Ga naar het forum
Mijn 1000 dagen pla...

Meldingen
Alles wissen

Mijn 1000 dagen plan

458 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
13 K Weergaven
martijnde666
Oldschool Grinder

Speelde je altijd al MSS of eerder BSS?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

voor zover ik weet wel.

EDIT: :D ja dus, gezien het antwoord van net.

@elmasmini: meer verkeer is voorlopig meer regs. zodra mijn PC weer up en running is kom ik ook weer de tafels onveilig maken.
Mij een beetje 3-betten. PFF! :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Speelde je altijd al MSS of eerder BSS?

altijd BSS

Beantwoorden
Citeren
elmasmini
Oldschool Grinder

Hey Martijn...

Heb vroeger Bss gespeeld...
Moet zeggen dat Mss me erg bevalt aangezien ik er erg goede resultaten mee behaald heb (zelfs op NL50/NL100).. blijf afhankelijk van de tafel (fishy) ook weleens zitten en ga verder Bss spelen..
Is inderdaad jammer dat er op sommige tijdstippen weinig traffic is op 888 poker op de hogere limieten.. is knap lastig als je Mss speelt...
Was op Full Tilt beter... zit er aan te denken als ik mijn bankroll weer op peil heb te verkassen naar Partypoker of Pokerstars...
Ben je al bijna rolled voor NL20/NL30 ??....

Groet,,

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Kheb nu 500$ en speel meestal 10NL en 20NL door elkaar.

wat wel vreemd is is dit:

Op 10NL stack ik te licht af en op 20NL speel ik juist scared money.
Ben nu even aan het kijken wat het beste werkt voor mij.

Denk nog even 10NL en dan iets tighter en meer naar de stats kijken.

Beantwoorden
Citeren
elmasmini
Oldschool Grinder

Martijn,,

Komt zeker door het feit dat je ineens met een 2 keer zo groote stack aan tafel zit... gewoon niet aan denken en gewoon je A game spelen of een BB nou 1 cent of 1 dollar is... ik zie mijn bankroll ook nooit als geld maar als punten... werkt wel... anders ga je op de nog hogere limieten geforceerd spelen als je denkt hoeveel geld een All-In is....
En op NL20/30 is het nivo echt niet veel hoger als op NL10 (op 888 poker dan haha) ook daar kom je de grootste grapjassen tegen....
En de zgn regs zijn meer regs in de zin dat ze veel spelen als dat het goede winnende regs zijn.. zoals een groot aantal met stats 32/5/1 (of mensen met Bss stack die als je naar de stats kijkt SSS spelen hahah) de tafels bevolkt vind ik het best. Voor mij is het voordeel dat de meeste geen flauw benul hebben hoe ze tegen een Mss'er moeten spelen. Ik heb het altijd prettig gevonden dat ik met een rerlatief "kleine" bankroll met Mss toch op hogere limeiten kan spelen (40BB buyin)..

Veel success....

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na 2 avonden eindelijk mijn 'oude' postgressql8.3 Holdemmanager database over kunnen halen naar 8.4
Was toch even bang dat ik alles kwijt zou zijn na dat suffe virus.
Maar nu wel tenminste windows 7 ultimate 64 bits met alles nieuwer dan nieuw. Dus bijna klaar om weer lekker te pokeren.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
Na 2 avonden eindelijk mijn 'oude' postgressql8.3 Holdemmanager database over kunnen halen naar 8.4
Was toch even bang dat ik alles kwijt zou zijn na dat suffe virus.
Maar nu wel tenminste windows 7 ultimate 64 bits met alles nieuwer dan nieuw. Dus bijna klaar om weer lekker te pokeren.

Wat had je voor virus?
Ik heb er zelf ook last van denk ik, krijg soms een blue screen errror uit het niets, harde schijf schijnt ook niet goed te zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

paar nieuwssites bekeken zaterdag en kreeg het "data restore" tooltje te zien. welke trojan erbij hoort weet ik niet maar het is wel een naar virus. Geen administrator meer, alle bestanden zijn verborgen, je startmenu leeg, dat soort shit.

ach ja.. moest toch al eens naar windows 7 dus er nu maar ruim de tijd voor genomen.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Ben nu zelf ook naar Windows 7 sinds gisteren, vista was me toch een partij traag geworden.

