stop loss limit
Bummer dude. Misschien als je reviewed en fouten ziet even voor jezelf noteren op papier als het fouten zijn die vaak terugkomen.
Laat anderen naar je spel kijken. Waarschijnlijk zie je veel fouten en leaks over het hoofd die andere (betere) spelers wel zien. Je post zo te zien al aardig wat handen in het handjudgingfora, maar vaak zijn het de kleine leaks die bij elkaar opgeteld een groot deel van je winrate kosten en niet alleen de grote handen die je verliest.
Als ik je geposte handen bekijk zie ik twee situaties waarbij villian(s) op de river naar je toe checken en je vervolgens all-in gaat welliswaar met een redelijke hand maar verliest. QQ<A5 en AT<QJ.
Het lijkt voor mij alsof je in beide situaties er vanuit gaat dat je villian beat omdat die net naar je toe checked. Vooral de hand waarbij je AT hebt zal je door weinig slechtere handen gecalled worden op de river denk ik.
Glenn
Tja die AT hand. Denk dat zo een stationook nog met Kx callt. Hij callt zijn OESD nu ook uit, van odds heeft zo een gast niet gehoord. Dus ja...
Ik krijg wat het idee dat je te agressief aan het spelen/te geforceerd aan het betten en raisen bent. Ik denk dat je zelf goed over situaties na moet denken waar je agressief speelt maar waar je ook passief kan spelen. Dat betekent bv. goed nadenken over een 2nd barrel of een potcontrol, een checkbehind op de river of een valuebet etc.
Op de juiste momenten agressief zijn lijkt mij op de handen die ik heb gezien op het forum een leak van je. Zelf kan je dit door goed te reviewen bevestigen of ontkrachten.
Of ik gelijk heb weet ik dus niet, maar dat is het idee wat ik krijg. Succes.
Oorspronkelijk gepost door elderwon
Tja die AT hand. Denk dat zo een stationook nog met Kx callt. Hij callt zijn OESD nu ook uit, van odds heeft zo een gast niet gehoord. Dus ja...
euhhh, voor zover ik weet is 1.60$ callen met een OESD om 7.80$ te winnen een uitstekende beslissing! Als jij in dit geval fold elderwon moet je me toch eens uitleggen wat je gedachtengang is.
lol, idd
had me miskeken op de turnbet. soz
die bet wat trouwens ook veel te laag om te protecten. Gewoon bollocks gespeeld
Van dat geforceerd betten kan wel waar zijn ja. Mijn agressie is wel te laag maar ik probeer die te verhogen maar niet altijd in de goeie spots.
Iemand tijd en zin om eens te railen? Zou graag eens wat ingame feedback willen hebben van een beter speler dan ikzelf.
Jera, ik heb je een request gestuurd op Skype.
Morgen downmoven naar NL10, wat een klote juni en juli heb ik al achter de rug zeg... 2 keer downmoven...
Zo, terug op NL10 aan't spelen.
Ben zowiezo al veel rustiger nu maar moet alleen opletten niet te veel te callen omdat het allemaal zo weinig moniez lijkt
Ze hebben mij wel nog steeds niet graag daar
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($1.75)
Hero ($14.44)
UTG ($3.40)
UTG+1 ($10.03)
CO ($10.71)
BTN ($9.95)
Dealt to Hero A♠ A♦
UTG raises to $0.25, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.75, UTG raises to $3.40 (AI), Hero calls $2.65
FLOP ($6.85) T♣ 7♦ 9♥
TURN ($6.85) T♣ 7♦ 9♥ 8♠
RIVER ($6.85) T♣ 7♦ 9♥ 8♠ 6♥
Hero shows A♠ A♦
(Pre 88%, Flop 92.1%, Turn 90.9%)
UTG shows A♣ K♣
(Pre 12%, Flop 7.9%, Turn 9.1%)
Hero wins $3.21
UTG wins $3.20
Ik zou hier beter nieuws willen posten maar ik vrees dat dat niet kan :D.
Gisteren 2 BI onder EV en bijna 3 BI down. Gelukkig nog wat bonus vrijgespeeld wat de pijn vermindert
Met dank aan MrJera om effe te railen. Weer wat bijgeleerd.
Bleh, whineblog
Weer onder EV door
AKs < 88 top 2pair tegen set
en dit:
SB ($9.66)
BB ($12.06)
UTG ($3.40)
UTG+1 ($3.73)
CO ($11.42)
Hero ($13.28)
Dealt to Hero K♦ 8♦
UTG calls $0.10, fold, CO calls $0.10, Hero raises to $0.60, fold, fold, UTG calls $0.50, fold
FLOP ($1.45) 4♦ 6♣ J♦
UTG bets $0.10, Hero calls $0.10
TURN ($1.65) 4♦ 6♣ J♦ 7♦
UTG bets $1.65, Hero raises to $3.30, UTG calls $1.05 (AI)
RIVER ($7.05) 4♦ 6♣ J♦ 7♦ 7♠
Hero shows K♦ 8♦
(Pre 64%, Flop 52.6%, Turn 90.9%)
UTG shows 6♥ 7♣
(Pre 36%, Flop 47.4%, Turn 9.1%)
UTG wins $6.59
modderfokkers...
