Ga naar het forum
Lupp0's poker verha...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lupp0's poker verhalen.

198 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
5,232 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pff leuk begin van de dag, jezus ik HAAT die loose luitjes toch zo hè... WAAROM hitten ze altijd tegen mij hun shit als ik push godver.

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$49,70:///////;BB$76,28:11/45 /18 /1,3/60 /0 /-/100 ;CO$12,14:13/17 /0 /1,0/50 /0 /-/0 ;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (7 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q♣, Q♠
3 folds, CO calls $0,50, BU folds, Hero raises to $2,00, BB calls $1,50, CO calls $1,50.

Flop: ($6,00) 8♥, 5♥, T♥ (3 players)
Hero bets $6,00, BB calls $6,00, CO folds.

Turn: ($18,00) 6♣ (2 players)
Hero bets $18,00, BB raises to $68,28 (All-In), Hero raises to $41,70 (All-In).

River: ($127,98) 4♥

Final Pot: $127,98

Results follow (highlight to see):
Hero shows een pair vrouwen (Qc Qs)
BB shows een flush, aas high (Ah 9s)

BB wins with een flush, aas high (Ah 9s)

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nadat ik in mijn 10e handje (hierboven) een stack verloor ging het een stuk beter ;)
Helaas verloor ik net (door über slowplay) nog even $20 in mijn laatste handje, sukkel die ik ben.. :evil:
Flopte een set 3en op een rainbow flop, Q34, turn K, river A en iemand maakte met TJ zijn straat.
Heel dom gespeeld en eigenschuld.
Note to myself: nooit weer slowplayen sukkel! :tongue:

Ik ben stout geweest, en heb nadat ik een tijdje op 2 tafels gespeeld heb, een 3e geopend om zo proberen mijn verlies te verkleinen.
Eigenlijk moet je nooit zo denken "je verlies terug winnen", maar aangezien ik in totaal iets van 45-50 handjes op 2 tafels gespeeld had, en ik het kleine beetje tilt wat ik had gelijk van me afgeschreven heb hierboven, ik heel veel "bekende" spelers aan tafel had zitten (veel mensen waar ik al meer dan 100-300 handjes aan tafel mee heb gezeten) besloot ik me op de wachtlijst te zetten van een leuke tafel.
Daar was weer iemand zo vriendelijk om zijn complete stack te doneren in 2 handjes achter elkaar ;)
Zie hier:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$81,67:17/35 /0 /-/29 /0 /-/50 ;Hero$50,00:///////;UTG+2$55,30:04/100 /100 /-/75 /-/-/0 ;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q♠, 7♠
UTG+1 folds, UTG+2 raises to $1,00, 5 folds, SB calls $0,75, Hero calls $0,50.

Flop: ($3,00) 6♦, 7♦, 2♠ (3 players)
SB checks, Hero checks, UTG+2 bets $3,00, SB folds, Hero calls $3,00.

Turn: ($9,00) Q♥ (2 players)
Hero checks, UTG+2 bets $51,30 (All-In), Hero raises to $46,00 (All-In).

River: ($106,30) 4♥

Final Pot: $106,30

Hero shows two pairs, vrouwen and zevens (Qs 7s)
UTG+2 shows een pair tweeën (Js 2c)

Hero wins with two pairs, vrouwen and zevens (Qs 7s)

en het handje erna:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$98,00:///////;UTG+1$5,30:04/100 /100 /-/75 /-/-/0 ;[/tg]

Preflop: Hero is SB with A♣, K♥
UTG+1 raises to $5,30 (All-In), 6 folds, Hero calls $5,05, BB folds.

