Ga naar het forum
MOEILIJKKK's CHALLE...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MOEILIJKKK's CHALLENGE

72 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
3,074 Weergaven
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

@joyceenbob ja ik heb het idd ontvangen. Super bedankt! :D

ik ga nu gelijk maar naar de 0,25ct en zodra ik genoeg BRM heb stort ik het weer terug.

ik houd jullie op de hoogte! :f_biggrin:

Veel succes!

Vind het echt wel super chill dat je dit probeert, de meeste mensen zouden bijstorten tot 50 dollar maar jij doet het op deze manier en ik heb hier best wel veel respect voor

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

@thijs908 Thanks man :f_biggrin:

ga nu beginnen aan me sessie start er 3x 0,10ct 360mans turbo en 3x 0,25ct 45mans regular op mocht ik er tussentijds voordat ik de money haal uitgeknikkerd worden start ik gewoon weer een nieuwe op.

Ik houd jullie uiteraard weer op de hoogte ;)

@joyceenbob nogmaal bedankt ik waardeer je gulheid heel erg :D

Sutra1981
PokerStrategist

Je doet natuurlijk wat je wilt. Maar is het niet verstandiger om je gewoon op de 45man te concentreren? Je moet bij een 360 al heel diep geraken om deftig wat winst te boeken, wat bij die 45man veel realistischer is? Dat was toch mijn conclusie toen ik daar ben begonnen.

samni
PokerStrategist

Succes, BRM kan niet genoeg benadrukt worden! Het niet toepassen van BRM KAN voordelig zijn op korte termijn, maar op lange termijn ga je zoiezo broke. Je speelt namelijk met scared money als je op te hoge limieten speelt, en zelfs pocket rockets is geen garantie op winst, daarom moet je een backup plan hebben, en dat is het BRM.

Ja sorry beter wel aan BRM houden.

Sutra1981
PokerStrategist

Ik had gelezen dat hij zelf een br had gemaakt van 14,..$ en nu is er 20$ op zen rekening gestort houd die zich toch aan BRM met de 0.25$ 45man?

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Ik had gelezen dat hij zelf een br had gemaakt van 14,..$ en nu is er 20$ op zen rekening gestort houd die zich toch aan BRM met de 0.25$ 45man?

Ja dan kan het makkelijk :D. Ik vind het niveau daar eerlijk gezegd ook te slecht om 100 BI aan te houden. Maar moet mensen wel aan BRM houden

Sutra1981
PokerStrategist

Ok gezien je vorige resultaten is het idd verstandiger om de 360man te blijven spelen. een ROi van -46% is idd nog veel werk aan de winkel :)

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

1 van de 6 ITM: 1x 5de plaats 0,25ct 45-mans ($1,01) en 1x door een lelijke move op de bubble eruit (39ste plaats 0,10ct 360mans turbo)

@Sutra1981 ik heb nu wel de BRM om de 0,25ct te spelen maar imo is de 0,10ct 100x simpeler om ITM te geraken dusjaa..

maargoed we blijven spelen en zo hopelijk zsm de hogere limieten in te duiken.

jullie horen nog van me.. :f_biggrin:

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

@Sutra1981 -46% ROI??? volgens mij maak je daar een fout maargoed die kan ik wel even uitleggen als het even tegenzit en je gaat tilten en je gaat vervolgens MTT's spelen met een BI van $55 etc.. is het niet moeilijkkk (LOL) om je ROI zo te verneuken en je BRM erbij hahahahaha

VANDAAR DEZE CHALLENGE!!! :f_biggrin:

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door moeilijkkk
zsm

Ambitie is schitterend maar "zo snel mogelijk" is de foute instelling, just my two cents :)

bloeblahoebla
Poker Player

Ik ben er persoonlijk niet zo'n aanhanger van dat je met iemand anders z'n geld aan de slag gaat. Er is toch niets leuker dan jezelf helemaal opwerken, zonder daarvoor geld te moeten lenen? Nu mag je trouwens ook alweer een stuk sneller over naar de hogere limiet, waardoor een downswing nu des te meer gevolgen kan hebben, terwijl je nog niet eens zeker weet of je de vorige limiet wel 100% kon beaten.

Stel nu dat er je een grote downswing staat te wachten kan je zelfs dat geld niet teruggeven.. Nuja, 't is mijn idee maar natuurlijk. Ikzelf doe namelijk niets liever dan mezelf oppeppen om resultaten te behalen zodat ik een hogere limiet kan gaan spelen. Dat zomaar op je schoot krijgen zegt me niet meteen iets.

Maar toch heel veel succes! En hopen dat er je dus géén downswing staat te wachten..

joyceenbob
PokerStrategist

ik heb hem die 20$ gestort omdat ik net een paar dagen geleden in precies dezelfde situatie zat en ik vond het persoonlijk megairritant om op die micromicrostakes weer omhoog te grinden. gaat veel te veel tijd inzitten, en die tijd kun je beter gebruiken op iets hogere stakes. als moeilijkkk in een downswing komt en hij verliest het dan is t jammer en hoef ik t ook niet terug ofzo. als t allemaal gaat zoals hij verwacht dan heb ik het binnen de korste keren weer terug en ben ik blij dat ik iemand een beetje heb kunnen helpen

Sutra1981
PokerStrategist

@MOEILIJKK: vind het niet uit hoor van je ROI:

Sutra1981
PokerStrategist

... en het ligt niet alleen aan die ene uitschieter van 55$

Sutra1981
PokerStrategist

Even ter duidelijkheid: het is allerminst mijn bedoeling om je hier belachelijk te maken. Maar ben je je ervan bewust dat dit niet gewoon tilt was? Een tilt die meerdere weken duurt? Mss is het verstandig van te herbronnen, en zoals je nu bezig bent op de laagste limiet bij te leren, handen te posten? artikels lezen enz...
Ik vind het geen goeie zaak voor je dat je net nu een geldschieter vind. Hopelijk hou je er nu wel je hoofd bij succes!

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Zoals je ziet zitten er meerdere uitschieters tussen die op dat moment ver boven mijn BRM lagen. Ik ben me ervan bewust en geloof mij maar als ik me gewoon nu aan me BRM houd ben ik binnen de korste keren er weer bovenop. Ik vind het eigenlijk alleen maar fijn dat je me dit nu laat zien. Ik heb echt belachelijk slecht lopen spelen!!! Ik weet wel hoe ik moet pokeren het probleem is alleen dat ik snel op tilt ging zoals je kunt zien.

Maar ik blijf jullie op de hoogte houden! :f_biggrin:

joyceenbob
PokerStrategist

hoe is je dag verlopen??
mijn bankroll is nu 816$ _o:
ben wel even buiten brm getreden... voor t slapen gaan even 2x $12 180 man gestart 1x 26ste ofzo en 1 geshipt _biggrin:

dit visje is in 7 dagen tijd van $4.25 naar $816 gegaan

edit: dat BRM moet ik me toch echt eens beter aan gaan houden hoor loopt dit keer dan wel goed af maar is in het verleden al vaker zwaaaar mis gegaan...
ik had het me nog zo voorgenomen :f_mad:

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

@joyceenbob lekker bezig :D

Ik heb gisteren niet meer gespeeld. Begin nu net weer een sessie van 6x 0,10ct (turbo 360-players).