Ga naar het forum
Mijn 1000 dagen pla...

Meldingen
Alles wissen

Mijn 1000 dagen plan

458 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
13 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eindelijk tijd om mijn sessie van zondag te reviewen. Was een goede sessie:

• 38 gespeeld
  • 29% ITM
  • 71% ROI.
  • 3 handjes gepost

en zoals ik al zei op Skype: maar 3 aangezien je sommige fouten van jezelf simpelweg niet ziet.
Ik focus mij momenteel op de F2T omdat ik daar het meeste chips verlies lijkt het. Moet toch op de één of andere manier in HEM2 te vinden zijn. Iemand een idee of een filter wat ik kan toepassen?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zijn dit eigenlijk een beetje juiste stats:

extra info:
pre ante speel ik: 13/10/5
post ante: 19/18/9

Speel alleen de 45 mans $1.5

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

zo per bb moeilijk te zien. kan je wel helpen als je het per blindlevel kan posten, maar geen idee of dat in hem2 kan.

overall: lijkt me te tight post anté.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bij deze per blindlevel

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

je zit pas tegen de 20vpip op level 1200.
dit zou je al moeten halen vanaf level 200 of toch zeker 300 en tegen F2T zou je zeker rond de 25-30 moeten zitten. 800 is altijd de laagste (begin FT). na bb2000 zit je vrij goed. dus ik zou de levels 150 tot 1600 zeker wat reviewen en zien waar je daar te tight bent.
Nuja, moeilijk om te zeggen dat je nu random meer kaarte moet spelen.
je moet wel weten wat en waarom , maar veel te tight post anté.
pré anté valt nog goed mee, al zijn 150 nog wat aan de lage kant.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteravond weer een BE sessie gehad die ik met een beetje geluk dik winnend af had moeten sluiten. Een stuk of 98 finaletafels gehaald (kan iets minder zijn) en allemaal door suckouts of doodbloeden eruit als 5de tot 9de.
Dat eerste doe je niks aan maar dat doodbloeden...

Het lijkt erop dat ik spots mis. Probleem is dat ik niet zou weten welke. Wat dat betreft zou een meekijksessie/review/coaching denk ik uitkomst bieden.

Nu maar hopen dat solartje niet voor een poll systeem gaat want wat dat aangaat ben ik dan een perfecte kandidaat :D

nu eerst maar eens een dag werken en vanavond wederom lekker grinden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo. De eerste 50 dagen zitten erop.

Voorlopige conclusie: Kilo's eraf en conditie erbij. Precieze cijfers heb ik niet aangezien ik niet vanaf het begin mijn gewicht heb bijgehouden hier op de PC. Zal zo rond de 7 kilo kwijt zijn.

Ik merk wel dat het echte fanatieke eraf is en dat is op zich niet erg want het betekend dat alles wat ik nog doe sinds de start inmiddels een gewoonte is geworden.

Voor de komende 50 dagen toch weer een hoop mooie dingen op het programma:
Sport medisch advies
a.s. maandag mag ik naar Papendal om daar een keuring te ondergaan. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

zwemmen, roeien, fietsen
Uiteraard gaan we het regenseizoen in dus fietsen zal iets gaan afnemen. Ik moet wel een planning maken om de gaten op te vangen en dat zal betekenen meer roeien. Geen slecht punt want dat betekend meer spieren trainen in mijn bovenlijf dan dat ik met fietsen doe.

poker
Uiteraard blijven we lekker pokeren. Het wordt weer wat eerder donker buiten dus de binnenactiviteiten zullen weer toenemen. Hopelijk denken de visjes daar ook zo over want het lijkt op de 45 mans en soort van reg-festijn te worden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren een heerlijke fietstocht gedaan van werk naar huis waarbij de wind mij enorm meehielp door vol in mijn gezicht te blazen. Dank voor de extra calorieverbranding zullen we maar zeggen. even eten/douchen en daarna helemaal opgeladen weer een lekkere sessie kunnen spelen van 30. Waar het in het begin op een suckout avond ging lijken en er zelfs 1 moment was waarop het 4-letterwoord bijna aanleiding was om vroegtijdig te stoppen bleek dit alles toch nog te veranderen in een solide avondje.

Goed opgelet om bij F2/3T niet teveel dood te bloeden wat erin resulteerde dat ik de ene keer als 15-20 eindigde en de andere keer als CL de FT mocht starten.

De avond perfect afgesloten door HU met K9o te winnen van KTo.

27% ITM maar toch nog best wat 5-7de plekjes.

Al met al een topdag dus.

Vanavond wederom lekker aan de bak.

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

Goed bezig prutser

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
(BBC-documentaire 'Eat, Fast and Live Longer') check it out. Vond het een zeer interessant format! Zelf nog niet de moed gehad om het te testen.

Grtz. Ad.

Heb gisteren eindelijk de tijd gevonden om op mijn gemak te kijken. Weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Mijn huidige voedingspatroon is ook gebaseerd op minder calorieën maar tegelijkertijd juist MEER eiwit i.p.v. minder aangezien spieren eiwitten nodig hebben om sterker te worden. Daarnaast zijn de meningen over vasten tegenstrijdig. Deze documentaire pleit VOOR vasten...

Komende tijd maar eens wat meer in verdiepen want interessant is het zeker. Bedankt voor het posten!

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

't Gaat meer over het idee, dan de toepassing hier.
Al liet de documentaire wel een redelijk goede nadruk op mij.
'k Zou dat vasten voor 4 dagen wel eens willen proberen.
Dat alternerend vasten lijkt me wel prima te doen. (Maar om je leventje nu zo in te delen, is ook wel redelijk strak).