Flop: ($11,10) A♠, 4♥, A♥
Turn: ($11,10) 2♥
River: ($11,10) Q♠

Final Pot: $11,10

Hero shows three of a kind, azen (Ac Kh)
UTG+1 shows een pair azen (Js 3h)

Hero wins with three of a kind, azen (Ac Kh)

Dit maakte mijn verlies gelijk weer goed, en aangezien ik op een andere tafel redelijk gespeeld heb, besluit ik mijn sessie met winst!! :D
En zowaar.. jaja: 132 handjes 16.29BB/100
Nu heb ik natuurlijk geluk dat die gast zijn stack donkt, maar ook pech dat die lullo net zijn flush op de river krijgt, anders had hier een heel wat leukere BB/100 gestaan ;)

Later weer een sessie.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gister wat kleine MTT's op Stars gespeeld, was niet erg succesvol, had ook erg veel pech trouwens.
Was ik lekker ver in het toernooi met een erg gezonde stack (10e in chips) verlies ik KK vs AA en ga ik er als 30e uit (18 betaald), dat was wel erg sneu..

Net wel een lekkere sessie gedraaid (77,07BB/100/192)
Kreeg echt leuke handjes zoals quads etc (geen actie trouwens).
Jammer was dat ik net nog weer in 1 van de laatste handjes $15 verloor, want ik stond ruim boven de 100BB/100 gezien over minder 200 handjes, dat dan weer wel ;)
Maar ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Dit was de grootste klapper:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$56,20:///////;UTG+1$9,25:39/15 /15 /-/25 /33 /-/0 ;MP3$50,00:128/10 /4 /4,5/29 /0 /-/50 ;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is BB with A♣, A♥. MP3 posts a blind of $0,50.
UTG folds, UTG+1 raises to $1,50, 2 folds, MP2 calls $1,50, MP3 raises to $5,00, 3 folds, Hero calls $4,50, UTG+1 raises to $9,25 (All-In), MP2 folds, MP3 calls $4,25, Hero raises to $20,00, MP3 calls $10,75.

Flop: ($51,00) 7♠, 6♣, 4♦ (2 players)
Hero bets $36,20 (All-In), MP3 raises to $30,00 (All-In).

Turn: ($117,20) 5♠
River: ($117,20) T♠

Final Pot: $117,20

Hero shows een pair azen (Ac Ah)
MP3 shows een pair vrouwen (Qs Qd)
UTG+1 shows een pair boeren (Jc Js)

Hero wins with een pair azen (Ac Ah)

Ik ga even wat anders doen, en even wat eten.
Strax nog wel een sessie of MTTen op Stars.

Titan BR = 600,94

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog even wat MTT's en S&G's gespeeld op Stars.
Het was huilen met de pet op.
Zojuist vlieg ik uit het toernooi, preflop met KK allin vs 10/10 (hij hit 10 op de flop).
Nog 620 chips over, op de button, iedereen fold, ik push, alleen de BB speelt met Q6 ( ik heb KT en ben blij) flop: AA6, zucht.
Op Stars heb ik tot nu toe niet echt veel geluk gehad moet ik zeggen.
Als er nu nog veel ring tafels zijn op Titan ga ik daar nog even spelen en daarna slapen.

Stars BR = 21,80

Korte sessie NL50 nog gespeeld.
Titan BR = 604,61

Ik ga slapen ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben vroeg begonnen vandaag, nadat ik niet al te best geslapen heb.
Meestal als ik een beetje moe ben ga ik niet pokeren, aangezien dit mijn spel niet bevorderd.
Gelukkig speelde ik gewoon mijn spel, en maakte (bijna)geen domme fouten.
Stond eerst lekker winst, later luckte iemand enorm..

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$49,95:403/17 /5 /4,2/26 /14 /67 /71 ;Hero$66,64:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with J♦, T♦
5 folds, Hero raises to $2,00, 2 folds, BB calls $1,50.

Flop: ($4,25) J♥, T♠, 5♣ (2 players)
BB checks, Hero bets $3,00, BB calls $3,00.

Turn: ($10,25) A♣ (2 players)
BB bets $3,50, Hero raises to $8,00, BB calls $4,50.

River: ($26,25) 5♦ (2 players)
BB bets $14,50, Hero calls $14,50.

