Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pjerter
PokerStrategist

Hey Sailer

Ik zal het eens na vragen over je video

Hoe was het voor jou die coaching??

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Verder zijn swing groter naarmate je edge kleiner wordt, of andersom hoe groter je edge hoe kleiner je swing over het algemeen

Dan zal ik wel geen edge hebben, alhoewel verliezen met QQ+ kun je vaak weinig mee _evil:

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

op een sample van 1 handen heb je uiteraard grote swings ;)

Maar als je gemiddeld 0.1BB/hand wint is de kans dat je geld verliest gewoon op een sample van een paar 1000 handen al veel kleiner dan als je 0.01BB/hand wint. De swings zijn er dan wel, alleen het is minder te zien omdat je vaak nog steeds winst maakt...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ik heb verlies van vrijdag weer goed gemaakt dus ik zit weer op de overstapgrens en hoeft niet meer naar beneden te kijken maar alleen omhoog. Qua sessie tsja wat zal ik zeggen hij kon beter heb ff 15 minuten zitten klooien en ook daarna was het niet meer 100% maar het positieve is dat ik het wel opmerk als het de verkeerde kant op gaat nu alleen nog eerder ingrijpen. Uiteindelijk $12,50 in de up maar stond naar uurtje $10 hoger helaas dat niet vast kunnen houden / uitbouwen maar het gevoel gaat de goede kant op en dat is ook belangrijk.

Ondertussen ga ik de komende dagen bonus aan bonus reigen, toch wel fijn die hogere limiet. Eerst vandaag partje 2 van reload en dan als het goed is morgen stellar 4 en tevens genoeg FPP om $25 te kopen. Misschien als bonus zelfs morgen al SilverStar maar dat ga ik denk ik net niet redden met nog zo een 120 VPP te gaan. Ach we zullen zien zolang ik op deze limiet mag blijven krijg ik de $50 stellar nog wel rond kortom fingers crossed dat ik vanaf nu ook daadwerkelijk alleen nog naar boven hoeft te kijken en ik 0,25 / 0,50 echt ga beaten _love:.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

hey ik zit nu net op PS te spelen, kom je aan taffel zitten?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee gaat baas niet zo fijn vinden.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteravond weer sessie en gelukkig blijft de flow hangen, deze keer $20 up en op zich op een wat mager stuk rond pauze na niet veel te klagen. Hopelijk kan ik dit volhouden (sessies van $10-$20) en komt die uitschieter naar boven er weer een keer bij zodat ik lekker safe op dit niveau kan blijven spelen.

Qua bonussen is de $10 van reload binnen en $25 met punten / $10 stellar zijn ook op een haar na binnen dus normaal gesproken sta ik vanavond naar een minuutje of 15 als $35 up alles was daar nog bijkomt is meegenomen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Dito8
PokerStrategist

Gaat goed zo te horen! Speel je nog steeds een groot aantal tafels of inmiddels teruggeschroefd naar 4 ofzoiets?

Ik ben er tijdje uit geweest ivm sollicitaties en het mooie weer, dus sorry als je het al gezegd hebt in vorige posts;)

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

mooie flow 20$ up

Ook fijn die bonussen er bij

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Dito8
Gaat goed zo te horen! Speel je nog steeds een groot aantal tafels of inmiddels teruggeschroefd naar 4 ofzoiets?

Ik ben er tijdje uit geweest ivm sollicitaties en het mooie weer, dus sorry als je het al gezegd hebt in vorige posts;)

Ben van 12 gezakt naar 8, 4 is te BORING :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En zowaar ook de 3e sessie op rij in de plus deze keer $12. Wederom het gevoel dat er meer in had gezeten maar goed dat moet ik dan maar positief zien. Hopelijk komt die sessie waarin het er wel uitkomt dan wel snel :coolface:.

Deze week $45 up, daarbovenop ook nog eens $45 bonussen en als slagroom op de taart nu na 11 dagen ook SilverStar voor weer een maand velig gesteld. Kortom misschien minder klagen en meer blij zijn. Maja dat zit nou eenmaal in de aard van het beeste zullen we maar zeggen _love:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zowel loopupdate als pokerupdate in ene deze keer :coolface:.

