Ouch
10 BI is ver van leuk :(. Poker kan sucken indeed maar
"It’s not about how hard you can hit, it’s about how hard you can get hit and keep moving forward…"
Oorspronkelijk gepost door luca02
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
stap over naar regtafels![]()
why?
Let niet op hem joh, als die niet aan het steamen is dan slaat die wel wartaal uit
![]()
op ZOOM is gewoon minder fish en als het er is is het tighter. Dus ga je gewoon meer swingie spelen. En ZOOM is dinamiekloos. Leuk om volume te draaien.. Ook is het niveau van regs een stap of 2 hoger.
Kortom naar mijn idee: ZOOM is goed om zelf te improven maar winrate kan je vergeten. Want het is swingie en tiltender dan elke andere game imo.
Klopt maar een deel aan dat verhaal van Yordi en dat is dat Zoom redelijk tighte spelers zijn ja. Maar tussen de 400/500 man die gem in de spelerspool zitten, zittne qua verhouding ook net zoveel vissne als regs.
Verder praat je gewoon weer poep zoals je altijd doet. Meest swingy en tiltender dan elke andere game? lol try hypers ofzo.
@Luca, ik denk dat je iets moet doen aan je tilt, je bent obv een goede speler:) Als je dat onder controle krijgt, scheelt je dat wel wat centjes.
Obv makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Oorspronkelijk gepost door elsjorro
Klopt maar een deel aan dat verhaal van Yordi en dat is dat Zoom redelijk tighte spelers zijn ja. Maar tussen de 400/500 man die gem in de spelerspool zitten, zittne qua verhouding ook net zoveel vissne als regs.Verder praat je gewoon weer poep zoals je altijd doet. Meest swingy en tiltender dan elke andere game? lol try hypers ofzo.
@Luca, ik denk dat je iets moet doen aan je tilt, je bent obv een goede speler:) Als je dat onder controle krijgt, scheelt je dat wel wat centjes.
sorry dan elke andere cashgame is. En poep praat ik niet ouwe rattevanger!
haha wat praat je dan? bedoel het gaat te ver om het af te doen als onzin, die benoeming ben jij al ver voorbij
Klopt maar een deel aan dat verhaal van Yordi en dat is dat Zoom redelijk tighte spelers zijn ja. Maar tussen de 400/500 man die gem in de spelerspool zitten, zittne qua verhouding ook net zoveel vissne als regs.Verder praat je gewoon weer poep zoals je altijd doet. Meest swingy en tiltender dan elke andere game? lol try hypers ofzo.
Omaha anyone?
Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
Omaha anyone?
![]()
Duke Nuke ém
Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
Omaha anyone?
![]()
Duke Nuke ém
Ik zal eens in je gezicht nuk3f4rten
op ZOOM is gewoon minder fish en als het er is is het tighter. Dus ga je gewoon meer swingie spelen. En ZOOM is dinamiekloos. Leuk om volume te draaien.. Ook is het niveau van regs een stap of 2 hoger.Kortom naar mijn idee: ZOOM is goed om zelf te improven maar winrate kan je vergeten. Want het is swingie en tiltender dan elke andere game imo.
Het niveau valt juist wel mee en het volume dat ik kan maken zorgt juist voor minder tilt.
Dat het nu een keer verkeerd valt hoort erbij, maar ik heb nog steeds een winrate van 5,8bb/100 over 40k handen op nl50 zoom (dus zelfs nog nu ik 6k handen slecht run). Ik ben er van overtuigd dat dit snel genoeg weer goed zal gaan. Komende dagen ga ik gewoon lekker weer veel videos kijken (incl. Abbo op deucescracked) en dan zal het wel goedkomen.
Oorspronkelijk gepost door luca02
op ZOOM is gewoon minder fish en als het er is is het tighter. Dus ga je gewoon meer swingie spelen. En ZOOM is dinamiekloos. Leuk om volume te draaien.. Ook is het niveau van regs een stap of 2 hoger.Kortom naar mijn idee: ZOOM is goed om zelf te improven maar winrate kan je vergeten. Want het is swingie en tiltender dan elke andere game imo.
Het niveau valt juist wel mee en het volume dat ik kan maken zorgt juist voor minder tilt.
Dat het nu een keer verkeerd valt hoort erbij, maar ik heb nog steeds een winrate van 5,8bb/100 over 40k handen op zoom (dus zelfs nog nu ik 6k handen slecht run). Ik ben er van overtuigd dat dit snel genoeg weer goed zal gaan. Komende dagen ga ik gewoon lekker weer veel videos kijken (incl. Abbo op deucescracked) en dan zal het wel goedkomen.![]()
Okee dan zal het wel meevallen allemaal. Ik beat het niet maar goed dat ben ik dan...
Ik heb gemerkt dat de reg tafels beter te doen zijn voor mij omdat ik niet zo snel tilt en er meer dinamiek is.
Ja er valt ook heus wel wat voor te zeggen om op de regular tafels te spelen. Echter speel ik op mijn laptop (17inch) waar het niet echt ideaal is om +8 tafels op te spelen vanwege de overlap van de tafels.
Op zoom kan ik veel handen spelen terwijl ik alle actie goed kan volgen.
daarnaast heb ik nu een redelijke sample op alle regs waardoor het makkelijker moet worden om tegen ze te spelen.
Ik zag in een andere blog dat je Mbml noemde die beweert dat zoom minder fishy is als regular tafels. Toch heeft hij de afgelopen maand 20k aan winnings op nl200 en nl500 zoom, dus het is wel mogelijk leuke profits te maken op zoom.
Het lijkt er op dat ik de tilt ook steeds beter onder controle begin te krijgen. Normaal gesproken had ik nu wel weer gespeeld om er voor te zorgen een deel van het verlies goed te maken. Nu ben ik eerst wezen sporten en daarna ff wat biertjes gedronken bij vrienden. Heb daardoor helemaal geen tilt gevoel meer en het verlies van de afgelopen dagen kan ik ook in perspectief zien.
Vraag me trouwens wel af of ik na deze maand mss toch een deel van mijn roll overzet naar een andere room. Ik heb nog steeds een bonus lopen op party poker en daarnaast trekt het ipoker netwerk me ook wel. Het zou op deze netwerken wel makkelijker worden om de diamond status te behalen, zodat ik ook weer nieuwe videos kan kijken. Daarnaast ben ik nog nooit diamond geweest en dat lijkt me ook wel een keer leuk;).
Goed geslapen en ga vandaag beginnen door een aantal video's te kijken:).
Denk dat ik vanavond dan pas weer ga spelen, aangezien dan de meeste vis online is. Hopelijk kan ik zo weer een goede sessie neerzetten wat weer het benodigde vertrouwen kan geven:).