Deze laatste 5 was me niet opgevallen.. helemaal verblind door 2 pair, ik wist wel bijna zeker dat hij AK of AQ had.
Final Pot: $55,25

Hero shows two pairs, boeren and tienen (Jd Td)
BB shows two pairs, azen and vijven (As Qh)

BB wins with two pairs, azen and vijven (As Qh)

Klein beetje tilt na die actie, omdat ik een domme call maakte, maar ik speelde gewoon verder omdat het mijn eigen schuld was.
Paar handjes erna kreeg ik deze hand die alles weer goed maakte:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$8,68:54/15 /4 /3,5/38 /14 /0 /0 ;Hero$57,45:///////;MP3$50,89:76/33 /8 /1,7/29 /0 /67 /43 ;BU$3,68:154/9 /8 /2,3/44 /15 /100 /14 ;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with K♦, J♦
2 folds, Hero calls $0,50, MP2 folds, MP3 calls $0,50, CO folds, BU calls $0,50, SB folds, BB checks.

Flop: ($2,25) 3♦, J♠, 4♦ (4 players)
BB checks, Hero bets $2,00, MP3 calls $2,00, BU raises to $3,18 (All-In), BB folds, Hero calls $1,18, MP3 calls $1,18.

Turn: ($11,79) A♦ (2 players)
Hero checks, MP3 checks.

River: ($11,79) 7♣ (2 players)
Hero bets $6,00, MP3 raises to $12,00, Hero raises to $22,00, MP3 calls $10,00.

Final Pot: $55,79

Hero shows een flush, aas high (Kd Jd)
BU shows een pair boeren (Kc Jc)
MP3 shows een straight, zeven high (6s 5c)

Hero wins with een flush, aas high (Kd Jd)

Nog 4 S&G's gespeeld op Stars, 1 met PS lid Pinowww.
2x ITM: 1x 1e 1x 2e (had met Pinowww ook ITM moeten komen maar donkte heel dom mijn stack weg als bubbleboy..).

Titan BR = 632,39
Stars BR = 39,10

Even een pauze, later in de middag weer verder.
Ook heb ik mijn regels weer aangepast.
Ik mag van mezelf weer 4 tafels spelen, dit kan ook een mix van S&G's/MTT's en rings zijn.
De reden waarom ik dit doe is omdat ik in de laatste 5 dagen (sinds nieuwe regels)elke dag heb afgesloten met meer dan 15BB/100 (laagste is 16,29BB/100) winst.
De summer bonus die ik kreeg na bijna 1 week poker was echt triest: $6,20.
Wil ik nog een beetje gebruik gaan maken van die bonus moet ik óf meer spelen óf meer tafels openen.
Persoonlijk speel ik nog steeds liever korte sessies omdat ik in het begin minder fouten maak, dus kies ik voor meer tafels.
Misschien dat de sessie-duur binnenkort ook weer langer wordt, het ligt een beetje aan de resultaten van de aankomende periode.

Concentreer je je eigelijk op één soort game of doe je Sng, MMT, Cash etc door elkaar?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja door elkaar.
Ligt eraan in wat voor bui ik ben, en hoe de kaarten vallen.
Meestal begin ik met rings, daarna MTT's.
En ik had eigenlijk al tijden geen S&G's meer gespeeld, dus daar ben ik nu eens weer mee bezig, en niet onverdienstelijk tot nu toe ;)

Net weer 4 S&G's gespeeld op Stars:
1x 1e 2x 3e 1x nix.
Van 1 van die 3e plekken had ik minimaal 2e moeten worden maar was weer te aggro aan het spelen.

Ik ben ff douchen nu, daarna even de stad in, later weer verder.

Stars BR = 57,60
Mooi dat ik hier nu ook in de plus sta ($50 gestort) na al die pech die ik heb gehad in de MTT's.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, het is lang geleden, maar ik vind echt dat ik belachelijk slecht gespeeld heb net, bah bah bah.
Ik gaf mensen weer de kans om hun shit te hitten..... slowplayen.... ZUCHT....
Callde early pos raises met QT suited en meer van dat geneuzel.. bah.
Hoe meer ik hier opschrijf, hoe meer ik het me besef en hoe meer ik me eraan irriteer :evil: de tafels zijn dan ook allemaal afgesloten.

