Ga naar het forum
Micro-micro'er-micr...

Meldingen
Alles wissen

Micro-micro'er-micro'est

16 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
384 Weergaven

Gegroet Pokerstrategen,

Ik ben nu een tijdje lid, maar heb nooit serieus gepokerd ofzo. Startkapitaal was geen succes en niks gestort ofzo.

Heb woensdag in een freeroll toevallig $1,60 gewonnen waarmee ik eindelijk eens wil gaan kutten.

Heb nu een doelstelling: zonder storting mijn bankroll opbouwen tot een mooi bedrag, lets say $2500.

Heb als maingame MTT-SNG's, waarbij ik 100BI op de mini-micro's aanhoud. Ik ben nu begonnen met de 360-man $0,10 SNG's, waarmee ik dus met 16 BI's begon. Op dit moment heb ik $8,03, wat inhoudt dat ik dus 80 BI heb. Ik zit nog te twijfelen of ik bij $25 upmove naar de $0,25 90-mans op bij $50 naar de $0,50 360-mans.

Ook heb ik een tilt-bestrijdingsmiddel ingevoerd. Ik heb mezelf uitgesloten van cashgames (omdat ik daar te snel tilt en ga spewen in de hoop snel te dubbelen ofzo), en van alle SNG's boven $0,20 (wat dus alleen de $0,02 en de $0,10 SNG's toestaat) en van alle MTT's boven de $0,90 (kan dus wel enkele $0,10MTT's en een Hot $0,55 spelen ofzo, voor de fun)

Hou hier mn vooruitgang bij, dus als je een beetje geinteresseerd bent kan je hier (bijna) alles lezen.

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een vraagje:

Wat raden jullie aan: upmoven van $0,10-360Mans naar $0,25-90Mans of $0,50-90Mans (bij respectievelijk $25 en $50)

En raden jullie en tighter of een looser BRM aan op de mini-micro's?

Alvast bedankt ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Voor die 10c en 50c 360 mans zou ik zeker 100 buy-inns aanhouden, want die zijn behoorlijke variance gevoelig vanwege dat 10% betaald krijgt en de blinds om de 3 minuten omhoog gaan.

Voor de 25c 90 mans is de variance een stuk lager i.v.m. dat de blinds langzamer omhoog gaan, namelijk 15 minuten en krijgen 13 van de 90 betaald. Dus kun je hier met 50 buy-inns ook wel mee starten. Nadeel natuurlijk t.o.v. de 360 mans dat je al gauw 3 a 4 uur bezig bent voordat je het toernooi hebt gewonnen. Dus ben je veel meer tijd kwijt.
Ook moet je er rekening mee houden dat je veel meer post-flop spel hebt in deze format dan in zo'n 360 man toernooi waar je al gauw in push/fold modus terecht komt. Dus dat speelt compleet anders.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja dat variance gevoelig zijn van die 360-mans merk ik wel, als je de eerste helft van de tijd gewoon keurig je all ins wint waarin je de beste hand hebt hoef je alsnog maar 1 beat te krijgen en je ligt er weer uit. Gelukkig heb ik nu 1x zo'n 360-mans gewonnen, en ben ik een keer 3e en een keer 6e geworden waardoor ik gewoon up ben.

Dat die 90-mans zolang duren is wel echt een groot nadeel voor mij. Ik hou wel van dat push/folden, het houdt me scherp en zorgt ervoor dat ik me niet verveel. Ik denk dus dat ik toch maar voor de $0,50 360-mans ga.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ieder zijn ding natuurlijk, maar als ik 25c 90 mans SNG's zou spelen speel ik natuurlijk wel meerdere tegelijk en dan heb je geen tijd om je te vervelen ;)
Al zou ik als beginner niet aanraden om meteen heel veel games tegelijk te spelen, want dan raak je waarschijnlijk het boekje zoek en raak je op tilt.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net nog een 3e plek behaald en momenteel een massive chiplead bij laatste 13: 240k met 40k average :)

(2e plek heeft 50k btw)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met het winnen van dat toernooi ;)

Beantwoorden
Citeren

nice, gl en ga je volgen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Succes met het winnen van dat toernooi ;)

Done ;) Bankroll nu $18,09 :)

Oorspronkelijk gepost door ReckaH
nice, gl en ga je volgen.

Tnx!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb een vermoeden dat hij gewonnen heeft, maar helemaal zeker weet ik het niet. Had een 360 mans tafel open en laatste hand was QJo>A8o.

Edit: blijkbaar had ik de juiste tafel gevonden of was het toeval dat er 2 Nederlanders HU tegen elkaar speelden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Klopt ja, die tafel was het inderdaad, en had hem idd gewonnen ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag geen potten kunnen breken... 18 $0,10 360's gespeeld met 1 mincash als gevolg :(

Was vaak niet eens het geval van zware beats, gewoon veel flips verloren rond de bubble of op de verkeerde momenten shoven waardoor ik tegen betere handen aanliep. Ga straks dat SideKick downloaden waardoor ik handjes makkelijk kan posten :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is het risico van die 360 mans dat je in dit geval 17 van de 18 niet cashed. Dus zou me niet al te veel zorgen maken. Daarom heb je hier ook minimaal 100 buy-inns nodig en dat is nog aan de krappe kant.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

100 bi is idd best crap voor die tornooien.
250 lijkt me al wat beter, mja in het begin als je geen BR hebt, moet je al eens wat meer risico nemen.

succes ! vind het nice dat je met 0 begint en dat je jezelf geexclude hebt voor andere games.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Heyhey,

Altijd leuk om te zien als spelers van 0 naar iets gaan. Kost enorm veel tijd en doorzettingsvermogen. Maar als het doel bereikt wordt dan heb je volgens mij ook wel een superman-gevoel!!!

Ik ga je zeker volgen!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tnx guys!

Heb de sinds mn laatste update niet meer gespeeld. Voor die SNG's heb je wel wat tijd nodig en dat had ik steeds niet, dus dit weekend maar weer een paar knallen :)

Beantwoorden
Citeren