Shitzooi eruit..
Nog maar een keer proberen met de 300 FPP 20-players en 600 FPP 10- players satellites
Het moet gewoon lukken
ow lol... als je zo met je bankroll omgaat dan ga je snel broke denk
2300 ftp br en toernooitjes van 1000 en 600...
anyways je hebt ze toch ook van 100ftp?
zag dat je nog een paar honderd puntjes overhebt.
succes!
@joyceenbob ja echt super stom natuurlijk weer ik denk ff snel kwalificeren nou mooi niet dus maargoed ik zal je raad maar opvolgen
@pinowww tjaa wil je daar echt een antwoord op
IS ER MISSCHIEN NOG IEMAND DIE GOEDE RAAD HEEFT HOE DE SATELLITES TE BEATEN OM ZO TE KWALIFICEREN VOOR DE 1 MILLION TURBO TAKEDOWN OP STARS!?!?!?!?!?!?!?
@joyceenbob ben even druk bezig geweest met andere dingen de afgelopen dagen (het zoeken van werk o.a.)
huidige BRM $55 we gaan vanaf morgen dus weer verder waar we gebleven zijn de o,25ct beaten en hier tussendoor wat 1,20 proberen te mixen...
ik houd jullie op de hoogte!
Ja ben een tijdje aan het werk geweest en eigenlijk ook gewoon even geen zin meer in pokeren ik denk dat ik binnenkort weer ga beginnen maar voor nu heb ik ook helemaal geen zin om weer uren achter me laptop te zitten dusjaa...
jij dan?
jongen ik ben met precies het zelfde bezig had nog 0,10$ en ik ben mijn br ook even aan het opbouwen met die 0,10$ toernooitjes op pokerstars heb nu 7,20 maar goed rest staat in mijn blog
succes verder nog