Het begon allemaal weer bij een loose speler (78% flop omg..)die in 1 van de eerste handjes onterecht $14 van me won op de river.
Dit soort mensen mogen van mij branden, echt, word er stront ziek van.
Zoveel geluk hebben die lui altijd tegen mij, het lijkt wel of ik het op mezelf afroep... ik weet het echt niet meer...
Dit soort mensen spelen altijd met os kaarten en lijken elke hand een straight te maken of minimaal 2 pair.
78% van de flop(47 handjes), en bijna elke pot winnen, ik kan er met mijn kop niet bij..
Waren 11 showdowns achter elkaar en hij won ze allmeaal met crap kaarten maar flopte wel steeds flush/straat/2 pair/set gewoon niet 1 keer miste hij de flop, geen 1 fucking keer.
Wat doe je in zo'n situatie, tight tight tight en wachten op AA/KK/QQ/AK.
Krijg je die shit, jahoor op de river zijn straat met 59 en daar ging weer $15.
Toen heb ik alles afgesloten, ik was er gelijk helemaal zat van op Titan (rings).

Titan BR = 607,77

Ik speel nog wel S&G's en MTT's op Stars.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo allemaal,

De laatste 2 dagen weer flink gepokert.
Daarvoor heb ik een groot gedeelte van Harrington gelezen, leuk leerzaam boek wel! en heel weinig gespeeld eigenlijk.
Ook heb ik heb mijn spel weer compleet over de kop gegooid.
Speelde ik eerst BS op 2-4 tafels NL50 full ring, nu speel ik SSS op 8 tafels (NL50) en een mix van FL/SH tafels.
Heb zojuist $100 overgemaakt naar Neteller, om strax te storten op Stars (waar ik mijn $50 verspeeld heb aan grote MTT's).
De bedoeling van Stars was dat ik daar enkel mij zou bezig houden met 180 MTT's en S&G's, hier hield ik me niet echt aan dus.. :P (strax wel!)
Ik verloor 3 dagen geleden weer een best bedrag ±$100 en heb daarna besloten weer te gaan SS-en.
Tot nu toe (in het verleden ging het echt bagger op Titan) gaat het naar behoren.
Mijn verlies is weer goed gemaakt, altijd lekker, en ik verlies echt héél weinig buyins.
Vandaag ook een paar keer een monster hand gefold KK etc, en goed gefold!
Het geeft een enorm voldaan gevoel als je een monster fold, en dat later blijkt dat je preflop al bijna kansloos was, en dan zeker als je dit een paar keer doet :D

De reden dat ik nu SS speel is omdat ik 2 tafels toch te saai vond.
Te weinig actie, te weinig leuke handjes, het grinden is dan gewoon te saai.
Aangezien je met SS minder hoeft op te letten (minder moeilijke beslissingen maken) kun je ook veel meer tafels openen.
Doordat ik op veel meer tafels actief ben speel ik ook veel minder marginale handjes.
Eerder speelde ik deze handjes vaker omdat je betere reads hebt aan tafel, en makkelijker kunt 3-betten.
Maar ook verlies je dit soort potten vaker omdat te vaak een slechte flop voor de kiezen krijgt (waar je compleet niets aan hebt) en je dus veel vaker moet bluffen/cbetten.
Vooral dat Cbetten werd ik nog wel eens gek van.
Op NL50 als iemand je preflop raise callt, en de pot is iets van $5, maakte ik altijd een halve pot bet ongeveer (verschilt iets per situatie).
Heel vaak werd deze Cbet gewoon gecallt, en dan weet je dus helemaal niet meer waar je staat.
Heb je een monster hand, niet erg (doh).
Heb je AQ op een AK4 board hang je.
Natuurlijk zal ik in de toekomst altijd blijven betten met deze hand + flop maar zovaak gebeurde het dat ik dan tegen AK aanliep, niet normaal.
Ik Cbet een stuk minder, en als ik het doe dan heb ik over het algemeen wel een pair of draw, maar ik Cbet bijna niet meer met AK op een 259 flop(ofzo).