Gisteren voor het eerst in regen gelopen en dat was niet fijn, maar ja moet nu doorzetten en dit zal vrees ik niet de eerste maar ook niet de laatste keer zijn. Qua lopen merkte ik toch wel verschil je zou denken dat het makkelijker zou gaan met wat meer afkoeling maar dat viel vies tegen. Ik kon minder lange stints lopen omdat ik minder puf ervoor had en ook spieren minder wilde. Behalve laatste stukje was het iedere keer korter en dit was puur omdat ik toen regen achter me kon houden door door te lopen. Dat was dus prima stimulans _evil:.

Verder vanmiddag grote VPP grind gedaan en 100 punten binnen gehaald dus daarmee weer stukje reload in de pocket wie weet ga ik hem nog wel helemaal clearen ook al zal het niet lukken denk ik maar bijv. $50 / $60 waar ik nu voor op schema zit is al meer dan verwacht. Heb nu al 3 partjes gedaan en nog ongeveer 3 weken dus $60 is niet eens irreëel.

Qua sessie het wordt saai weer plus maar er had meer in gezeten deze keer voornamelijk eigen schuld zat op einde te spewen en daarom maar $2 in plus ipv de $12 die ik vlak voor ik stopte had. Ach ja 4 sessies op een rij plussen op 0,25 / 0,50 is al heel lang geleden. Gewoon doorzetten en dan komt het vanzelf wel een keer wel allemaal op zijn plek.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

In de regen lopen is juist fijn zeker als het een beetje miezert. Wel even uitkijken dat je je tepels afplakt of een ondershirt aandoet. Door het schuren van het renshirt kunnen deze nogal gaan bloeden of geirriteerd raken en dat is niet echt fijn......

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

ja was leuk om met je aan de tafels te zitten, ookal ging mijn sessie minder dan die van jou ;)

Over je lopen, heb je nog een trainingsschema, of idee achter je lopen? want ik zie elke keer alleen maar dat je het hebt over zo hard mogelijk lopen en volgens mij is dat niet de beste manier om langer/harder te gaan lopen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door michel2311
In de regen lopen is juist fijn zeker als het een beetje miezert. Wel even uitkijken dat je je tepels afplakt of een ondershirt aandoet. Door het schuren van het renshirt kunnen deze nogal gaan bloeden of geirriteerd raken en dat is niet echt fijn......

Het was bij fase wel iets meer dan miezer dat was het probleem, over algemeen heb ik voetbalshirtje aan met van die stof die goed zweet absorbeert maar deze keer had ik er per ongeluk ook hemt onder aan en dat was misschien niet eens verkeerd idd _evil:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Over je lopen, heb je nog een trainingsschema, of idee achter je lopen? want ik zie elke keer alleen maar dat je het hebt over zo hard mogelijk lopen en volgens mij is dat niet de beste manier om langer/harder te gaan lopen.

Echt vast schema nee en dat zo hard mogelijk lopen is niet zo, misschien komt het wel zo over maar echt hard gaat het niet hoor _evil:. Ik probeer in blokken te lopen en deze op basis van het het loopt langzaam uit te breiden. Dus niet echt vast schema van dan wil ik dat en dat maar er zit dus wel een idee achter al komt dat zoals ik al zei soms niet zo over ;).

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

nog een sessie review gedaan?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Neuh van het weekend naar Appelpop geweest dus geen tijd en nog minder zin :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook 5e sessie op rij in de plus het moet niet gekker worden. Deze keer $25 in de plus waarover ik redelijk tevreden ben. Er bleven helaas wel wat tafels lang hangen op de $6 maar goed moet misschien eens keer stoppen met klagen en gewoon blij zijn met de winsten die ik haal :coolface:.

Verder ff kijken hoe ik van de week in ga vullen qua poker. Vanavond BBQ op werk en morgen moet ik toch wel zijn hoe mijn cluppie Ajax af wordt geslacht in Barcelona. Misschien wat kortere sessies en dan van de week nog een langere sessie ergens meepikken. De puntjes "moeten" natuurlijk wel binnen blijven stromen _evil:.

Zit zowaar op schema om hier op site weer eens Gold te worden. Niet dat het veel boeit maar het staat wel weer eens een keertje leuk 500+ SP's halen in een maand. Die heb ik btw ook wel ff nodig voor stellars dus kan niet op beter moment komen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

klinkt goed, vreemd dat ik je niet op de tafels heb gezien, heb net ook mooie sessie achter de rug (50+BB up).

Btw, succes met je barbecue met dit weer :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren