Imran
Hoi proficiat ten eerste
zo bekijk je het ga naar lobby bij de poker client.
Zit links boven in de grijze balk
kies dan My acount (website)
daar lees je alles
groetjes remmetje
Imran
Hoi proficiat ten eerste
zo bekijk je het ga naar lobby bij de poker client.
Zit links boven in de grijze balk
kies dan My acount (website)
daar lees je alles
groetjes remmetje
Aah ik zie daar mijn MCP punten, handig. Het werkte eerst niet of iets dergelijk. Maar nu wel!
Ben er nog niet achter hoeveel rake/fee ik heb betaald. Iemand die het weet hoe ik daarachter kom op Mansion?
Even een update:
Ik speel nog steeds NL10, vondt het lekker gaan dus blijf er wel eventjes nog op.
BR: $236.30
Niet zoveel gespeeld vandaag, ik had gister maar 2 uurtjes geslapen, en moest vandaag werken. Ben nu weer ongeveer 4 uurtjes aan het spelen, maar ik denk doordat ik moe ben, niet echt opschiet... zo'n 25$ ish omhoog gegaan.
Ik hou er nu maar mee op, en ga slapen.
Ik wens jullie allemaal veel success, geen geluk.
Liever goed dan lucky.
Imran
hoi Imran,
Gaat nog steeds goed zo te zien! (Dan heb ik het niet over je nachtrust..... :D)
Qua betaalde rake: Ik dacht eigenlijk dat je je Mansion Points wilde weten, aangezien die belangrijk zijn. Waarom wil je je betaalde rake weten?
Oorspronkelijk gepost door ImrN
Zodat ik kan zien hoeveel punten ik heb hier![]()
Mansion heeft te veel moeite op dit moment, om hun site in de lucht te houden. Mijn laatste punten update van Mansion, is van 3 februari
Hopen dat ze alles opsparen van 2 - 3 maanden, en dan alles in 1 keer doen, zodat ik in maart mee kan dingen met de top100 promotie
Zo,
Goedemiddag iedereen,
Het is weer een nieuwe dag, en vandaag ben ik lekker vrij. Tijd om mijn BR weer te verhogen (hopelijk).
Mansion is weer online, en mijn BR zit nu op $236.30.
Ik ga vanaf vandaag beginnen met de limiet 0.15/0.25 en even kijken hoe dat gaat.
Mijn doel voor vandaag zal zijn mijn BR richting de 300 of meer te krijgen.
Ik wil graag de BSS een kans geven op NL10 en zien hoe die gaat.
Mijn algemene doel is richting de 0.5/1 limiet te werken, want dat is wat ik normaal speelde voor PS, en ik denk dat de SSS heel goed zou werken op die limiet voor mij.
Verder denk ik dat ik vandaag een paar S&G zal doen, om even wat anders te doen dan alleen cashgamen. Zoals je vast hebt gelezen, speel ik lange sessies, en alleen cashgames. Wil wat meer afwisseling in mijn sessie hebben zodat het niet een sleur wordt. Ik merk namelijk dat ik bij lange sessies, soms het oog voor het spel verlies doordat ik het lange uren achter mekaar speel. Ik denk dat als ik een paar S&G's tussendoor speel, of mischien zelfs een MTT dat ik dat kan doorbreken.
Nou, wish me luck!
Imran
soms het oog voor het spel verlies doordat ik het lange uren achter mekaar speel
Misschien is af en toe een pauze nemen een optie??
Veel succes!
Goedendag iedereen!
Sorry voor geen updates de laatste paar dagen, druk met werken heeft me geent tijd overgelaten om te spelen.
Anyways, vraagje, waar kan ik de first deposit bonus voor mansion poker vinden? Ik kan het helaas niet vinden.
BR: $227.90
Zo, kan weer even aan de slag vandaag.
Imran
Anyways, vraagje, waar kan ik de first deposit bonus voor mansion poker vinden?
Hoe bedoel je deze? Je krijgt namelijk een 100% bonus wanneer je een storting doet. Aangezien je al een account via ons hebt bij Mansion hoef je niets extra's te doen. Voor de zekerheid kun je even de live support aanspreken van Mansion voordat je een storting doet, dan kunnen zij de bonus toekennen.
Veel succes vandaag!
Thanks sharp voor reply,
Ik wil graag 0.50/1 spelen, ik dacht dus, ik zet er mijn eigen geld bij, dan kan ik in ieder geval op de 0.25/0.50 spelen om mijn BR op te bouwen.
Vroeg me gewoon af wat de bonus was
Even een strategie vraagje, ik zit op UTG en heb AQs, ik wil dus gaan raisen met 4xbb maar er zit dus op middle positie een nieuwe speler die dus 0,25 cent heeft gepost om mee te doen. Moet ik zijn inzet meerekenen als limper of juist niet omdat ie na mij zit? Dus 5xbb of gewoon 4xbb..
Ok thanks, was ik nog niet zeker van.
Soms deed ik het wel, soms weer niet
BTW: Slam.fm + PartyPoker = win
Zit even met mijn eigen BR op PP te spelen met SSS, werkt goed
Dus lekker meer oefenen, mijn nickname is oOImrNOo als je wat wilt spelen ofzo in SNG's
hoi,
Ik begrijp uit je post dat je apart ook nog een bankroll hebt? Hoeveel heb je nu dan bij elkaar?
Partypoker BR zit nu op 53.69EU/79.32US
Mansion BR zit op $223.70
Het geld van mansion is via de startkapitaal, en partypoker is mijn eigen geld.
Had er nog wat in dus bleef daar spelen.
Zo ik heb even heel deze thread doorgelezen en ik zie dat het super bij je gaat.
Ikzelf heb tot nu toe alleen maar SNG gespeeld met het startkapitaal van $50, maar nu ik zie hoe het bij jou gaat, ga ik dat ook maar eens proberen.
Alleen zulke lange sessies als jij doet, zou ik niet aankunnen.
En is het wel handig om jezelf van die moeilijk doelen te stellen? Als het voor jou werkt moet je dat blijven doen natuurlijk, maar brengt dat niet een extra druk met zich mee?
(En doet Mansion bij iemand anders het op het moment ook niet X()