$8 rolletje bijna verdubbeld in 1 sessie
gister eindelijk weer eens een sessie die er toe doet. 6 jaar niet meer voorgekomen maar nu dan toch: 6,5 BI winst in 1600 handjes. goed voor 40bb/100.
Na alle coolers van afgelopen week mocht ik nu een aantal serieuze scheldkanonades verwelkomen.
Zo, al een tijdje bezig op 888 met een separate bankrol alwaar ik verschillende disciplines ga spelen. SNG, MTT. cashgames. Alles zolang het maar NL Holdem is.
cashgames FR vorlopig en volgens het agro BRM.
Net aangekomen bij $500 en dus de eerste sessie met NL10 en NL20 tegelijk.
Ging aardig, een paar coolertjes die ik zonder tilt doorkwam. gewoon een keer 'pannekoek' roepen en weer doorgaan.
Eind van de avond kreeg ik dan toch nog wat nuts achtige handen waardoor ik aan het eind nog in de plus stond ook, al was dat wel op de NL10 tafels.
Is goed. wellicht vanavond.
Oorspronkelijk gepost door PokerstrategyGefeliciteerd, je hebt nu de gold-status!!
Weer een sessietje afgerond alwaar ik niet te klagen had over handen en tegenstanders. Na de coaching van Yoshiwa, die ook dit keer weer alle tijd had om uitgebreid vragen te beantwoorden, 6 tafeltjes opgestart. Onder het toeziend oog van 2 mede PS leden mijn kunsten laten zien en over 900 handjes er nog 1BI uit weten te slepen.
Mijn steal% op de button is dankzij yoshiwa nu een slordige 66%. Ook bij het restealen op de BB vs SB steal doen de kaarten er niet meer toe en worden de %%% bekeken.
Grafiekjes komen nog wel een keer. nu eerst wat slaap.
wow, al 2 weken niks geschreven.
Tijd voor een update.
Ben alweer een tijdje wat meer aan het grinden op 888
Door de week cash games met zo af en toe de nitroos en op vrijdagavond een poging tot MTT. Redelijk vaak mincahses aldaar en na de ships van mijn groepgenoten nu maar wachten tot dat schip mijn haven binnenkomt.
Op de cashtafels loopt het lekker. Speel vaak A-game en 6-9 tafels is een lekker aantal voor mezelf. Dingen die ik vooral WEL doe:
- tafelselectie: vis rechts, regs/nits links. Lekker vaak vissen isoleren en de blinden van de nits afpakken.
- Aggressie. Arrrrr
- blind steals en resteals maximaal benutten (nogmaals dank Yoshiwa)
- veel lichter de visjes isoleren als hun stats het toelaten (dank Pieter)
dingen die ik vooral niet doe:
- bier drinken. Alleen op de fun-only avonden en dan speel ik zeker geen 6 tafels
- videootjes kijken tijdens het spelen
Gisteravond weer een sessietje 55bb/100 gespeeld met 20/15/5 stats. Langzaam de NL20 erbij pakken en daar de vissen gek maken
Ik heb sinds gister een nieuwe stat in mijn preflop line: limp/fold. Meer hierover in een apart topic
Na een slecht weekend leverde me dit gister eindelijk weer eens een fatsoenlijke rode lijn op op de NL10. Even weer in het ritme komen en we gaan weer naar N20.
Zo. weer tijd voo een update.
Paar dagen niet gespeeld. Simpelweg te druk met andere dingen waaronder het balen dat alles het hier in huis het begeeft. Tijd om de tafels weer onveilig te maken.
Aangezien ik nu op een andere pc bezig ga ben ik op zoek naar een goede HUD voor FR. Moet wel werkbaar zijn op klein formaat aangezien ik 9 tafels zonder overlay wil spelen en de HUD die ik nu heb is ruk. Alle hulp is welkom.
Zo, september zit erop. Met een gemiddelde winrate van 12bb/100 mag ik zeer tevreden zijn. Vandaag nog even wat hotrun gebruikt en in 1100 handjes 63bb/100 te halen. Helaas is het upmoven op 888 nog niet gelukt. Aan de NL20 tafels is weinig verkeer en wat er zit is hoofdzakelijk reg. Op zich niet erg maar op NL10 is de winrate minstens het dubbele wat het lastig upmoven maakt. Oktober een nieuwe kans.

