Gegroet Pokerstrategen,
Ik ben nu een tijdje lid, maar heb nooit serieus gepokerd ofzo. Startkapitaal was geen succes en niks gestort ofzo.
Heb woensdag in een freeroll toevallig $1,60 gewonnen waarmee ik eindelijk eens wil gaan kutten.
Heb nu een doelstelling: zonder storting mijn bankroll opbouwen tot een mooi bedrag, lets say $2500.
Heb als maingame MTT-SNG's, waarbij ik 100BI op de mini-micro's aanhoud. Ik ben nu begonnen met de 360-man $0,10 SNG's, waarmee ik dus met 16 BI's begon. Op dit moment heb ik $8,03, wat inhoudt dat ik dus 80 BI heb. Ik zit nog te twijfelen of ik bij $25 upmove naar de $0,25 90-mans op bij $50 naar de $0,50 360-mans.
Ook heb ik een tilt-bestrijdingsmiddel ingevoerd. Ik heb mezelf uitgesloten van cashgames (omdat ik daar te snel tilt en ga spewen in de hoop snel te dubbelen ofzo), en van alle SNG's boven $0,20 (wat dus alleen de $0,02 en de $0,10 SNG's toestaat) en van alle MTT's boven de $0,90 (kan dus wel enkele $0,10MTT's en een Hot $0,55 spelen ofzo, voor de fun)
Hou hier mn vooruitgang bij, dus als je een beetje geinteresseerd bent kan je hier (bijna) alles lezen.