Ach het is toch al genoeg beloning om lekker met laptop buiten te zitten ;).
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
mooi dat het weer de goede kant op gaat![]()
Binnenkort weer eens bij elkaar kijken?
Moeten we idd weer eens doen al is het maar wat HH van elkaar bekijken, als ik van het weekend geen smoesje heb spreek ik je wel ff aan :coolface:.
Hoe is het met jou trouwens, zie weinig updates voorbij komen?
gaat goed, alleen al 3weken geen hand gespeeld
weekje vakantie, gezellig doen met mijn nieuwe vriendin, trainen voor triatlon hout me wel bezig... Maar vanavond of morgen waarschijnlijk weer sessietje spelen.
Nu eerst naar zwemles (techniek training)
iemand moet het doen...
wel weer lekker 1u15m gezwommen, en mijn techniek verbeterd, snelste baantje (25meter) was nu 19 seconden terwijl ik er normaal 21-22sec over doe
Maar jij alweer een limiet omhoog?
Nice geen idee of dat goed is maar vorm komt er dus aan :coolface:.
Verder was bedoeling om vandaag weer up te moven maar goed sessie van gisteren had daarvoor dubbele cijfers op moeten leveren. Dat deed hij wel maar helaas wel de verkeerde kant op :coolface:. Op zich voor gevoel wel ok gespeeld maar wel idee dat ik iets te veel tafels had om een tafels niet volging. Vooral verlies gemaakt omdat ik iets te vaak tegen flushes aanzat met hoge pockets maja die handen leg je niet weg met bijv. 3x
op een verder goed bord.
Ach hoort er bij zullen we maar zeggen, moet nog kijken of ik vanavond ga spelen want voel me niet al te best ♠_frown:.
Ik merkte gister ook dat ik redelijk wat verloor met mijn hoge pockets. Te lang doorspelen ermee en paar keer pech hebben. Misschien moet je proberen niet die 'druk' te voelen van het upmoven en gewoon lekker vrijuit spelen. Ik denk dat dat je spel en het mentale ten goede komt.
Ach die druk voel ik al niet meer hoor, speel voor het spelen en als ik omhoog mag de volgende dag prima maar lukt dit niet dan zal het me ook niet boeien :coolface:. De druk van moeten heb ik al lang niet meer vind het gewoon leuk spelletje en verdien door mijn bonuspotje er ook nog leuk wat mee.
Oke goed om te horen dat je daar geen last van hebt. Bij spelers die dat wel hebben heeft dat volgens mij een negatieve invloed op hun spel.
Weer te lui om review te doen en die zal er vanmiddag ook niet van komen
misschien moet ik mezelf maar eens straf op gaan leggen of zo als ik gewen review doe in een week.......
Maar schrijf deze update voornamelijk omdat ik na 2 weken weer rondje heb gelopen en volgens mij (afkloppen) na een uurtje rust redelijk te verteren. Lopen ging zonder pijn en kan goed afzetten dus knie lijkt weer herstelt nu hopen dat hij het houdt.
Heb er iig allerlei tips op internet opgevolgd dus veel meer kan ik er niet aan doen lijkt me zo. Om te beginnen kleine warming up gedaan van richting de 10 minuten en me daarbij voornamelijk op benen en die knie gericht.
Wel zelfde afstand gehouden van 4,3 km oftwel iets meer dan halfuur alleen de stints wat korter gemaakt. Nu in tegenstelling tot paar weken terug maar half liedje op radio hard(er) lopen en rest van liedje rust dus nu maar stukjes van 1,5-2 minuten ipv van soms 4 minuten als het tegenzit qua liedje wat net te veel is denk ik zo.
En tot slot na kleine beetje rekken strekken na het lopen +/- 10 minuten ijs op knieën en na een een douche wederom wat ijs erop. Nu eens eten en dan nog maar eens 10 minuten en dan maar hopen dat ik er geen last meer van krijg.
Weet niet wanneer ik weer ga lopen denk pas volgende week zondag weer, wil namelijk zaterdag naar Efteling en dan moet ik wel een uurtje of 14 kunnen lopen of kan beter zeggen schokken en in rijen staan te wachten dus beter om denk ik niet vlak van tevoren rondje te doen met risico op overbelasting. Maar goed ben daar nog niet helemaal uit. Wie weet verteer ik deze sessie wel geweldig en doe ik donderdag alsnog een rondje met zelfde routine.