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zat zojuist 2 keer HU tegen dezelfde speler op de $1.5 45 man
Was ook nog een nederlander. Iemand van hier met een nick die 6 cijfers is?

Vandaag 27 gespeeld. 4 keer slechts ITM maar wel 3 keer 1 en 1 keer 2

Mooiste moment van de maand was toch wel vanavond om een FT met 6 regulars gewoon te shippen.

Sinds de overstap van SH naar 45 mans nu $150 winnings.
Nog maar 540 SNGs dan 'mag' ik naar de $3.5

Morgenavond geen poker, dan gaan we de benen de vernieling inhelpen tijdens de sporttest :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, gisteravond de sporttest gedaan. Bloed prikken, lichaam later controleren en een "stukje" fietsen.
Nu weet ik eindelijk weer wat ECHT kapot gaan betekend. Kan dus nog een stukje verder gaan als ik op de fiets zit of in het zwembad lig.

De eerste resultaten weerspiegelen goed mijn verwachting maar toch ook wel een paar aandachtspuntjes waar ik zeker aan ga werken.

Was een goede nulmeting. volgende staat gepland voor over 900 dagen, 50 dagen voor het einde van mijn 1000 dagen plan. En dan zien wat het verschil is.

Nu eerst een dagje werken en dan vanavond hopelijk weer wat 45 mans spelen.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Mag ik je PS nick weten? Ik duid namelijk graag alle leden van dit forum aan :D
zoniet, begrijp ik wel waarom, NP!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag door omstandigheden maar 9 games gespeeld
1 * 1
2 * 4
1 * 7
-------
PROFIT :)

1 twijfelhandje en die ook direct gepost.

en om de dag ff af te sluiten

[IMGM] [/IMGM]

nu eerst ff iemand railen want daar leren we ook van.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

BAM!!! Sowieso al proficiat en sowieso nog eens: "Succes!"

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag met een aantal mensen gesproken en allemaal zeiden ze dat ik die 1000 games op de $1.5 moest vergeten. Gewoon upmoven en de #3.5 gaan spelen.

Heb me dus niet aan mijn eigen afspraak gehouden en ben 1:2 gemixed $1.5 en $3.5 gaan spelen.

38 games gespeeld vandaag.
29% ITM
1 ship, de rest verdeeld over 2-7
43% ROI.
-----------------------------------------
ME LIKE

3 handjes gepost waar ik twijfelde over Champi die mij railde een opmerking maakte over mijn play.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dagje later dan planning maar toch weer even een update.
Resultaten van de sporttest zijn binnen. Focus op mijn knieën en onderrug. Niets schokkends want dat wist ik al. Qua gezondheid doe ik het voor een beginner heel niet slecht. Ze konden zelfs vaststellen dat ik een sportverleden heb. Veel longinhoud en een perfect werkend hart. Allemaal dingen om blij van te worden dus.

Dan poker.
2de geworden in de 100k package prijzenpot van solar. Ik moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben aangezien ik ten eerste al nooit verwacht had in de prijzen te gaan vallen. Binnenkort maar eens wat BOKU87 sessietjes doen na de coachings van Solartje. :coolface:

Voor september was de doelstelling:

• 1,5 kilo afvallen - Ruimschoots gehaald: 2 kilo eraf
  • minimaal 250km fietsen - 190km, de herfst is begonnen
  • minimaal 5km zwemmen - helaas bij 2,5km blijven steken
  • minimaal 40km wandelen - 45km dus geslaagd

Voor Oktober:

• 2 kilo afvallen
  • minimaal 100km fietsen
  • minimaal 5km zwemmen
  • minimaal 20km wandelen
  • minimaal 10km roeien
  • minimaal 500 45 mans SNG's.

De doelen zijn wat lager gezet qua activiteit aangezien het buiten nat is. Meer focus op afvallen en we gaan binnen aan de roeimachine. Daarnaast hoop ik een doorstart te maken met balans- en krachtoefeningen voor mijn bovenbenen, knieën en onderrug.

De laatste wordt ook nog een leuke uitdaging. Minder tijd dan september en in september precies 400 gespeeld met een ROI van 15%
De eerste week van oktober is al voorbij en de teller staat op 88.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Had gisteren nog wat tijd voor mijzelf en was zo eens aan het bedenken wat mijn plan met de 45 mans is.
Uiteindelijk wil ik er ook de wat grotere toernooien naast spelen maar voor het zover is eerst de 180 mans erbij en natuurlijk mijn spel verbeteren.
Voor dat laatste komt dan SNG Wizard om de hoek.
De vraag was dus: hoe?

Al een tijdje volg ik de blog van ZeeZout en zijn MGT aanpak en mede daardoor, waarvoor dank, heb ik het volgende plan bedacht.

iedere maand die ik speel op de 45 mans ga ik een bepaald percentage apart zetten voor 2 doelen:
2,5% van de winst gaat naar SNG Wizard licentie
2,5% van de winst gaat naar buyins op grotere MTTs

Dit betekend wel dat het upmoven in de 45 mans wat vertraging oploopt maar dat moet dan maar.

Vanavond eens kijken wat dat betekend voor de stand van zaken want we gaan het alsnog toepassen op september.

To be Continued...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Aangezien ik weinig tijd had maar even het advies van Steambull ter harte genomen en wat $1.5 9 mans HT gaan spelen.

rond de bubble zijn ze echt waanzinnig tight. in het begin even oppassen dat je geen 55/45 te pakken hebt maar voor de rest goede oefening.

14 gespeeld, 57% ITM

Beantwoorden
Citeren