Ga naar het forum
Lunatic - NL25 swin...

Meldingen
Alles wissen

Lunatic - NL25 swings!

742 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
14 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

iedereen bedankt voor de reacties.

@chivaz bedankt voor de uitgebreide analyze :)

na iedereens reactie ben ik het eens dat Kqo anders had moeten spelen :)

Heb nog paar sessies gespeeld gaat echt super up en down op dit moment. Maar gaan nu weer de goede kant op _evil:

iedereen succes, ik ga weer spelen _grin:

Beantwoorden
Citeren

Jij ook succes! :)

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Wou gewoon even kwijt dat KQo voor mij een standaard 3bet is.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door lpdlamei

Succes!

is ook wel nice vaak, want ak wordt meestal ge-4bet, en dan kun je folden. Dus als je een K hit in een 3bet pot zit je meestal wel goed. Maar als ze de read krijgen dat je KQ vaak 3bet, dan zou ik AK weer gaan flatten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bah word helemaal gek van de beats en coolers.. speel alweer 12bi onder ev deze maand..

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Iemand nog meer problemen met pokerstars? ik krijg geen connectie

Beantwoorden
Citeren
tokunbo
PokerStrategist

server restart

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oh oke weet je tot hoe lang dat duurt?

ahh zie dat hij t weer doet :D

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

Oorspronkelijk gepost door lpdlamei

Succes!

is ook wel nice vaak, want ak wordt meestal ge-4bet, en dan kun je folden. Dus als je een K hit in een 3bet pot zit je meestal wel goed. Maar als ze de read krijgen dat je KQ vaak 3bet, dan zou ik AK weer gaan flatten.

Waarom ga je dan AK flatten? Ik zie de redenering niet.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

dan ga ik (als villain zijnde zeg maar) ak flatten tegen jouw 3bets in positie voornamelijk, omdat er dan tegen KQ meer value zit in een flat, met een 4bet van AK, zul je KQ laten folden. Plus men verwacht niet altijd AK in je range bij een flat van een 3bet.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik flat laatste tijd steeds vaker met AK. deels om de reden de reden van chivaz

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
dan ga ik (als villain zijnde zeg maar) ak flatten tegen jouw 3bets in positie voornamelijk, omdat er dan tegen KQ meer value zit in een flat, met een 4bet van AK, zul je KQ laten folden. Plus men verwacht niet altijd AK in je range bij een flat van een 3bet.

Ok, ik begrijp het nu. Maar je moet toch met mijn hele 3betting range rekening houden en die is uiteraard veel ruimer dan KQ. Ik denk dat je om AK te flatten een duidelijke postflop edge moet hebben, bvb villain die cbet en dan opgeeft.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Deze hand net gespeeld.had de turn miss iets groter kunnen maken maar twijfel vooral aan de river. ik fold want zie hem met mindere handen daar nooit donk betten. denk dat hij dit echt voor value doet. wat denken jullie?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB$15.00:///////;MP2$57.53:///////;MP3 (Hero)$25.00:///////;CO$22.36:///////;BU$15.42:///////;SB$17.32:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with Q:h, Q:s.
MP2 folds, Hero raises to $0.75, 3 folds, BB calls $0.50.

Flop: ($1.6) 5:d, T:c, K:s (2 players)
BB checks, Hero bets $1.14, BB calls $1.14.

Turn: ($3.88) K:d (2 players)
BB checks, Hero bets $2.00, BB calls $2.00.

River: ($7.88) 2:d (2 players)
BB bets $3.00, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $7.88.

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Succes! Wat is je nick op Stars? Ik speel daar namelijk ook NL25 SH :P

Beantwoorden
Citeren

Kvind turnsize fine btw. river call ik wel, ziet er blockbetachtig uit en ik denk dat zo een shorty een K op de turn allin raist.

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Op die hand daar: lijkt mij eerder op iets als AT dat hier een blockbet zet. Je wordt hier alleen gebeat door een set, een flush, een K & AA.

AA is al heel onwaarschijnlijk & sets moeten hier eigelek altijd de turn raisen.
Ik denk ook niet dat hij hier met een K 2x gaat c/c spelen & dan op de river zo klein gaat donken voor value, lijkt me niet echt logisch..

Hetzelfde geldt eigelek voor die flush, waarom zo klein betten als hij nog value wil? Lijkt me echt eerder op een blockbet.

Langs de andere kant beat je die T nog & evt enkele middle pocket pairs.

Hoe bereken je ook al weer hoe vaak hij hier moet bluffen om deze call profitabel te maken? Wnt dat samen met het feit dat je nog enkele handen beat moet voldoende zijn om deze call profitabel te maken lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Haha ik kom deze kerel zo vaak tegen op nl25 en zie nu pas dat je van ps bent :P
Vind die QQ eacht easy call op de R. Een k lijkt me toch te c/ren op de turn, aangezien er zoveel draws liggen en jij niet met air 3 straten gaat barrelen. Mocht hij dus een call maken op de t en de river donken doet hij dit met een super weak K, waarmee die niet broke durft op de T en hoopt geen value bet om zijn oren te krijgen van een betere k. Een flush lijkt me niet waarschijnlijk gezien dat echt weinig combos zijn die pre/flop zo spelen. Heel misschien T9s ofzo maar thats it.
Het is wel vreemd dat hij blockbet. Ik neig toch naar de call gezien zijn value range echt super narrow is. Ik weet niet wat z'n preflop stats zijn, maar bijv k8 zit hier niet in zijn range. Dan is eigenlijk de enige weak k die zo kan spelen KJ.
Hij heeft dus; of KJ, of een 9Ts of iets in die richting dat ook met de flop connect maar geen tp heeft, of hij blockbet een Tx, of het is een bluff.
Echt easy call.

Gl verder en gefeliciteerd met je nieuwe volger :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jup jullie hebben gelijk had gewoon moeten callen. weet niet waarom ik zo bang werd van zo een kleine bet :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag lekker hele dag videos gekeken (ben begonnen met The Thin Red line) en natuurlijk veel gespeeld.

ben van 12 naar 8 tafels gegaan omdat ik het gevoel heb dat ik bij 12 tafels spots mis. The Thin Red line vind ik tot nu toe echt super! een aanrader voor iedereen!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo vandaag niet meer pokeren wel super dagje gehad. vriendin komt zo en dan vanavond ff stappen :D verder iedereen gl _biggrin:

Beantwoorden
Citeren