Ga naar het forum
Luca02: From Tard t...

Meldingen
Alles wissen

Luca02: From Tard to Tag

986 Berichten
43 Gebruikers
0 Reacties
13.9 K Weergaven
Soulsword208
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door luca02
Het lijkt er op dat ik de tilt ook steeds beter onder controle begin te krijgen. Normaal gesproken had ik nu wel weer gespeeld om er voor te zorgen een deel van het verlies goed te maken. Nu ben ik eerst wezen sporten en daarna ff wat biertjes gedronken bij vrienden. Heb daardoor helemaal geen tilt gevoel meer en het verlies van de afgelopen dagen kan ik ook in perspectief zien.

Vraag me trouwens wel af of ik na deze maand mss toch een deel van mijn roll overzet naar een andere room. Ik heb nog steeds een bonus lopen op party poker en daarnaast trekt het ipoker netwerk me ook wel. Het zou op deze netwerken wel makkelijker worden om de diamond status te behalen, zodat ik ook weer nieuwe videos kan kijken. Daarnaast ben ik nog nooit diamond geweest en dat lijkt me ook wel een keer leuk;).

Top (Y) Dat moet ik ook leren!

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Lol nu al op tilt zonder echt te spelen..
Nu werkt HM2 weer niet op zoom.. het is ook altijd wat met dat kut programma.

Beantwoorden
Citeren

Softwareproblemen is bij mij ook iets waarvan ik direct op tilt ga.

Beantwoorden
Citeren

Heey Luca,

Goed om een mede-grinder te zien op de zoomtafels! Ik heb zelf sinds een maand geleden het poker wer opgepakt op pokerstars onde en op de zoomtafels zitten grinden en binnen ruim 3 weken tijd van 40 dollar bijna 1000 dollar gemaakt. De laatste week gaat het echter een stuk minder en ik heb afgelopen weekend de grootste downswing van me leven' meegemaakt (12 buy-in op 1 dag weg, was ook flink aan het tilten en had eigelijk eerder van de tafels af moeten stappen maar goed dat zeg je vaak achteraf pas). Heb de afgelopen dagen ook ff wat rustiger aan gedaan en heb lopen nadenken over hoe om t egaan met tilt (wat wel vaker het geval kan zijn op zoomtafels, waar een hoop meer variance plaatsvindt dan op de normale tafels). Ik vond je laatste paar comments daarom ook best interessant om te lezen , omdat het voor mij heel herkenbaar klinkt :P Dat je van die buien hebt dat je je egt al gaat irriteren voordat je daadwerkelijk bent begonnen. Daarnaast mag ik natuurlijk niet klagen, want heb nog steeds eendikke profit na een maand spelen.

K zal je blogje zeker vaker ff checken! :) GL!

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Ja bij mij lagged HM echt te hele tijd, moeilijk irritant.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

En lol hoe kan zoom nou meer variance gevoelig zijn dan reg tafels ?(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door divvie

Weet niet of je naar mijn post refereert, maar bedoelde zelf niet de reg tafels maar de normale tafels ( dus niet alleen met de regs), omdat je bij zoom minder reads op je tegenstanders hebt vindt er meer variance plaats dan op de normale tafels.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Op zoom kan je moeilijker table dynamics naar jou hand toedraaien omdat je telkens met anderen zit, dus dat is wel een nadeel aan zoom.

Kan natuurlijk ook in je voordeel werken.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door donnydeprof

Weet niet of je naar mijn post refereert, maar bedoelde zelf niet de reg tafels maar de normale tafels ( dus niet alleen met de regs), omdat je bij zoom minder reads op je tegenstanders hebt vindt er meer variance plaats dan op de normale tafels.

Ja refereerde naar jouw post haha. En reg tafels = regular tafels = normale tafels :P Niet reg in de zin van een speler. Maar ik weet vrijwel zeker dat jouw bewering niet klopt. Hoe kan je nou meer variance hebben? Je speelt beide No limit Holdem, zelfde tafelstructuur etc.. Als je nou hyper sngs gaat spelen of PLO, ja daar geloof ik graag dat het meer variance gevoelig is.

Als ik een nieuwe tafel open en er komen dudes aan die ik nog niet ken en dus geen reads op hun heb, betekend dat dus dat er meteen van meer variance sprake is? Dacht et niet.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Ja refereerde naar jouw post haha. En reg tafels = regular tafels = normale tafels :P Niet reg in de zin van een speler. Maar ik weet vrijwel zeker dat jouw bewering niet klopt. Hoe kan je nou meer variance hebben? Je speelt beide No limit Holdem, zelfde tafelstructuur etc.. Als je nou hyper sngs gaat spelen of PLO, ja daar geloof ik graag dat het meer variance gevoelig is.

Als ik een nieuwe tafel open en er komen dudes aan die ik nog niet ken en dus geen reads op hun heb, betekend dat dus dat er meteen van meer variance sprake is? Dacht et niet.

Laatste ben ik niet echt mee eens.

