Hallo allemaal,
Ik dacht, laat ik ook eens even posten hoe het met mij gaat en mijn pokercarriere nadat ik zoveel van anderen heb gelezen.
Ik ben vorige week op deze site gekomen, doordat ik ergens de link zag. (Ik denk dat het op YouTube was). Maargoed, ik heb dus die quiz gedaan, denken dat ik die wel snel haal. Ik speel al namelijk 3 jaar online, maar nooit echt seriues... Je raadt het al, ik zakte de eerste keer.
Gelukkig kon je herkansen! Dus ik al die artikelen lezen, en snel die test weer gedaan. En viola, heb het gehaald. 5 dagen later, vandaag ;), heb ik mijn startkapitaal van 50$ gekregen op Mansion Poker.
Ik ben strict volgens de SSS gaan spelen, en het wierp gelijk zijn vruchten af..
Ben sinds het eerste potje niet meer onder de 50$ gekomen... Het ging langzaam maar zeker omhoog. En ik moet zeggen, die SSS is een vernuft strategy. Had er niet zoveel van verwacht, maar ik ben er erg van onder de indruk. Zoals ik al zei kreeg ik vandaag pas de 50$, en ik zit nu (8 uur en 28 minuten verder) op $101.40 :).
Heb even een break genomen, want dat was wel even heftig..
Heb geen downswings gehad van meer dan 5$. Ik ben er zo van gemotiveerd dat ik mezelf heb gezegd die 150$ vanacht nog te halen, en dan te gaan slapen om morgen weer lekker fris te beginnen aan een nieuwe limiet.
Ik beheerst de SSS erg goed, heb de handen tabel uit me hoofd geleerd in de 5 dagen tijd en mijn kenneis uitgeoefend op PartyPoker, waar ik met mijn normale bankroll speel.
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk volgens een systeem aan het spelen ben.
Ik heb talloze boeken gelezen van Super System I en II tot Ace on the River,
Filmpjes gekeken van toernooien, maar nooit echt iets uit kunnen maken om in praktijk/t de inzicht gehad om er een systeem voor mezelf van te maken met al de kennis die ik had opgedaan.
Nu ik de SSS in me hoofd heb, en lekker aan het oefenen ben op Partypoker en Mansion, gaat het eindelijk gestaag omhoog met mijn bankroll op beide sites.
Mijn mood op dit moment is om in een woord te omschrijven: OhmijngodwatvoeltditgoedWOOOHOOO!..
Zo..
Ik ga weer verder, want moet nog even die laatste 50$ verdienen, en dan ga ik slapen...
Yup, I'm addicted!
Imran