En ik heb nog 1 ding veranderd.
Ik let héél weinig meer op de stats van Elephant, en ga meer uit van mijn eigen kwaliteiten + reads.
Als ik echt een moeilijke beslissing moet maken raadpleeg ik Elephant pas, en dan nog laat ik het voor 75% afhangen van mijn eigen read.
Te vaak gooide ik goeie handen weg tegen mensen die 10-15% van de flop bekijken en preflop raisen.
Te vaak dacht ik dan, das weer een AA KK QQ etc, maar deze mensen raisen natuurlijk ook met mindere handen, ik pleurde altijd netjes weg, die tijd is geweest! en het betaald zich uit! :D

Er is nog één groot voordeel van het multi-table gebeuren, en dat is de rake die je genereerd.
Aangezien je als SS-er regelmatig allin gaat produceer je ook best wel wat rake (iig veel meer als een BS!).
Ook al had ik eerder aangegeven me niet meer bezig te houden met de Summer Deal van Pokerstrategy, na deze aanpassingen zie ik er weer heil in.
Ik heb dan ook in 1 dag tijd bijna net zoveel handjes gespeeld als normaal in 1 week... dat schiet wel op! :D

Nog voor de grap meegedaan aan een "1 hand" S&G voor de Irish Winter Festival sattelite van 1 dollar geloof ik, en gewonnen.
Het enige wat kloten is, is dat ik morgen niet thuis ben om het toernooi te spelen waarschijnlijk :(
Naja tis een dollar.. gaan we ook niet al te moeilijk over doen :P

10,95BB/100/1325 (1-9)
15,65BB/100/347 (vannacht)

Welstrusten.

edit: ik zat net nog even in Elephant te kijken en zag tot mijn grote verbazing:
Gespeelde handen in augustus ± 4300
Gespeelde handen in september ± 1700 (in 2 dagen!)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik was laat gaan slapen, en kon niet echt goed slapen.. 2-3 uurtjes :(
Naja, dan maar weer pokeren!
De rings zijn op dit tijdstip over het algemeen redelijk tight, zeker FR.
Daarom ben ik eerst SH gaan spelen, hier waren een paar zeer leuke tafels.
Al met al niet echt veel aan overgehouden trouwens...
Er zat aan 1 tafel een gast die 3x mijn allin luckte :evil:
Hierdoor is mijn winst zeer beperkt gebleven en na de 3e keer pech besloot ik om te stoppen.
Keek nog snel even naar de MTT's, was niets leuks te vinden.

Dan maar S&G's!
Ik was aan het zoeken naar een $5 S&G zonder turbo, die was net vol en ik moest lang wachten tot de volgende.
Was even aan het kijken bij wat andere S&G's toen ik opeens deze zag:
Turbo $10NLH Double Up, best leuk zeg!
De eerste 5 krijgen $10 erbij, dus 50% kans dat je verdubbeld.
Ik heb er nu 2 gedaan en niets anders gedaan dan folden en enkel AA/KK/QQ/JJ/TT/AK/AQsuited gespeeld en 2x makkelijk bij de eerste 5 gekomen.
Dit is toch best wel rendabel volgens mij, en deze toernooitjes duren ook niet al te lang + genoeg domme spelers.
Ik zal zeker vaker van deze S&G's gaan doen!

Nu ga ik nogmaals een poging tot slapen doen.
Vanmiddag/avond een verjaardag en geen zin om daar als een zombie te zitten ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier kan een mens echt van gaan tilten hoor PFFFFFFFFFFFFFFFF.
Ik speel een rebuy toernooi van $5 (1x ingekocht) en heb 13.500 chips verzameld met 10/20 blinds (nr2 in chips heeft 5500 iod).
En NOG haal ik de eerste break niet, k**ker even een eind op ofzo.
Verlies gewoon 6x allin achter elkaar, geen tilt, gewoon aldoor monsters preflop allin.
Elke keer stond ik voor, 1x op de turn verloren 5x op de river.
Ga je preflop UTG allin met AA en word je gecalled door 35 off suit, snap jij het, snap ik het.
En dan lekker je straat hitten op de river natuurlijk.. flikker toch op godverdomme.

Sorry voor mijn taalgebruik mensen maar ik word echt gek hier.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In de afgelopen week is mijn blog geloof ik 10 bekeken, dus ik ga stoppen met hier te updaten.
Er wordt hier 0,0 gereageerd, ook niet op bepaalde vragen die ik hier soms stel, dus voor mij is de fun eraf.
Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik hier een vreemde vogel ben ofzo, of dat bepaalde mensen mij niet echt mogen.