En dan refereer ik ook naar m'n post hierboven ff weer.
Want tegen spelers waar je reads op hebt, zul je sowieso beter tegen spelen. Dan kan je je spel daarop aanpassen.
Waarentegen je tegen unknowns je vaak je eigen 'abc' spel, zonder aanpassing gaat spelen en dan is het maar afwachten hoe hij speelt.

Daar zit wat mij betreft wel een verschil in variance in.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hmm ok :) moet misschien zelf het maar eens spelen om te zien wat er allemaal gebeurd daar haha.

Beantwoorden
Citeren

Varune je neemt me de woorden uit de mond ;p

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Ff een korte update.
Ben eind vorige week overgestapt van stars naar william hill. Ik had op WH nog een bonus openstaan die t/m 31-12 loopt. Ben deze nu aan het vrijspelen op de nl50 speed tafels en daarnaast hoop ik ook nog de diamond status te behalen deze maand. Op wh zal dit wat makkelijker gaan dan op stars aangezien je daar 5sp per 1$ rake krijgt.

Het gaat tot nu toe wel goed, ik ben ong. €300,- up en run zelfs iets van €200,- onder ev. :)

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

vandaag weer €180,- up en ben nu voorbij het hoogtepunt van begin vorige week. Oftewel ik heb nu weer bijna een roll voor nl100:). Ik heb zojuist alvast de upgrade van HM2 gekocht, aangezien ik alleen de small stakes versie had. Hopelijk run ik de komende dagen goed en dan is het in b4 NL100 shottaments. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door luca02
vandaag weer €180,- up en ben nu voorbij het hoogtepunt van begin vorige week. Oftewel ik heb nu weer bijna een roll voor nl100:). Ik heb zojuist alvast de upgrade van HM2 gekocht, aangezien ik alleen de small stakes versie had. Hopelijk run ik de komende dagen goed en dan is het in b4 NL100 shottaments. _biggrin:

In before downswing :coolface: Het vel van de beer...

Nee serieus, hopelijk ben je snel terug op n100!

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune

Laatste ben ik niet echt mee eens.

En dan refereer ik ook naar m'n post hierboven ff weer.
Want tegen spelers waar je reads op hebt, zul je sowieso beter tegen spelen. Dan kan je je spel daarop aanpassen.
Waarentegen je tegen unknowns je vaak je eigen 'abc' spel, zonder aanpassing gaat spelen en dan is het maar afwachten hoe hij speelt.

Daar zit wat mij betreft wel een verschil in variance in.

Nog even hierop terugkomen: dacht eerst dat donny gelijk had maar eigenlijk heeft divvie hier gelijk imo. Winrate ligt idd gemiddeld lager op ZOOM maar mocht je de standaardafwijking kunnen berekenen, zal die hoogstwaarschijnlijk wel zelfde zijn. Er lijkt gewoon meer variance te zijn door lagere winrate.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Cba om het allemaal weer te snappen wat ik zelf heb getypt en in discussie te gaan haha. Ik vind helemaal mooi.

Succes met je NL100 shotje knul, maar pas wel op voor die 'upmove-doomswitch' zooi ;) Ging paar daagjes terug NL50 shotten, binnen 10 min al 2 BI down, 2x KK pre erin tegen twee 70/30 ish vissen, loop twee keer tegen AA aan :rage: Toen had ik het al weer even gehad met NL50.. :D

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02
Elite Grinder

Ben niet bang voor de upmove doomswitch :coolface:
Laat nl100 maar komen.. _cool:

Mjaa wel nice nu dat ik nu eindelijk op het punt ben dat ik nl100 kan shotten. Het heeft ff geduurd, maar het moment is eindelijk aangebroken. :f_cool:
Dit is toch wel een beetje een mijlpaal, aangezien ik me dit eerder altijd als doel stelde. Wss als ik niet elke keer had uitgecasht dan was ik er wel eerder gekomen, maar goed toch mooi om zo het jaar af te sluiten. :)

Daarnaast zal ik deze maand ook wel diamond worden en daarmee zal gelijk het andere grote doel worden behaald. :)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Goed bezig man!

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Cba om het allemaal weer te snappen wat ik zelf heb getypt en in discussie te gaan haha. Ik vind helemaal mooi.

Succes met je NL100 shotje knul, maar pas wel op voor die 'upmove-doomswitch' zooi ;) Ging paar daagjes terug NL50 shotten, binnen 10 min al 2 BI down, 2x KK pre erin tegen twee 70/30 ish vissen, loop twee keer tegen AA aan :rage: Toen had ik het al weer even gehad met NL50.. :D

herkenbaar! zelf sinds vorige week eindelijk gaan shotten op nl50 maar was ook binnen no-time 6 buyin down door sets over sets, KK < AA en nog wat andere zooi. uiteindelijk weer terug gemoved naar nl30 en bijna me losses weer gechased zodat ik weer naar nl50 kan.

ontopic: luca, veel succes op nl100. kijk stiekem altijd wel even naar je posts, omdat ik enigzins in hetzelfde schuitje zit. mooi om te horen dat het zo goed gaat! _biggrin:

Beantwoorden
Citeren