Sick. Grats
En dat is zonder een statusverhoging van judge te zijn he?
Ik haal nog geen plati
Sick. Grats
Ik haal nog geen plati
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Sick. Grats![]()
Ik haal nog geen plati
![]()
Ja ben idd geen judge
Heb ook een deel van me SP op stars gehaald.. iets van 3k ofzo. De rest haal ik nu op WH, waar het natuurlijk wat harder gaat als op Stars. Ik hoop daar ook mijn eerste gemstone te halen. Mocht het allemaal meezitten qua vrije tijd, dan ga ik mss ook maar proberen daar 2 gemstones te halen. ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
7500 SP???? Hoe haal je dat?![]()
Heb er 800 deze maand
![]()
Met Zoom/speed poker gaat het natuurlijk wel hard (Vooral als je 4 tafels pakt).
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Story of my life, heb echt bijna een jaar zomer achter elkaar.![]()
Haha ja must be very nice!
Ben nu btw ook maar weer eens begonnen met het eerste deel van the thin red line te analyseren. Heb deze in het verleden wel gekeken, maar merk doordat ik nu zelf beter ben ik de theorie/concepten beter begrijp. Ga eens ff kijken hoe ik met deze info mijn gameplan kan vormen.
Zojuist een korte sessie gespeeld (250 handen) op 2 NL50 speed tafels, 2 regular nl50 tafels en 1 speed tafel nl100:). Uiteindelijk $180 up en ik heb wel t gevoel dat ik goed heb gespeeld.
Hand 1: NL100 hand vs een villain waar ik ook veel history mee heb op nl50. Ik raise hem pre flop niet omdat hij dan al zijn air fold en ik heb echt een grote edge op hem post flop. Doorgaans barrelt hij al zijn air op de flop en turn en checkt hij de river of bet deze small als hij air heeft. Echter fold hij heelveel op donkbets, waardoor ik ook nog wel eens een call cbet/donk turn line neem tegen hem met mijn air handen.
Met deze history wil ik hem dus niet raisen preflop aangezien ik veel value van hem kan krijgen postflop. Ik flop de nuts dus als hij hier zou betten zou ik waarschijnlijk gaan voor of een call of een kleine raise. Hij besluit ineens niet te cbetten dus ik moet de turn nu wel gewoon betten om nog value te behalen eventuele Ax handen en pocket pairs. Ik denk niet dat ik hier te groot kan betten op de turn, omdat ik dan teveel sterke handen rep (straights/sets/2pair) waardoor hij alle handen waar ik value van krijg zal folden. River is natuurlijk super want hij kan natuurlijk een straight/2pair hebben geslowplayed of de turn met een flush draw gecallt hebben die op de river aankomt.
IPoker, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
BB: $118.30 (118.3 bb)
UTG: $129.10 (129.1 bb)
MP: $328.10 (328.1 bb)
CO: $109.80 (109.8 bb)
BTN: $188.62 (188.6 bb)
Hero (SB): $103.50 (103.5 bb)
Preflop: Hero is SB with T
T![]()
UTG calls $1, 2 folds, BTN raises to $4.50, Hero calls $4, 2 folds
Flop: ($11) 7
9
6
(2 players)
Hero checks, BTN checks
Turn: ($11) T
(2 players)
Hero bets $6, BTN calls $6
River: ($23) 9
(2 players)
Hero bets $16, BTN raises to $35.50, Hero raises to $93 and is all-in, BTN calls $57.50
Results:
$209 pot ($3 rake)
Final Board: 7
9
6
T
9
BTN showed A
J
and lost (-$103.50 net)
Hero mucked T
T
and won $206 ($102.50 net)
IPoker, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 4 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
SB: $53.98 (108 bb)
Hero (BB): $50 (100 bb)
CO: $53.96 (107.9 bb)
BTN: $51.78 (103.6 bb)
Preflop: Hero is BB with K
A![]()
CO raises to $1, BTN raises to $4, SB folds, Hero raises to $12, CO folds, BTN calls $8
Flop: ($25.25) 7
Q
9
(2 players)
Hero checks, BTN checks
Turn: ($25.25) 6
(2 players)
Hero bets $10, BTN calls $10
River: ($45.25) T
(2 players)
Hero bets $28 and is all-in, BTN folds
Results:
$45.25 pot ($2 rake)
Final Board: 7
Q
9
6
T
Hero mucked K
A
and won $43.25 ($21.25 net)
BTN mucked and lost (-$22 net)
Thnx!:)
Denk dat ik voor het nieuwe jaar ook maar eens een challenge op ga zetten.
Hoe dit eruit gaat zien weet ik nog niet, maar obv zal dit een NLHE Sh challenge worden met als doel de midstakes te bereiken.
Oorspronkelijk gepost door luca02
Thnx!:)Denk dat ik voor het nieuwe jaar ook maar eens een challenge op ga zetten.
Hoe dit eruit gaat zien weet ik nog niet, maar obv zal dit een NLHE Sh challenge worden met als doel de midstakes te bereiken.
Same here, weet alleen niet echt wat voor een challenge..
Ja k moet echt nog maar eens ff goed over nadenken;)
Vandaag was op zich wel een goede dag:)

Alvast allemaal fijne kerstdagen toegewenst:)

Ik zou niet helemaal naar rechts gaan, want van die laatste staat me het hoofd niet echt aan.