Ga naar het forum
No more broke

Meldingen
Alles wissen

No more broke

270 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
10.7 K Weergaven
Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Al die spaarders maken onze kuteconomie kapot! x).

Lol,sarcasme of wat? Dit slaat echt helemaal nergens op kan ik zeggen vanuit economisch oogpunt. :)

Lol ben serieus erg geïnteresseerd in hoe jij dit standpunt economisch gaat toelichten

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

lmao @ mensen die zeggen dat je hier niet mee mag lachen
Iedereen die pokert gaat continu op zoek naar donks die hun geld wegspewen en maar al te graag in hun handen. Maar als er dan een persoon als jaap, ondanks alle goede raad, toch zijn geld wegdonkt, is het plots fout om dit grappig te vinden? Beetje hypocriet, niet?

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Als ik iemand zonder huis speel lach ik ook niet, en ken ik het verhaal niet ;)
Btw snap je principe precies, beetje een Mauro-principe :P

Beantwoorden
Citeren
robinripper
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
lmao @ mensen die zeggen dat je hier niet mee mag lachen
Iedereen die pokert gaat continu op zoek naar donks die hun geld wegspewen en maar al te graag in hun handen. Maar als er dan een persoon als jaap, ondanks alle goede raad, toch zijn geld wegdonkt, is het plots fout om dit grappig te vinden? Beetje hypocriet, niet?

Fwiw, I'm always very happy when donks win money, zolang het niet mijn geld is...

Als een donk allin is vs een reg met wat dan ook root ik altijd voor de donk :)
Dus als Jaap een donk bljkt root ik graag dat hij z'n roll weer groot weet te maken..

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Time to make some babies I guess ;)

alleen t oefenen word ik blij van.

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Lol,sarcasme of wat? Dit slaat echt helemaal nergens op kan ik zeggen vanuit economisch oogpunt. :)

Lol ben serieus erg geïnteresseerd in hoe jij dit standpunt economisch gaat toelichten

me2

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

ik geef toe dat ik in eerste instantie jaloers was. Naarmate de tijd vorderde steeds minder en gunde ik het hem ook wel.

Erg jammer dat hij de adviezen in de wind heeft geslagen en weer broke is gegaan. Laten we hopen dat hij nog een keer terugkomt in het pokerwereldje en een dan iets beter brm aanhoudt!

Beantwoorden
Citeren
upsssssss
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Oorspronkelijk gepost door Winterdream

Oorspronkelijk gepost door brokkeman

Betekenis van het leven?
Dat weet je pas als je je pas geboren kind in je armen hebt!

:f_love:

??? Alsof de betekenis van je eigen leven afhankelijk is van het wel of niet kinderen hebben... ?(

Geen idee of dat het is? Daar in tegen ben ik wel blij dat ik ze heb. Wat is er nu mooier om nu weer naar Sinterklaas intocht te kijken, meezingen met Coole Piet Diego en dan zeggen. Ja, maar de kinderen vinden het leuk:D

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Dit was zijn hele opmerking: heb ook veel vragen omtrent betekenis van leven enzo. voel me niet zo goed in men vel.

Antwoord was: dat weet je pas als je een kind hebt.

Dus iedereen die geen kind heeft, zit niet lekker in zijn vel?

Nee bobm dat zeg ik niet :P

Beantwoorden
Citeren
brokkeman
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door brokkeman

Oorspronkelijk gepost door benjamin04

Mensen sparen meestal voor huis, auto, gezin later.
maar dat boeit me eerlijk gezegd niet ( of nog niet )
ik ben niet van het huistje, tuintje principe.
daarom dat er ook van tot nu toe ook al veel verspild geld naar poker gevloeid is.
ben ook iemand die niet weet wat hij wilt in het leven. heb ook veel vragen omtrent betekenis van leven enzo. voel me niet zo goed in men vel.
ergens hoop ik op een postapocalyptisch leven na 2012.
maar goed, das een andere zaak ;-)

Betekenis van het leven?
Dat weet je pas als je je pas geboren kind in je armen hebt!

Snap wel dat niet iedereen van hetzelfde gedacht is maar voor mij persoonlijk is dit de zin van het leven.
Heb een jeugd van drank en drugs achter de rug en heb zelf ook met veel vragen gezeten over "de zin van alles". Zal wel normaal zijn zerker.
Maar nu heeft alles wel zin, dat is alles.

Heb hier nog ff gereplyed of is dat topic al opgestart?

Beantwoorden
Citeren
Umag0n
PokerStrategist

Nja tis wel akelig stil.. misschien shotgun? o.O of speelt die nu een heel ander spelletje.. ehm.. hangman misschien?

Nja joke natuurlijk hoop niet dat het zo ernstig is met hem. Ik weet iig niet hoe ik er mee om zou gaan als ik 9k down was (zover laat ik het sowieso nooit komen) en als ik dan alles terugwin en zelfs 2k+ sta , dan zou ik toch echt ff 2x achter me oren krabben om te kijken wat ik nu ga doen. (eersteme verliezen uitcashen en dan met profit normaal spelen obviously.)

Kan me echt niet indenken hoe die jongen zich nu voelt eigenlijk.. :O dat ik nog moeite had met verliezen.. voelde ik het al aan me knagen als ik 50 eu had verloren haha. gelukkig is dat verleden tijd. :P

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Oké, wou dus de thread uit elkaar halen. Door de discussie over "de zin van het leven" eruit te halen. Door wat geklungel zo vroeg op de morgen is dit obv niet gelukt".

Daarom zou ik dus nog eens lief willen vragen of jullie enkel bloggerelateerde materie hier zouden willen bediscussiëren.