Zal mijn vraag hier nogmaals plaatsen, mss dat iemand me kan uitleggen hoe het komt, of wat ik niet begrijp.
Je showdownwinnings gaan naar 2200 BB.
Je nonshowdownwinnings zijn -750 BB.
Hoe kan dit verschil zo groot zijn?
Je zou denken dat door je pf raise, en je Cbet, je juist vaak potjes oppakt zonder tot een river/showdown te komen, dan moeten je non showdownwinnings toch altijd positief zijn?
Kan niet begrijpen hoe dit komt eigenlijk...
is standaard voor cashgames hoor bob.
Zelden mensen gezien die met een positieve redline spelen op non HU (hu kan het) .
Vergeet niet dat als je in de blinds zit je verplicht wordt geld te investen terwijl je net in de 2 meest OOP spots zit
20NL zeker weining verkeer en zit zeker vol met regs wat vindt je van die bluffjedi, die zit me steeds op de hielen..
Mooie graph!! die van mij ging ook die kant op, alleen beetje verpest einde maand. shotje NL met -3 BI..
bluffjedi is een van de weinige die ik als "solid" heb gemarkeerd. Wat ik IP nog wel eens met doe als ie het weer in zijn bol heeft om te veel te 3-betten tijdens een sessie: ruim 4-betten. Blijkt tot nu toe een goede methode om hem zijn holletje in te schoppen
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
bluffjedi is een van de weinige die ik als "solid" heb gemarkeerd. Wat ik IP nog wel eens met doe als ie het weer in zijn bol heeft om te veel te 3-betten tijdens een sessie: ruim 4-betten. Blijkt tot nu toe een goede methode om hem zijn holletje in te schoppen![]()
Hahaha, ga ik ook maar eens proberen, aanpakken die gozer!
Was je nickname vergeten dus weet niet of ik nog wat bij je aan tafel heb gezeten de laatste tijd, heb je mij wel aan de tafels gezien?
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Zal mijn vraag hier nogmaals plaatsen, mss dat iemand me kan uitleggen hoe het komt, of wat ik niet begrijp.Je showdownwinnings gaan naar 2200 BB.
Je nonshowdownwinnings zijn -750 BB.Hoe kan dit verschil zo groot zijn?
Je zou denken dat door je pf raise, en je Cbet, je juist vaak potjes oppakt zonder tot een river/showdown te komen, dan moeten je non showdownwinnings toch altijd positief zijn?Kan niet begrijpen hoe dit komt eigenlijk...
op lagere niveaus is het lastig om het positief te houden, omdat villain gewoonweg niet foldt. Zoveel stations, waardoor je altijd naar sd gaat. Aangezien wijzelf natuurlijk wel capabel zijn, zullen we wel folden als we beat zijn, waardoor je non-sd omlaag zal gaan.
Vanaf nl50 is het wel beter mogelijk om positieve non-sd te behalen, al hebben nog steeds velen hier moeite mee. grindcore helpt met zn video's wel hierbij (van deucescracked) in de serie the thin red line
nope, zit de laatste tijd veel bij een andere PS-er aan tafel: elmasmini. Maar die reageert nooit. Speelt MSS zo lijkt het.
Klopt, zit altijd met 40BB en een nederlandse vlag als logo, is ie ook van het forum?
Hey,
Zit zeker hier op het forum...
Sorry dat ik niet reageerde waarschijnlijk niet gezien (teveel tafels open).
Met het aantal Regs op NL20 en hoger valt het wel mee hoor vind ik zijn in ieder geval geen sterke Regs en t/m Nl50 genoeg clowns te vinden...en ook de traffic lijkt de goede kant op te gaan...op sommige momenten toch wel aardig wat tafels NL20/30/50 open...
Heb zelf de limieten op 888 poker t/m Nl100 doorlopen....
Nu noodgedwongen ivm uitcachen bankroll weer opbouwen vanaf NL10 gaat gelukkig lekker snel...
Zie jullie aan de tafels en veel succes....
Groet....