Hey Elderwon,
Preflop standaard en goed,
Flop vind ik jouw call niet goed.
Donkbet moet je daar raisen iets van 70ct...vaak zal een villian daar op folden, doet hij het niet heb je nog altijd jouw outs voor de FD...
turn, is vrij easy het er gewoon in krijgen...de rest is een suckout...
maar vooral die donkbets op de flop raise ookal heb je niets, vaak doen visjes dit omdat ze pas met bottempair kunnen folden na een raise...blijkbaar zijn ze dan overtuigd dat je hun verslaat, dus ik doe dit ook met niets en dus als bluf...Echter folden ze niet op de raise betekend dit vaak dat ze sterk staan en is de hand afgelopen als je daar raist als bluf, heb je nog outs zoals hier wil je het erin krijg op de turn...
Post je al handje hier op pokerstrategy?
Zou af en toe eens een handje posten, je haalt er soms een betere redenatie uit...
Go go go!
Waarom speel je K 8 daar eigenlijk?
Na flop is logisch dat je speelt maar daar moet je idd ook betten ( 1/3de pot oid).
maar daarna... Gewoon bad luck
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Waarom speel je K 8 daar eigenlijk?
Na flop is logisch dat je speelt maar daar moet je idd ook betten ( 1/3de pot oid).
maar daarna... Gewoon bad luck![]()
Het kan hier perfect om 2 limpers te isoleren ookal is het super loose en eigenlijk niet echt nodig om zo te spelen op deze limieten...
Los daarvan wil ik idd wel eens de motivatie horen of de handplanning...
Lijkt mij handig om de gedachtegang eens te horen en wat je allemaal in acht hebt gebracht voor je verhoogde preflop...
Het flop argument houdt zeker wel ergens steek.
Ik probeer hier inderdaad te isoleren. K8s is bottomrange maar de tegenstand is zoo slecht dat ik hier zelfs meestal voor lig. Flopt er niets dan kan ik rustig folden omdat er zoveel gecallt wordt dat bluffen geen optie is. Daarom ook dat ik de flop niet geraist heb. Een fold krijg je praktisch nooit. Ik heb gewoon gecalld om een heel goedkope turn te zien. Die was goed en dan is het doorblazen.
Let ook wel dat als ik de flop raise villain al quasi committed is als shortie. Ik moet hier niet op FE rekenen.
Het blijft de slechte kant opgaan, de kleine potten zijn wel vrij ok denk ik maar de grote AI's zijn 80% beats en coolers.
Deze pot was tegen een kerel die ALLES 3bet op de flop:
SB ($9.96)
BB ($10.27)
UTG ($9.66)
UTG+1 ($8.93)
Hero ($10)
BTN ($7.66)
Dealt to Hero A♣ K♥
fold, fold, Hero raises to $0.30, BTN calls $0.30, fold, fold
FLOP ($0.75) 8♥ A♦ 6♠
Hero bets $0.45, BTN raises to $0.90, Hero raises to $2.75, BTN raises to $4.60, Hero raises to $9.70 (AI), BTN calls $2.76 (AI)
TURN ($15.47) 8♥ A♦ 6♠ 6♦
RIVER ($15.47) 8♥ A♦ 6♠ 6♦ 7♠
Hero shows A♣ K♥
(Pre 68%, Flop 81.6%, Turn 4.5%)
BTN shows J♠ 6♥
(Pre 32%, Flop 18.4%, Turn 95.5%)
BTN wins $14.45
handje 2:
SB ($3.71)
Hero ($15.60)
UTG ($27.72)
CO ($3.50)
BTN ($9.80)
Dealt to Hero Q♦ Q♠
fold, CO raises to $0.35, BTN raises to $1.20, fold, Hero calls $1.10, CO calls $0.85
FLOP ($3.65) Q♣ 4♣ K♦
Hero checks, CO checks, BTN bets $2.40, Hero raises to $7, CO folds, BTN raises to $8.60 (AI), Hero calls $1.60
TURN ($20.85) Q♣ 4♣ K♦ 4♥
RIVER ($20.85) Q♣ 4♣ K♦ 4♥ 9♦
Hero shows Q♦ Q♠
(Pre 18%, Flop 4.3%, Turn 2.3%)
BTN shows K♥ K♠
(Pre 82%, Flop 95.7%, Turn 97.7%)
BTN wins $19.85
Hier had ik hem op de flop AI moeten zetten maar dat had niet veel uitgemaakt. Ik 4b hier niet preflop omdat ik denk dat ik me dan isoleer tegen enkel betere kaarten.