Een blog sluiten is nl makkelijker dan hier een post maken!

Bvd

Beantwoorden
Citeren
Umag0n
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door shevas7
heb even PTR bekeken en ik vrees voor het ergste, jammer, je was goed bezig.

Wat me opvalt aan dat plaatje trouwens is dat die zei dat die 4k had uitgecashed toch?... waarom zit er dan een dal van 4k rond de periode dat die beweerde dat die had uitgecashed omstreeks 15~ oct? :D

viel me even op haha. hij heeft dus gewoon niets terug gewonnen alleen maar meer verloren doordat die niet heeft uigecashed. dat het niemand anders is opgevallen weet ik ook niet. :D

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Als je serieus geïnteresseerd bent, moet je maar het Solow model gaan doorspitten. Mensen die over het algemeen leek zijn op economische gebied denken vrij eenvoudig; consumptie -> meer productie -> hoger loon -> meer welvaart etc. Echter is sparen de sleutel naar een welvarende economie aangezien bedrijven investeren met besparingen van particulieren en de overheid, of dit nou van binnen- of buitenland is, in allerlei hoogstaande kapitaalgoederen. Wanneer men 100% van haar inkomen zou consumeren, zouden er geen besparingen zijn en daarmee geen kapitaal voor ondernemingen om überhaupt de afschrijvingen te kunnen dekken. Dit komt erop neer dat de burgers van de huidige generatie misschien wel veel kunnen consumeren, maar dat de volgende generaties in een economische krimp gestort worden. Een economie zou niet eens kunnen bestaan zonder de besparingen, tenzij ze op de bon van het buitenland zou leven.. (zie bijv. Amerika). In Amerika is de consumptie quote extreem hoog (wat inhoud dat men weinig spaart en veel consumeert). Dit heeft door de jaren heen geleid tot een extreem slechte betalingsbalans. We hoeven geen economie te studeren om te weten dat zoiets niet positief kan zijn.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Umag0n

Wat me opvalt aan dat plaatje trouwens is dat die zei dat die 4k had uitgecashed toch?... waarom zit er dan een dal van 4k rond de periode dat die beweerde dat die had uitgecashed omstreeks 15~ oct? :D

Omdat ptr geen toegang heeft tot je bank account? Nee srs, het is geen live tracking van je roll ofzo he :D

Beantwoorden
Citeren
robinripper
BlackMember

viel me even op haha. hij heeft dus gewoon niets terug gewonnen alleen maar meer verloren doordat die niet heeft uigecashed. dat het niemand anders is opgevallen weet ik ook niet. :D

PTR mist behoorlijk wat handen, dus zou er niet altijd evenveel vanuit gaan dat het correct alles weergeeft

Als je serieus geïnteresseerd bent, moet je maar het Solow model gaan doorspitten. Mensen die over het algemeen leek zijn op economische gebied denken vrij eenvoudig; consumptie -> meer productie -> hoger loon -> meer welvaart etc. Echter is sparen de sleutel naar een welvarende economie aangezien bedrijven investeren met besparingen van particulieren en de overheid, of dit nou van binnen- of buitenland is, in allerlei hoogstaande kapitaalgoederen. Wanneer men 100% van haar inkomen zou consumeren, zouden er geen besparingen zijn en daarmee geen kapitaal voor ondernemingen om überhaupt de afschrijvingen te kunnen dekken. Dit komt erop neer dat de burgers van de huidige generatie misschien wel veel kunnen consumeren, maar dat de volgende generaties in een economische krimp gestort worden. Een economie zou niet eens kunnen bestaan zonder de besparingen, tenzij ze op de bon van het buitenland zou leven.. (zie bijv. Amerika). In Amerika is de consumptie quote extreem hoog (wat inhoud dat men weinig spaart en veel consumeert). Dit heeft door de jaren heen geleid tot een extreem slechte betalingsbalans. We hoeven geen economie te studeren om te weten dat zoiets niet positief kan zijn.

Misschien doelde hij erop dat al het geld wat je op de bank zet (en dus aan het sparen bent) ze 11-voudig uitlenen en daardoor meer geld uit niets maken en daarom dat de spaarders alleen maar voor meer problemen zorgen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

@sjors, nice post.

Dacht zelf ook altijd dat het goed was voor de economie als mensen veel geld uitgaven.
Maar vindt het een logische uitleg die je geeft.

Beantwoorden
Citeren

M ss had hij 4k uitgecashed, maar er is dan daarna altijd nog een verwerkingsperiode. En zolang die periode loopt kan je het uitcashen annuleren. :f_pleased:

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Jammer dat het niet gelukt. Kan er alleen maar respect voor opbrengen. Hoop dat de volgende comeback epic wordt! Succes.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Haha thanx NietzscheF & alle andere supporters (&haters) voor alle comments ;)

First of all, ben niet broke :P, maar ook niet veel gewonnen of id. er staat nu nog 3500$ op mn pokerstars en nog 2500e op mn moneybookers ( had ik laatst terruggestort)

laatste tijd niet veel tijd gehad voor mijn blog, druk met school en de internet verbinding van m'n net nieuwe pc doet zeer vervelend....
Al genoeg potten kwijtgeraakt alleen omdat ik telkens random sitout door m'n ***verbinding :rage:

Speel nu voornamelijk 50 en 100nl hu en soms 200nl wat vis zoeken
M'n HM heeft het ook begeven en moet ik nog ff achteraan, zal later dus weer wat graphs posten!

Later peeps!:heart:

Beantwoorden
Citeren