oehh lekker hoor! Wat was de prizepool
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Nice, dus nu naar 100NL![]()
nee blijf nog even NL50 grinden tot dat ik die echt beat
@ HannesNL
weet niet de precies de prizepool meer eerste kreeg 250K
@ Almighty 1984 en Dito8
thx echt blij met de ship:D flinke bankroll boost ♠_biggrin:
Luna
zo tijdje geleden dat ik een update heb gedaan. zal weer wat meer gaan
spelen en ook meer updates doen. Als mensen er ook geintresseerd in
zijn
Laatste tijd Nl100 gespeeld na mn ship in de sunday million.
Hier de grafiek van afgelopen dagen op Nl100:

Het valt me op aan je grafieken dat je steeds met licht verlies begint, om dan tegen het einde van de sessie sterk naar leuke winst te stijgen. Is dat toevallig? Of ben je een diezel
congratz met je ship btw;)
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Het valt me op aan je grafieken dat je steeds met licht verlies begint, om dan tegen het einde van de sessie sterk naar leuke winst te stijgen. Is dat toevallig? Of ben je een diezel![]()
congratz met je ship btw;)
hahaha je hebt gelijk denk dat het komt doordat ik in het begin vaak nog beetje op sites aan het kijken ben en msn nog open heb
Luna
momenteel bezig met scoop-01-L sta 3337/9946 om 11 uur speel ik ook de scoop-02-L
Luna
lig er uit.. 603ste geworden goed voor $136. heb AQ flop brengt Q high board hij gaat all in met AK en hit een K op de river...
Hey Lunatic,
Gaat wel voortvarend!
Er zijn nog een aantal video's die me wel interessant voor je leken, misschien heb je ze al eens gezien, misschien ook niet, maar in ieder geval ter info:
We hebben een aantal interessante series voor BSS'ers, zoals:
- Crushing NL50 (8-delig; je zit inmiddels op een hogere limiet, maar ik vind het wel echt een topserie)
- Rogier en AjFonso (10-delig)
- Deepstack poker (7-delig)
- Bumping up the limits (6-delig)
Hopelijk heb je er nog iets aan. Laat anders even weten hoe je het vond zodra je er iets van hebt gekeken.
Succes weer!
Je spel heeft wel een flinke boost gekregen door die ene sunday millions. Doe zo verder
@almighty1984
hee gaat wel lekker alleen nu ff een downswing.. speel momenteel 7 bi onder ev..
volgens mij heb ik er een paar van gezien maar zal er even naar kijken en dan mn mening er over geven
wat speel speel je zelf eigenlijk?
Lunatic
@P1vOBE
hahah ja die sunday million gaf me echt een super boost
daarna ging het ook ff heel erg lekker op nl100. April was echt een super goede maand
Lunatic
Ow das balen zo'n downswing ja
Naja even volhouden en op naar beter tijden dan
Ik speel op dit moment vooral SnG's en tourns, maar heb daarvoor veel cash gespeeld. Ik moet wel toegeven dat dat vooral SSS was, maar heb ook wel tijd besteed op BSS vlak en dan voornamelijk artikelen en video's bekeken
Zo afgelopen 2 dagen beetje gespeeld maar kleine winst van 2 bi..
vroeg me af of er mensen zijn die ook nl50, nl100 of nl200 spelen en misschien geintresseerd zijn
om zo nu en dan met zn tweeen sessie op mikogo te spelen en dan met elkaar mee te kijken.
zodat we zo aan ons spel kunnen werken
laat maar weten als iemand geintresseerd is
Lunatic

grafiek van vandaag. nl50 heads up en nl100 6-max.
Ben beetje aan het herstellen van mn downswing en vervolgens een kleine tilt.
beetje Heads up gespeeld (1bi+) ben er nog niet zo goed in maar vind het wel leuk om zo nu en dan te spelen
Nu even video kijken en dan vanavond weer spelen ♠_biggrin:
Lunatic