Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Die middelste is mine:)
de rest
Ahh had ik net tijdens 't eten toch gelijk dat ik niet die spoiler moest aanklikken.
Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik moet echt afleren om spoilers/random links te klikken als ik in de bieb zit
En ik als ik op het werk zit
Heb in de afgelopen dagen 2 sessies gespeeld waarin ik in totaal $450,- down ben en in ev breakeven ben. Daarnaast sluit de WH software continu af als ik midden in een sessie zit, wat bij mij nogal tiltend werkt. Door de slechte run en de tilt om de crappy software heb ik maar besloten niet meer verder te spelen op WH. Zelfs de goede bonussen kunnen er niet voor zorgen dat je die crappy software maar accepteert. Als je dan vervolgens aan de online support doorgeeft dat de software midden in een hand er mee ophoudt, dan zeggen zij doodleuk dat ik de hand zelf maar terug moet zoeken... Helaas worden deze handen niet in HEM2 opgeslagen en als je 6 regular tafels speelt +2 of 3 speedtafels dan is het niet te doen deze handen snel terug te vinden. Dit zorgt er alleen maar meer voor dat ik ga tilten, want het is toch te belachelijk voor woorden dat die idioten hun software niet op orde hebben en dan vervolgens niet mee willen helpen om de hand terug te vinden. Uiteindelijk heb ik een hand terug gevonden waarin ik met topset tegen middle set zit op de river vs een aggro reg. We zaten allebei 240bb deep en op de river had hij OOP een half pot bet over. Op het moment dat hij dus moet reageren (en waarschijnlijk all in zal shoven) sluit de software af en duurt het 5min. voor ik weer op WH kan. Ik heb deze hand dus gewonnen omdat deze naar de showdown is gegaan vanwege de software crash. Toch weet ik dat ik hierdoor $120,- ben misgelopen.
Dit alles doet me dus besluiten over te stappen naar een andere room. Ik denk dat dit 24hpoker wordt aangezien deze als een van de weinige rooms nog wel meedoen met die gemstone promo. Ik zal in de komende dagen eens ff kijken of ik een nieuwe blog ga starten met nieuwe doelen voor 2013:).
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Wrm geen stars?
Ja zou natuurlijk ook nog een optie kunnen zijn:). Maar ik heb daar telkens het gevoel dat ik geld misloop vanwege hun crappy/gierige cashback systeem. Daarnaast is het daar ook een stuk moeilijk de diamond status te behalen (niet dat dit zo belangrijk is). Toch wil ik komende tijd weer meer tijd besteden aan de studie en er minder volume instoppen. Ik stap voorlopig dus ook af van de fastfold varianten.
Had me voor de grap 2x ingekocht bij een ROD op ftp.
Zat met beide BI bij de laatste 40.
Eerst bij de een met 30BB QQ<A7o
Vervolgens de andere bij de laatste 25 voor de chiplead JJ<KJs met K op de river.
Kut donkaments
Oorspronkelijk gepost door divvie
Kom 888![]()
Zou ook een optie kunnen zijn, alleen kun je daar nu helaas niet meer tracked spelen. Daarnaast dacht ik dat er op 888 vaak problemen waren als je uit wil cashen?
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Of stop gewoon met pokeren![]()
Dit klinkt ook wel heel erg interessant! Ik zal er eens over nadenken.
Oorspronkelijk gepost door luca02
Oorspronkelijk gepost door divvie
Kom 888![]()
Zou ook een optie kunnen zijn, alleen kun je daar nu helaas niet meer tracked spelen. Daarnaast dacht ik dat er op 888 vaak problemen waren als je uit wil cashen?
Ja true van dat tracked, daarom ben ik ook bronze :f_frown:. En van dat uitcashen dnno, hoorde van iemand anders dat het een paar dagen duurde. Heb zelf nog niks uitgecashed namelijk, just buildin' dat roll
meehh, sinds mijn nl100 shot staat de doomswitch weer aan.
Ben aardig wat down over de afgelopen week en ik ben weer te lang op nl100 blijven hangen. Vervolgens zet de downswing zich voort op nl50 en dan zit je weer in zo'n situatie van FML..
Zojuist flop ik een fullhouse met 55 op een AA5 board vs een vis. Ik shove uiteindelijk de river en wordt nog geslowrolled ook en uiteindelijk na zijn hele timebank gebruikt te hebben showt hij A5 :facepalm:. Dan verlies ik nog eens 2BI in standaard preflop situaties en spew ik nog een BI weg tegen iemand die me 3 straten downcallt met bottom pair.
Conclusie ik moet maar niet meer upmoven want het lijkt er op dat ik bij elk shotje slecht run en tilt. Hierdoor verneuk ik telkens een groot deel van mijn roll en kan ik weer overnieuw beginnen. Heb nog iets van 1K over ofzo...

Lelijk man
Maar vanaf welke roll ben je NL100 gaan shotten dan? Of heb je echt veel verloren lol