Vandaag heb ik het besluit genomen om serieus voor een pokercarrière te gaan. Dat hoeft niet persé topniveau te zijn, maar wel een niveau waarop ik voldoende inkomen kan creëren voor mijn gezin.
Persoonlijke omstandigheden maken een reguliere baan eigenlijk onmogelijk, terwijl de mogelijkheid om online te pokeren wel regelmatig aanwezig is. Daar komt bij dat ik het leuk vind, gemotiveerd ben en denk dat ik de materie wel dermate begrijp dat er voor mij mogelijkheden zijn. Een ander, heel belangrijk, pluspunt is dat mijn vrouw er helemaal achter staat.
Natuurlijk besef ik dat het een lange, moeilijke weg kan zijn en dat ik nog maar aan het begin sta. Mijn kennis, ervaring en inzicht zijn nog lang niet voldoende en mijn BR is nog totaal ongeschikt voor steady winst. Maar mijn motivatie, bereidheid om te leren (ook van mijn fouten) en creativiteit compenseren dit ten dele en hebben toch een mogelijk extra. Bovendien hoef ik er nu nog niet van te leven.
Ook zie ik het als een mogelijkheid om mijn burn-out aan te pakken. Op een of andere manier kan ik hier wel de kracht voor opbrengen en dat geeft weer de mogelijkheid om een moeilijke gezinssituatie te verbeteren. Misschien dat de motivatie hiervoor mij een impuls geeft om eindelijk uit het dal te komen.
Om het echt te gaan halen, zal ik hulp nodig hebben. Daarbij denk ik vooral ook aan jullie, want hier valt veel te leren. Daarom heb ik deze thread opgestart. Ik zou het heel erg op prijs stellen wanneer jullie mij hierin zouden willen helpen. Daarin hoef je me echt niet met handschoenen aan te pakken: een domme move is een domme move en een fout is een fout.
Ik sta open voor alle tips, correcties en andere ondersteuning in deze stap. Misschien is er iemand die suggesties heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Zit je bij mij aan tafel en maak ik een domme move? Schrijf het hier op en corrigeer me!
Zie je leaks in mijn stats of spel en je merkt dat ik het niet doorheb? Schrijf het alsjeblieft!
Merk je dat ik in mijn posts zit te raaskallen? Zeg het gewoon.
Heb je suggesties, materiaal of andere hulp? Van harte welkom!
Eventueel kun je me ook mailen op Zeezoutpoker@gmail.com.
de komende dagen ga ik mij plan en werkschema uitwerken.
Vanwege deze stap stop ik met Zeezoute perikelen en Zeezouts nieuwe challenge, want ik wil nu hier mijn verdere pokerervaringen gaan neerzetten.
En nou maar hopen dat dit geen domme move op zichzelf is....
Zeezout.