Moest nu alleen postgrsql weer instaleren voor HEM, alleen kan HEM geen verbinding krijgen met de database, had jij dit ook?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nope, maar installatie van HEM en postgressql heb ik vaker gedaan. 99% van de gevallen draait je postgressql service niet.
--> start --> type "services" --> klik!
in de lijst zoeken naar PostGresSql Service en kijken of die gestart is.
zo niet: starten
als dat niet lukt: HELP je hebt een foute instelling. als je hier komt.. geef maar een gil :)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

nope, maar installatie van HEM en postgressql heb ik vaker gedaan. 99% van de gevallen draait je postgressql service niet.
als dat niet lukt: HELP je hebt een foute instelling. als je hier komt.. geef maar een gil :)

Kan het zeker zijn ja, als ik HEM opstart krijg ik vaak deze melding:

Kan geen verbinding maken omdat de service niet is gestart.
Moet HEM de service starten?

Aanrader:

Olram6 heeft een nieuwe blog waar hij tegenstanders bij 888 op 20NL gaat analyseren, eerste was Bobby0500, volgende wordt blufjedi!

Hier de link:

Olram6 - Ken uw vijand en u zult niet verslagen worden - NL20/NL10 FR

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Aanrader:

Olram6 heeft een nieuwe blog waar hij tegenstanders bij 888 op 20NL gaat analyseren, eerste was Bobby0500, volgende wordt blufjedi!

Hier de link:

haha, heb ik het ook al over gehad met hem in zijn blog.

mijn wishlist: blufjedi, jellyfish

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Aanrader:

Hier de link:

haha, heb ik het ook al over gehad met hem in zijn blog.

mijn wishlist: blufjedi, jellyfish

Ja, dat was die andere, ik kon effe niet op zn naam komen.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Kan het zeker zijn ja, als ik HEM opstart krijg ik vaak deze melding:

Kan geen verbinding maken omdat de service niet is gestart.
Moet HEM de service starten?

Aanrader:

Hier de link:

doet het tnx, had postgres 9.1, moest 8.4 zijn, toen ik die pakte deed ie het opeens wel.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

He,

Probleempje met HEM:

Ik zie mn handen en winsten wel in mn hero HUD op tafel, alleen niet bij hands, graphs, sessoins in HEM zelf (staat geen filter aan)

Weet jij hoe dit kan?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb je je player aliases ingesteld? verkeerde speler gekozen? of gaat dit heel ergens anders over?

voeg me anders ff toe op skype dat praat makkelijker

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na een handje of 500 te hebben gespeeld met weer een solid resultaat maar weer eens naar de NL20 gegaan. Ik moet mijn woorden intrekken... ik zat vanavond in een korte sessie met voornamelijk vis aan tafel. Helaas kon ik mijn winst in deze korte sessie op NL20 wederom niet vasthouden om BE te eindigen maar de NL10 maakt een hoop goed.

De afgelopen 2 sessies:

1 hand waar ik deze sessie over twijfel en die ga ik zo even posten.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Netjes man, mooie lijn op 10NL!!

Zat nog even bij je aan tafel, geen grote handjes volgens mij.

Ik heb mn aliassen niet ingesteld en staat wel op de goede player.

Ik ga HEM en postgres denk ik opnieuw instaleren, omdat hij nu bij het opstarten aangeeft dat er een fout in de database zit, krijg dan een melding met deze teksten:

in regel .... zit een error kan niet opstarten.

Heb je dit wel eens meegemaakt?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo. Net met olram door mijn stats gelopen. Leuk om er eens op die manier naar te kijken. Goed bezig olram en nogmaals bedankt! Die blufjedi markeren we meteen als slechte reg :D

Beantwoorden
Citeren