Ga naar het forum
Nieuw begin, van 39...

Meldingen
Alles wissen

Nieuw begin, van 39 dollar naar....

54 Berichten
12 Gebruikers
1 Reacties
4,414 Weergaven
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Vandaag 14.43 dollar winst. Gaat weer lekker de goede kant op! :f_cool:

Niet heel veel bijzondere handjes. Behalve deze maar zo raar is dit niet op pokerstars. :f_rolleyes:

Natuurlijk hoopte ik op een boer van de tegenstander. En dan heeft hij er 2 :f_eek:.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]BU$10.36:///////;SB$3.30:///////;BB$13.19:///////;UTG1$10.09:///////;UTG2$3.77:///////;MP1 (Hero)$4.36:///////;MP2$5.10:///////;MP3$8.09:///////;CO$5.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with A:s, Q:h.
2 folds, Hero raises to $0.20, MP2 calls $0.20, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.47) Q:d, J:h, Q:s (2 players)
Hero checks, MP2 checks.

Turn: ($0.47) J:s (2 players)
Hero checks, MP2 bets $0.22, Hero calls $0.22.

River: ($0.91) 8:s (2 players)
Hero bets $0.43, MP2 raises to $1.42, Hero raises to $3.94, MP2 calls $2.52.

Final Pot: $8.79.
Results follow:

Spoiler

Hero shows a full-house, queens full of jacks(A:s Q:h).
MP2 shows four of a kind, jacks(J:d J:c).

MP2 wins with four of a kind, jacks(J:d J:c).

Beantwoorden
Citeren

Ik zou altijd doorbetten op de flop. Ziet er nogal verdacht uit op de flop checken imo ook al is het een gevaarlijk board.

Jammer van de Jacks :f_rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Als hij niks had wou ik de turn ook nog wel checken... Zodat ik er toch iets uit zou kunnen krijgen als hij niks had en toch ging bluffen.
De kans dat iemand fold op een contibet is vrij groot met zo'n flop.

Beantwoorden
Citeren
NLgr1nd3r
Poker Player

Ik zou je adviseren om je auto rebuy aan te zetten zodat je altijd met minimaal 100bb stack aan tafel zit.
Zou op de flop idd ook doorbetten.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Auto rebuy stond op 80 maar zal ik vdaag wel even op 100 zetten. Ik weet dat doorbetten de juiste play is maarja met zo'n hand wil je zoveel mogelijk in de pot slepen.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pike107
Als hij niks had wou ik de turn ook nog wel checken... Zodat ik er toch iets uit zou kunnen krijgen als hij niks had en toch ging bluffen.
De kans dat iemand fold op een contibet is vrij groot met zo'n flop.

Ik denk niet dat je op 5NL al moet gaan hopen op bluffs van villain.
Gewoon valuebetten op de flop, turn en river!

Het feit dat je tegen JJ loopt is gewoon unlucky en met deze hand speel je altijd voor stacks

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Gebeurt toch vaker dan je zou denken hoor ;). Ik ben het er wel mee eens dat valuebetten beter was geweest.

Als je A Q hier zou weggooien omdat je bang bent voor een four of a kind dan heb je niks aan cashtables te zoeken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dit is gewoon een cooler inderdaad en betten op elke straat zal tegen de meeste spelers de beste lijn zijn.
Verder als je bang bent voor quads heb je niet alleen bij de cashgames niks te zoeken.
Aangezien je dat bij SNG's en MTT's ook value zult missen als je angstig speelt.

Beantwoorden
Citeren
floppie77RNMD
PokerStrategist

Het ligt er ook aan tegen welke tegenstander je zit. Een donk zou je zelfs met een enkele J raisen. Aangezien er 2 x Q en 2 x J op tafel ligt is het aardig donkey als een enkele J hier raised naar all in want van een Q zal hij altijd een call krijgen. De enige hand die hij gezien het verloop kan hebben is JJ maar ik snap ook goed dat je hier callt want het is iets dat niet veelvoorkomt

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Ok dan. Volgende week ben ik weer vrij actief. Ik werk nu in ploegendiensten dus de ene week heb ik geen tijd om te pokeren en de andere week weer wel. :f_rolleyes:

Vanavond speel ik alleen het zilvertoernooitje en morgen sowieso de sunday storm 11 dollar en misschien een paar zoom tafeltjes.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Was zelf best snel uitgeschakeld in de SilverStar+ toernooitje:f_frown: Hoe is het jouw vergaan?
Succes vandaag met de sunday storm en het spelen van Zoom.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Jammer.... Ik was 272e en weer 15 dollar er bij. :f_drink:
Sunday storm was de vorige keer niks voor mij hopelijk vandaag wel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet slecht. Al mag ik niet klagen. Heb 1x $30 gewonnen in deze MTT deze maand.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Het is een niet al te moeilijke MTT en de punten zeker waard. Ik heb hem 2 keer gedaan eerste keer 36 en nu 15 dollar die 200 puntjes zijn dus goed besteed.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zeker. Denk dat 200 FPP $3,14 waard is, omdat je voor 700 FPP een $11 ticket kunt kopen.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Ik ben weer terug van weggeweest op het forum. Ik heb nog wel een beetje pokerstars gespeelt en ben nu weer van plan het dagelijks te proberen. Helaas moest ik (van mezelf) toch weer terug naar nl 5 omdat ik toch een iets grotere buffer wil voor nl 10. Dit heeft ook gezorgd voor demotivatie waardoor ik minder actief was voor een tijdje.
Op het moment heb ik een balans van ongeveer 171 dollar hier wil ik natuurlijk meer van maken.

Helaas is het erg moeilijk weer de 200 dollar te bereiken en hier boven te blijven dit heeft te maken met pech en wellicht een paar leaks. Het is moeilijk om ze nu te vinden aangezien ik geen pokertracker meer heb... Maar zodra ik een paar kan vinden waar ik niet zeker over ben zal ik ze hier posten.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

i i follow! :) i follow you :P
welke dag welk uur is die mtt voor 200 puntjes? :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Welkom terug pike107 :welcome:
Ben benieuwd of je de leaks snel kunt vinden.

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
welke dag welk uur is die mtt voor 200 puntjes? :)

Dat ging over 2 SilverStar+ 100 FPP toernooitjes die elke zaterdagavond om 20.30u wordt gehouden.

Beantwoorden
Citeren
pike107 Topicstarter
pike107
PokerStrategist

Ok dan vandaag wordt hem niet meer.... Ik heb meer dan 3 buy ins verloren (bijna 4). Nou ja morgen is er weer een dag hopelijk loop ik dan tegen wat minder sets aan met two pair en loop ik niet steeds tegen hogere paren aan...
Ik heb geen handen gehad waarvan ik dacht dat ik ze moest posten vooral veel pechgevalletjes vandaag.

Balans staat nu op 153,43.

Ook maar weer een grafiekje ingevoerd helaas ziet het er nu niet zo geweldig meer uit, maar daar ga ik werk van maken!

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pike107

Zijn de dagen die X-as?

Post de handen! En van je bankroll kan je toch ook PT4 aanschaffen? Zie dat als een investering.

Beantwoorden
Citeren