Dus PS: vaarwel.

selgae
PokerStrategist

Jammer om te horen dat je stopt ik was namelijk wel iemand die altijd las hoe het je verging. Ik reageer misschien dan wel niet in je blog maar volgdde hem zeer zeker wel. Hopelijk herzie je je mening en ga je verder want blijf benieuwd hoe het andere vergaat.

blogs lees ik wel, maar ik reageer eigenlijk nooit

voor specifieke vragen kun je beter aparte topics aanmaken

Jammer om het te horen. Het is niet omdat er weinig mensen posten dat je blog niet veel gelezen word. Persoonlijk vind ik het heel leuk om te lezen en ik herken me er vaak in (tilt etc..). Hopelijk zet je je blog voort en gaat je poker carriëre wat beter, het zou spijtig zijn als je stopt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb niet zo'n zin meer om hier elke dag te updaten, het spijt me.
Als ik een keer een leuke cash maak zal ik het zeker wel vermelden hier natuurlijk!
De dagelijkse gebeurtenissen ga ik niet meer bloggen.
Het gaat de laatste tijd toch bijzonder kloten dus dan staat hier ook niets anders dan gezeik, en wie zit daar op te wachten..
Misschien dat ik een wekelijkse/maandelijkse update ga doen of zo.

Ik wil de mensen bedanken die wel mijn blog gelezen hebben (en met name de mensen die gereageerd hebben) want daar doe je het toch allemaal voor!

@selgae: zie hier boven.

@anunaki: dat heb ik ook wel gedaan met de echt specifieke dingen, echter is het ook leuk om een discussie los te weken, toch?

@Kraelog: ik hoop dat het qua poker ook wat beter gaat want de laatste week was echt dramatisch :(

Ik zal nog één update doen, ik beslis later of het wekelijks/maandelijks wordt, of dat ik helemaal stop.

Mijn $100 op stars die ik gestort had was al bijna weer allemaal weg...
Geen één S&G gewonnen, geen 1x ITM met een MTT (HUIL!!).
Na de zoveelste suckout begon ik te tilten en heb ik daarna ongeveer $35 weggedonkt in een tilt sessie
Vandaag eindelijk mijn eerste S&G gewonnen (jaja, pff) en de teller staat op $37, dus ik heb lekker verloren zeg maar.

Op Titan ging het niet veel beter.
Won geen 1 coinflip, AK werd zelden gehit, Cbets werden allemaal afgecallt, monsters werden gekraakt door straights etc etc etc: DOWNSWING DELUXE!
Vanmorgen toen ik begon te spelen stond er $460 op Titan.
Uurtje later stond ik onder de $400 grens.
Ik kon wel janken want zo laag heb ik echt in tijden niet meer gestaan en veel fouten heb ik zeker niet gemaakt.
Ben maar gaan gamen daarna en 2u later nog maar eens weer Titan opgestart.
3 leuke tafels opgezocht en een MTT gestart op Stars.
Het ging ineens behoorlijk met NL50, ik won zowaar weer wat coinflips en mijn monsters hielden stand, was dit het einde van de downswing deluxe?
Nee, want ik verloor daarna weer en stond op $355.
Weer gestopt, Elephant erbij gepakt, handjes nagekeken, geen tilt, dikke pech gewoon!
Dus ik opende maar weer wat tafels, we gaven de moed niet op.
En wtf? het ging ineens weer lekker, ha!
Speelde 2 SH tafels en 1 FR tafel.
De SH tafels gingen erg lekker, met $10 naar binnen en de ene met $30 de andere met $50 geleaved.
Bijna al mijn verlies weer goed gemaakt, ik kon het bijna niet geloven.

