Ga naar het forum
Olram6 - Study, Foo...

Meldingen
Alles wissen

Olram6 - Study, Football & Poker

373 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
8,470 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja toppie :) Heb tot nu toe voor alle 6 de tentamens een voldoende gehaald. In de eerste periode heb ik alle vakken gehaald. In de 2de periode (periode waar ik nu in zit), moet ik nog 2 opdrachten maken. Maar heb er al een 6,2 en 6,9 voor gehaald :). Welke opleiding deed jij?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag sessie'tje gespeeld, ongeveer 2 uurtjes :). Toch wel in mooie handjes terecht gekomen! Denk dat het grootste handje met KK tegen AA voor 200 big blinds was. Ik raise preflop naar 5 bb (1 auto post blind). En wordt in de blinds ge 3-bet. Hij had solide stats dus kon het alleen maar monsters zijn. Ik besluit hem te callen en op de flop een beslissing te maken. De flop bracht Kxx droog. Hij bette 3 straten allin en ik callde.

Bankroll : $58,02

Beantwoorden
Citeren

Bol!

Lache, vriend van me studeert ook sociale geografie en planologie, alleen dan in A'dam.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké vet! Bedankt voor de bol!

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door olram6
Ja toppie :) Heb tot nu toe voor alle 6 de tentamens een voldoende gehaald. In de eerste periode heb ik alle vakken gehaald. In de 2de periode (periode waar ik nu in zit), moet ik nog 2 opdrachten maken. Maar heb er al een 6,2 en 6,9 voor gehaald :). Welke opleiding deed jij?

MSc Vraagstukken van beleid en organisatie. 4 vakken afgerond, waarvan 3 voldoende en 1 moet nog becijferd worden. Maandag de laatste 2 vakken voor de komende 3 weken en dan nog 2 tentamens + 2 papers.

Keep it up!

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Hee Marlo, gebruiken jullie bij Sociale Geografie codeerschema's om buurten/wijken in kaart te brengen?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké met de opleiding gaat het dus goed! Altijd mooi.

Als antwoord op je vraag: Wat bedoel je precies met codeerschema's?

In de volgende periode begin ik aan het vak 'GIS'. GIS is een programma waarmee je kaarten kan maken. Heeft het daarmee te maken?

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oké met de opleiding gaat het dus goed! Altijd mooi.

Als antwoord op je vraag: Wat bedoel je precies met codeerschema's?

In de volgende periode begin ik aan het vak 'GIS'. GIS is een programma waarmee je kaarten kan maken. Heeft het daarmee te maken?

Wij moeten een probleembuurt in en aan de hand van een codeerschema inventariseren wat de mate van fysieke en sociale (wan)orde is. Is nieuw voor mij, dus vroeg me af of jij een voorbeeld had of er ervaring mee had?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee hier heb ik geen ervaring mee. Wat in ieder geval onderzoekbaar is, is dat je kan kijken hoeveel allochtonen in een wijk wonen. Wat het gemiddelde inkomen van de bewoners van de wijk is. Hoeveel mensen van een uitkering leven in een wijk. In de grote steden bestaat er vaak een site met allerlei informatie over bevolkingskenmerken van een bepaalde wijk.

Maar misschien wist je dit zelf ook allang. In ieder geval heb ik de term 'codeerschema' nog nooit gehoord.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag wat gespeeld. Mocht niet baten. Paar handen gingen niet zo lekker, maar dat kan gebeuren! Wellicht pas weer dinsdag of woensdag een sessie.

Bankroll : $57.62

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Nee hier heb ik geen ervaring mee. Wat in ieder geval onderzoekbaar is, is dat je kan kijken hoeveel allochtonen in een wijk wonen. Wat het gemiddelde inkomen van de bewoners van de wijk is. Hoeveel mensen van een uitkering leven in een wijk. In de grote steden bestaat er vaak een site met allerlei informatie over bevolkingskenmerken van een bepaalde wijk.

Maar misschien wist je dit zelf ook allang. In ieder geval heb ik de term 'codeerschema' nog nooit gehoord.

Ja, dat eerste weten we :) Thnx :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eventjes wat gespeeld. Van de week waarschijnlijk wat minder tijd om te spelen. Morgen even langs de unie voor een onderzoek en daarna wedstrijd tegen Go Ahead Eagles.

Bankroll : $62,17

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

BR stijgt toch steeds weer n beetje :D

Post je ook nog weleens handen?
Vond t altijd interessant om je motivering bij bepaalde handen te horen

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Gaat lekker omhoog zo ja :) speel je voor de beker of oefenwedstrijd?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ Rogervieri,

Ja BR stijgt telkens weer een beetje. Ik zal binnenkort wel wat handen + motivering posten :).

@ Martijnde666,

Oefenwedstrijd!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteravond met 2-1 verloren van Go Ahead Eagles. Het betrof wel de bankspelers van Go Ahead. Eerste plaats stonden we 1-0 voor. Toen werden de basisspelers, waaronder ik, gewisseld. 2de helft verloren we alsnog door gepruts achterin. Ik geloof 70ste en 85ste mintuut.

Gisteren ook even wat gespeeld, ging niet super lekker. Paar suckouts tegen, niks aan te doen! Roll was gekrompen naar $58 dollar. Nu weer eventjes spelen en hopelijk weer wat winst!

Beantwoorden
Citeren

Gisteravond met 2-1 verloren van Go Ahead Eagles. Het betrof wel de bankspelers van Go Ahead. Eerste plaats stonden we 1-0 voor. Toen werden de basisspelers, waaronder ik, gewisseld. 2de helft verloren we alsnog door gepruts achterin. Ik geloof 70ste en 85ste mintuut.

Gisteren ook even wat gespeeld, ging niet super lekker. Paar suckouts tegen, niks aan te doen! Roll was gekrompen naar $58 dollar. Nu weer eventjes spelen en hopelijk weer wat winst!

Waar voetbal je zelf? En welke positie?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dvs33 en ik sta linksvoor :) Voetbal je zelf ook?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb de goodrun nog niet te pakken. Weinig spots waar ik afbetaald word. Jammer! Nog 19 bi's en ik mag naar NL5!

Bankroll : $61,36

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update! ****

Beantwoorden
Citeren