Gisteren sessie gedaan en merk dat ik te veel op auto pilot zit maar goed op zich liep het wel aardig.
Totaal $7 up dus weer beetje herstel gedaan van vorige week.
Verstandig van het koelen van de knie. Nog een reactie gehad de dag erna of nergens meer last van gehad?
Klein beetje maar kon / kon nog gewoon aanzetten en nu nergens meer last van dus hoop dat maatregelen nut hebben gehad. Wanneer ik weer ga lopen geen idee twijfel beetje of morgen gaan wel verstandig is aangezien ik zaterdag naar Efteling ga en dan kan ik geen rotte knie gebruiken ♠_evil:.
Gisteren tevens sessie gespeeld en deze liep voor gevoel stukken beter dan die van maandag. Resultaat was wel minder met $4 plus maar wel lekkerder gespeeld.
Mooi dat het nagenoeg geen reactie opgeleverd heeft, echter lijkt het me toch niet goed dat je last ( al is het niet veel) hebt wanneer je gaat hardlopen.
Is je looptechniek wel goed, qua afwikkelen van je voet etc.?
Twee plussen op rij gaat weer de goede kant op dus. Speel je nu alweer op 0,25/0,50? Of bijna...
Tsja die zal niet 100% zijn maar goed schoenen zijn er op afgemeten dus dat moet gecorrigeerd worden. Ik wijd het voornamelijk aan overbelasting en bijna 10 jaar weinig tot niks aan sport doen. Die knieën zullen wel denken wat overkomt ons nou ineens.......
En over upmoven ga ik ff niet meer beginnen kan zo gebeuren of nog lang duren ♠_evil:.
Helaas geen 3e sessie in plus weten te pakken maar juist groot deel van winst weer verloren. Op zich niet slechts gespeeld maar sommige tafels bleven te lang op het beginniveau hangen en dan weet je vaak wel hoe laat het is :f_cry:.
Uiteindelijk $6 verloren maar goed kan er nu niks meer aan doen en hopen dat het volgende keer weer beter loopt. Ik ga nu weer even de maandelijkse week break houden omdat ik wel merk dat ik wat moe ben dus even rust kan denk ik geen kwaad in de laatste werkgrind naar mijn vakantie toe :coolface:.
1000u grinden (rata 500/u) voor $1000 of 760 euro, volharding heb je wel
nooit eens afgevraagd of het dit wel waard is? 1000u is lang, daar kan je veel mee doen met zoveel tijd (lezen, sporten, 2e job, avondschool) allemaal dingen die ik op het eerste zicht waardevoller zou vinden (je zegt wel poker is hobby, mja toch een intensieve hobby) zoveel te ontdekken in het leven enzo
ik vroeg me dus gwn af of je jezelf al ooit deze vraag gesteld had, indien wel en dit is echt je ding, perfect je recht, jou keuzes, ik rot wel op
Ik denk dat ik een 250-300 uur in een jaar speel en afgelopen twee jaar ongeveer 500 euro per jaar gepakt dus vetpot nee, maar vind het gewoon leuk om te doen als hobby. Meerdere keren langere break genomen maar iedere keer begon het weer te jeuken. En dan is het dus ook nog hobby waar ik aan over hou terwijl ze vaak geld kosten dus klagen mag je dan ook niet he.
Verder je opties:
- lezen -> boring
- sporten -> heb ik al opgepakt dus had daar nog tijd voor over
- 2e job -> 1e verdiend zat dus waarom nog een 2e zoeken
- school -> ben met uni gestopt na HEAO omdat ik het zat was dus voorlopig geen trek in
Geen poker gespeeld deze week maar wel een kleine loopupdate. Woensdagavond weer rondje gedaan en wederom nergens last van, lopen ging wel zwaar en soms voelde ik iets in knie. Maar goed nu twee dagen later nergens last van dus ik lijk het beter te veteren nu eens kijken of ik over weekie of 2 de lengte van stukken hardlopen wat op kan voeren, het zal met benieuwen want tempo kan nog stukken hoger :coolface:.
Gisteren weer sessie gedaan en die liep voor geen kanten, zat er niet met hoofd bij en merkte ook dat het niet lekker liep. Uiteindelijk zo een $10 down maar dit had nog erger kunnen zijn.
Verder zondag ook weer rondje gelopen en daarbij misschien iets te veel aangezet want ik voel mij knieeen weer een beetje niet veel maar toch wel iets ♠_frown:. Ach hiermee ga ik geen twee weken uit de running zijn maar het is wel even balen.