Later won ik op Stars dus mijn eerste S&G (MTT werd weer nix).
Kheb Stars maar afgesloten, en ik keek snel nog even op Titan voor een MTT met een leuke GP.
Zojuist vloog ik als 52e uit het $5k GP speed toernooi, wat inhield dat ik EINDELIJK weer eens ITM ben gekomen, J I P P I E !
Tis niet veel ($18,93) maar ik ben zeer tevreden over het resultaat, meer zat er zeker niet in want ik ben het hele toernooi lowstack geweest en zat bijna het hele toernooi in push/fold mode.
Voor de eerste break had ik maar 850 chips met 400/800 blinds (dacht ik).
Pas op het einde kreeg ik eindelijk een beetje een stack, dus de 52e plek was echt het maximaal haalbare.

Ik zit nu nog in in de $2k GP rebuy, $1 buyin, en verdubbel onder het schrijven 2 mensen hun stack :( (verlies ong. 20-25k grr).
Heb nog 30k chips over en nog 11 mensen eruit dan ITM.
Ik zal hier later (áls ik ITM ben gekomen) nog vermelden hoeveelste ik ben geworden.
De Titan teller staan inmiddels weer boven de $500, ha!

Luitjes de groeten.

edit: 48e - $8,86
Maakte een domme fout, geloofde iemand niet en daar ging mn stack, nog 5k over (minder dan een blind) gepushed in een pot met 4 callers (meeste kans om nog weer een stack te krijgen) met 10/9 harten.
Iemand ging allin en werd gecalled, allebei AJ ik hitte nix.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lupp0 en poker, tja..

Het ging echt ongelooflijk slecht en ik heb bijna alles weggedonkt.
Kon daaaaaaaaaagen (2 week ong.)niets meer winnen, alles werd gekraakt en gerivered.
Ik wist niet dat een downswing zo erg kon zijn, ik was bijna broke en gestopt.
Het maakte niet uit op welke site ik speelde (Titan of Stars) overal was het even erg.
Op Stars concentreerde ik mij op de $2,2 180 MTT toernooien en had echt ongelooflijk veel pech.
Geen 1x ITM gekomen... soms was ik langer dan een uur chipleader...
Met nog minder dan $100 op mijn (Titan) account besloot ik om de rings vaarwel te zeggen en me enkel nog bezig te houden met S&G en lage buyin toernooitjes (max 1 dollar).
Een paar keer ITM gekomen bij een 0.50 rebuy toernooi (echt.. wat een nivo daar...) maar aldoor bleef de FT uit.
Elke keer won ik dus een paar dollar en verloor ik weer wat door buyins voor andere toernooien.
Mijn BR schommelde aldoor rond de 70-80$.
EINDELIJK heb ik vandaag weer eens de FT gehaald en ben ik 3e geworden bij de 2000GP rebuy.
Dit was goed voor $199,04 jippie! ik heb weer een BR!

Updates zullen hier dus niet vaak meer komen aangezien er geen grote verschuivingen zullen zijn in mijn BR omdat ik geen rings meer speel.
De kans dat ik snel weer een FT haal is erg klein, al moet ik zeggen dat die lage buyin toernooitjes echt zonder nivo zijn, en het dus zeker mogelijk is hier vaak de FT te halen.
Ik zal enkel updaten als ik weer een FT gehaald heb of wanneer ik broke ben gegaan.
Natuurlijk hoop ik vaak te updaten, maar goed, iedereen weet dat je in toernooien soms geluk moet hebben met coinflips e.d. dus we gaan van het slechste uit dan kan het alleen maar meevallen :)

Ik hoop dat na deze cash mijn downswing eindelijk voorbij is, want dit was gewoon echt niet leuk meer, echt NIET leuk.... *HUIL*
Vandaag heb ik tegenover mezelf gelukkig bewezen dat ik zeker wel kan pokeren (want daar begon ik echt aan te twijfelen) en ik hoop hier binnenkort nog een leuke cash te vermelden ofcourse!
Nu ik weer boven de $250 zit ga ik zeker geen hogere buyin toernooien of S&G's spelen, we blijven lekker voor lage buyins spelen, dan zit ik ook niet (lees: minder) te stressen als ik weer een dikke suckout krijg vlak voor de FT.

Gegroet.

Nog veel succes met je toernooien. Enkel MTT's spelen is heel lastig en dus kan je alle succes/geluk gebruiken :)

Greetz, een mede-MTTspeler :)