Ga naar het forum
Mijn SNG blog

Meldingen
Alles wissen

Mijn SNG blog

212 Berichten
11 Gebruikers
5 Reacties
11 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In deze games niet gezien, enkel standaard shoves en plays, maar dat ik leaks heb staat buiten kijf! Ben daar gewoon bescheiden in en probeer zo hard mogelijk aan mijn spel te werken en niks voor granted te nemen. Als je stopt met leren, stagneer je in poker zo is mijn ervaring en dat betekent het einde van je bankroll!
Blijven oefenen en leren dus! Naar het advies van anderen luisteren (hierin ook sceptisch blijven uiteraard) en veel filmpjes, boeken en artikelen bekijken!

Met de mindset zit het wel goed al zeg ik het zelf. Ik heb totaal geen ego en voel me niet gods gift to the pokerworld of zo :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Doelen dit weekend:

- morgen x aantal artikeltjes bestuderen op pokerstrat.com. Goed doornemen. Mijn focus gaat nu voornamelijk uit naar mindset & poker psychologie. De mentaliteit die je moet hebben om structureel te kunnen blijven grinden en de zen like attitude t.o.v. up and downswings.
- 70-80 potjes spelen op zondag met een positieve attitude waarin ik elke hand probeer zo +ev mogelijk te spelen.

heb denk ik nog 580-650 potjes nodig om op 150$ te komen. Dit moet haalbaar zijn. Is het eerder dan 500-600 potjes, ook geen man overboord natuurlijk ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt me een strak plan voor het weekend en dat je je er veel aan deze artikelen zult hebben.
Succes dit weekend :gl:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het was vandaag de dag van continue tegen beter aanlopen :)
br: 115 but no prob, van mening dat ik prima gespeeld heb, hoort erbij :)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

er zijn zo van die dagen, zolang je goed speelt keer je dit wel vlug om

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

over een week zeg ik weer exact hetzelfde.. en over een maand weer... en over 5 maanden weer.. :D
Denk dat ik de blog beter kan gebruiken dan over een standaard natuurlijk verschijnsel genaamd variance huilen of praten :D
boek is btw binnen! leest echt super goed weg en ben nu al een fan van Jared Tendler :)

on a sidenote: ik heb tevens fotografie opgepikt als hobby! Is lekker als uitlaadklep en ben je ook met andere dingen bezig :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wat voor foto's ben je van plan te maken als hobby of doe je het gewoon als je bijvoorbeeld aan het fietsen bent in de omgeving?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar urbex en foto's :)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

urbex?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
urbex?

Ik denk dat het met Urban Exploring te maken zal hebben. Al ken ik de term ook niet.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yep! :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag 50 games gedaan, maar veels te moe. Ze waren bij me boven om 8:30 al begonnen met boren en dus heb ik niet goed kunnen slapen. Resultaat is een mega break even dagje. Jammer, maar ik vind dat iemand met een professionele mentaliteit ook speelt als ie ziek is of moe is (professionele attitude, weliswaar controversieel). Break even is an sich niet heel slecht, maar op het einde vielen mijn ogen bijna dicht. Had weer een uitschieter naar 120$ maar wederom gezakt naar het bedrag waarmee ik aangevangen had gisteren :)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

zoals je zelf zegt uiteindelijk is break even niet slecht! vooral niet als je zelf niet super bent! vpp's !! :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer goed gestegen (20+bi., de upswing is real wederom..).
Had 1 trouble spot op de bubble, reshovede daar QQ tegen de Bigstack terwijl ik veilig 2de stond. Volgens SNGWIz was de shove goed, de speler in kwestie was een 50/40 speler en minraisede daar echt ontiegelijk wijd. Toch twijfel ik.. een fold en ik zat er nog in, terwijl de spot toch best +ev kon zijn. Hij had natuurlijk de top van zijn range (AA) :D :D

Speel nu nog en echt wilde tafels!! Blijf nog even online denk ik :D
Ik heb nog een speltechnische vraag. Ik zag dat vanaf de turbo STT $1.50 er meteen ante's in het spel zijn? Heb ik dan niet een hogere br nodig?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Die QQ hand is pech hebben dat je tegen beter aangelopen bent :f_cry:
Voor turbo STT's met antes lijkt me 100 buy-inns nog steeds ruim genoeg om mee te beginnen en eventueel kan je eerder wat shots nemen, zolang als je onder de 50 buy-inns komt weer terugschakelt naar de 50c. Dan kan er weinig fout gaan lijkt mij.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

denk dat ik als ik 150$ heb, met minder tafels begin. Ik moet echt gaan wennen aan de nieuwe structuur aangezien 50cents geen ante heeft op het begin :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

weer up voor vandaag, wel redelijk kleine sample maar br: 133$. Het bewijs is geleverd dat je met een goede mindset, een goed brm en continue blijven werken aan je spel wel degelijk winstgevend kunt spelen ;)

heb denk ik nog zo een 500 potjes nodig, 450/500 ofzo en dan zit ik wel op 150$
Let's do this broddas!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag was de dag van het continue tegen beter aanlopen :) Alles resulteerde in een call met een betere A, KK , QQ en AA! Gevolg: 30 buyin verlies , maar wel goed spel vertoond EN.... het benodigde volume gespeeld en kan misschien over 300 games upmoven :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Die dagen horen er ook bij. Ga je vanavond nog wat VIP-toernooitjes spelen op PokerStars, zoals bijvoorbeeld de 5k ChromeStar+ freeroll om 21.30u?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nop, ik moet vanavond oppassen, doe ik als vrijwilliger :) heb hem vanmiddag wel gespeeld en zat telkens aan de goede kant equity wise: ak VS AJ en 99 VS, 84, toch wel behoorlijk :D

Beantwoorden
Citeren