Goed advies! Ik denk dat dit echter voor mij geen issue is, ben mega gemotiveerd en continue bezig met mijn pokerontwikkeling!!
Het maakt mij niets uit op welke limiet ik speel om toch altijd te proberen mijn beste spel te laten zien
Dit kan zolang br voor mij geen issue is en ik ben dus liever "overrolled".
Dat is mooi. Al leer je van hoger spelen natuurlijk meer dan van steeds op de 50c games spelen. Al is het niveauverschil op de micro's nog wel te overzien. Als je $15's en hoger gaat spelen is het niveau denk ik een stuk hoger dan $7 en lager.
yep, maar daar ben ik eigenlijk nog lang niet. Ben ik ook nog lang niet goed genoeg voor
Denk dat ik tegen die tijd ook al Gold Status heb aangeschaft om bij te blijven
50 games vandaag gespeeld, uitschieter was 114$ maar moet settlen met 112. nog wat
Ook niet geheel onaardig
Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
yep, maar daar ben ik eigenlijk nog lang niet. Ben ik ook nog lang niet goed genoeg voorDenk dat ik tegen die tijd ook al Gold Status heb aangeschaft om bij te blijven
![]()
Het mooiste zou zijn als je op eigen kracht gold status zou verdienen. Al weet ik niet of dat voor jouw haalbaar is.
Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
50 games vandaag gespeeld, uitschieter was 114$ maar moet settlen met 112. nog watOok niet geheel onaardig
![]()
Niet slecht. Weer een behoorlijks sample op 1 dag
Dit is helaas geen optie inderdaad, aangezien mijn PStrat acc aan William Hill gekoppeld is (ik had reeds een PS account) en ik daar echt niet graag speel
Aanschaffen dus, maar pas als ik voldoende br heb om de midstakes aan te kunnen
Ik probeer 50 potjes op een vrije dag te doen. Aangezien ik 10 tafels per keer speel (geen 15-20 meer, maakte toch wel wat misclicks) en de STT's turbo's zijn, duurt dit geeneens zo lang. Wel ga ik nu pauze nemen bij de laatste 10 games aangezien ik merk dat de aandacht wel wat verslapt. Het heeft nog niet geresulteert in grote errors ICM wise, maar ben er niet helemaal meer bij dan !
Br:115
Nog drie tafels gespeeld maar alleen out the money
probeerde bij een gast, een zwakke speler te restealen met 10/9. Hij legde dit keer echter zijn qj niet weg, best een zwakke call imo, maar goed gespeeld van hem!
Dat is inderdaad jammer. Al kost het wel weer een aardige duit om Gold member hier te zijn.
Beetje jammer van die re-steal. Zal tegen de gemiddelde vissen ook niet heel verstandig zijn geweest om dat te doen.
Yeah, achteraf gezien matig al waren er een paar verzachtende omstandigheden waardoor ik het deed:
a) eerder het toernooi KK postflop weggelegd na een dikke reraise (eerste blind level)gemaakt te hebben preflop. Er volgde dikke actie op een A 9 6 board waardoor ik genoodzaakt was mijn plan te veranderen! Geen probleem, ben blij dat ik de hand kan wegleggen in trouble spots en dit was er overduidelijk 1.
b)enfin 6 man over, ik shortie. Als ik mid stack had en nog daadwerkelijk kans had, had ik de hand hier heel rustig weggelegd. Het was juist dat ik shortie was EN een tight image had EN nog iets van fold equity (6bb om exact te zijn
)had dat ik deze play (die overduidelijk vanuit een stealpositie komt) maakte.
c) De speler zelf was een one tabler, een over agressieve bluffer die iets van 85/40/8 was. Ik verwachtte om die reden dat hij dit met een heel wide range deed en zijn chipstack was niet van dien aard dat ik verwachtte dat ie hier vaak zou callen. Gezien het feit dat ie het deed met QJs was het een foute inschatting van mij, maar ik verwachtte hier best vaak blinds en ante's op te pakken
d) als ik aan het multitablen was, zou ik wss deze spot hebben laten liggen en gefold hebben. Het feit dat ik maar 1 table speelde deed mij vermoeden dat ik hier wel eens +ev zou kunnen restealen, vandaar. Resultaat is er niet naar echter en dat is jammer, maar doet 0 pijn aangezien mijn equity in het toernooi sowieso al niet heel hoog was.
Dat was mijn beredenatie een beetje. Misschien een paar denkfouten er in, maar ach daar leer ik ook van!
Enfin, aangezien ik nu silver ben heb ik korting op Gold status. Ik wil wel eerst echt de br er voor hebben, aangezien het meeste daarvan nu iets boven mijn petje zal zijn
Dankjewel voor de feedback wederom! Denk dat ik hem in het vervolg weg leg
BR: 115.60. Eigenlijk helemaal niet slecht aangezien ik met 20$ begonnen ben en enkel structureel 50 cent STT potjes gespeeld heb
.. Al zeg ik het zelf
Playing for the long term rules!!!
BR $117.70 had eigenlijk vrij voor vandaag en me voorgenomen om niks te spelen, maar toch 30 games gedaan.
leerdoelen:
- Bekijken Mental Game aspect, aflevering 6 van de top 10 tips to get out of the microstakes op pokerstrategy.com(gedaan, top video en beschrijft perfect wat ik soms voel en doorsta!!!!!)
- lezen: The poker mindset 2de maal: Mee bezig!
- Lezen : The mental game of poker 1,2 van Jared Tendler, moet ik nog aanschaffen
- Bekijken: The eightfold path to poker enlightment by tommy Angelo: Gedaan
Heb na aanleiding van het filmpje op pokerstrategy.com dus ook The Mental Game 1,2 van Jared Tendler aangeschaft. Verheug me er al op om het lekker op mijn balkon te bestuderen!
BR$ 117.17 vandaag is een vrije dag
Geniet van het weer pokerhelden!
Hopelijk zul je veel aan deze boeken hebben om je mentale game te verbeteren en geniet van je pokervrije dag.
ey! jazeker! De tip kwam van een pokerstrategy video, dus ik denk dat ik er zeker veel aan heb
Heb vandaag nog 10 tables gespeeld overigens, maar 4 buyins verlies. Boeit niet heel veel, vrij standaard. Verheug me al op de komst van de boeken! Ga me nog silver coachings van Collin Moshman bekijken evenals de videos van Jonathan little(beiden op pokerstrategy.com), toch twee van de meest vriendelijke poker pro's imo!
Vanavond is de coaching van Collin weer en die is voor iedereen toegankelijk.
Dat ga je neem ik aan ook volgen.
ik heb vanavond etentje met mijn moeder voor haar verjaardag! Ik kijk hem later na, volg de coaching normaal wekelijks inderdaad!
Wekelijks leer ik daar ontzettend veel van inderdaad!
On a sidenote.. Ik word de laatste tijd erg vaak donk genoemd merk ik
dit komt omdat ik best wijd shove en zij het niet kunnen hebben dat mijn ax of any two shove (wat een prima shove Is of kan zijn) binked. Moet ik me hier iets van aantrekken of zijn dit gewoon tight fish die sit and gos niet begrijpen (most likely)
vandaag rustig pokerdagje. Single tables gespeeld om te kijken of er niet onverhoopt enkele leaks in mijn spel geslopen zijn.
BR: $121.71
Zo te zien gaat je bankroll de laatste tijd weer aardig omhoog.
Heb je nog wat leaks gespot?