turn 0.0%)

UTG shows 7♠ 7♦
(Pre 17%, Flop 4.5%, Turn 2.4%)

Hero wins $86.70

Hand 3:
Villain speelt super aggro op mij terug in BU vs blind situaties.
Ik flop hier toppair en besluit hier sowieso de flop en turn te betten. Ik verwachte dat hij elke :club: op de turn zou checkraisen. Dit doet hij ook en ik besluit te callen om hem zijn bluf door te laten zetten. Hij overbet/shoved de river op een blank en ik insta call.

SB ($29.29)
BB ($30.66)
UTG ($64.75)
CO ($59.59)
Hero ($29.55)

Dealt to Hero K♥ J♠

fold, fold, Hero raises to $0.75, fold, BB calls $0.45

FLOP ($1.65) J♣ 4♣ 6♦

BB checks, Hero bets $1.05, BB calls $1.05

TURN ($3.75) J♣ 4♣ 6♦ 5♣

BB checks, Hero bets $2.10, BB raises to $7, Hero calls $4.90

RIVER ($17.75) J♣ 4♣ 6♦ 5♣ T♠

BB bets $21.86 (AI), Hero calls $20.75 (AI)

BB shows A♥ Q♠
(Pre 63%, Flop 23.3%, Turn 13.6%)

Hero shows K♥ J♠
(Pre 37%, Flop 76.7%, Turn 86.4%)

Hero wins $56.29

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Heb het idee dat ik wat beter word in handreading en het toepassen van reads :D

NL Holdem $0.30(BB) On Game
SB ($55.99)
BB ($21.17)
Hero ($32.69)
CO ($30)
BTN ($30)

Dealt to Hero T♥ T♣

Hero raises to $0.90, fold, BTN calls $0.90, fold, fold

FLOP ($2.25) Q♠ 3♥ 6♠

Hero bets $1.50, BTN calls $1.50

TURN ($5.25) Q♠ 3♥ 6♠ Q♥

Hero bets $3.75, BTN raises to $8.25, Hero calls $4.50

RIVER ($21.75) Q♠ 3♥ 6♠ Q♥ 9♣

Hero checks, BTN bets $19.35 (AI), Hero calls $19.35

BTN shows T♠ K♠
(Pre 35%, Flop 47.9%, Turn 27.3%)

Hero shows T♥ T♣
(Pre 64%, Flop 52.1%, Turn 72.7%)

Hero wins $57.45

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Vandaag voorlopig 7BI up op 30nl in 2,2k handen:).
Nu ff fitnessen en dan later op de avond nog ff grinden.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hoe gaat tie? Wil je op betfair gaan upmoven naar nl50 of op wpt?

Beantwoorden
Citeren