Was ook gisteren maar eh BBQ was prima, voordeel van een universiteit he altijd wel ergens een loods vrij :coolface:.
Voor mijn doen gister kleine sessie gedaan van 1,5 uur dus weer wat puntjes in het laadje en wederom winst nu $5. Het moet toch niet gekker worden 6 op een rij, begin me langzaam maar voor te bereiden op een tik naar beneden want die moet nu toch wel een keer komen. Begin van sessie is vaak niet goed maar weet er vaak wel weer bovenop te komen maar goed dat gaat helaas niet iedere keer gebeuren vrees ik ;).
Zolang je met het juiste gevoel begint met een sessie komen de resultaten vanzelf en er zal vast vroeg of laat een dipje komen in de resultaten en dan moet je proberen het goede gevoel zien vast te houden. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Succes met spelen vandaag
Tnx, zal een sessie van een uurtje of 2 worden dus iets korter.
En het gevoel is prima nu, speel al bijna 2 weken winst gevend en heb ook aardige buffer dus lijkt of ik toch vooruitgang heb getoond in mijn spel en dat geeft dan wel goede basis voor vertrouwen.
Kale BR zonder bonussen loopt richting de $225 terwijl die weekje terug nog op $140 stond dus zo een $70 up na vakantie wat uiteraard nog meer vertrouwen geeft ♠_evil:
Sessie van gisteren leek beetje op wedstrijd van Ajax gisteren :coolface:. Begin was hoopgevend met het verschil dat ik wel scoorde maar in het laatste kwartier stortte het totaal in.
En het ergste is dat het het nog aan mezelf te wijten heb ook. Combinatie van teveel tafels, te lang doorgaan en beetje te snel klikken zonder denken en ik lazerde van $30 naar $11. Wederom winst maar toch wel beetje zonde, BR had als op $250 kunnen staan maar goed dan heb ik vanavond ten minste nog wat te doen ♠_evil:.
Ik had vooral eerder moeten stoppen, had mezelf voorgenomen om 20.45 uur te stoppen maar was om 21.00 nog bezig met voetbal op achtergrond en dat is geen goede combo. Verder halfuur voor sluiten veel onrust door tafels die dicht gingen en dit samen met teveel tafels daardoor verklaart veel.......
Met hangen en wurgen gisteren na 1,5 uur de reeks in stand weten te houden. Was beetje zelfde sessie als woensdag. Ging redelijk snel omhoog maar kon dit helaas niet goed vasthouden. Deze keer lag de schuld echter voor mijn gevoel minder bij mezelf. Er zaten paar tafels tussen die echt niet omhoog wilde en dat kan een flinke klap in je sessie resultaat geven. Uiteindelijk net op einde mezelf weer terug naar plusje van $3 weten te spelen.
Dat maakt dus reeks van 8 sessies op rij plussen en dat is me volgens mij nog nooit gelukt. Hopelijk kan ik dit nog even zo volhouden want dit bevalt me wel ♠_evil:.
Goed bezig beem! Inderdaad wel even oppassen voor het moment dat er een paar verliessessies komen, maar dit is wel een mooie boost voor je zelfvertrouwen natuurlijk
In zoverre heb je gelijk maar heb idee dat ik qua niveau gegroeid ben dus hopen dat die verliessessies weg blijven of in ieder geval beperkt dan maar :coolface:.
De dag die ik wist dat zou komen was gisteren daar (damn klinkt als Ewbank) en helaas meteen flink verlies van bijna $50. Zat er niet lekker in en zat op het tijdstip dat ik af had moeten sluiten op $37 verlies. Helaas was ik dus ook wat op tilt en daarom langer doorgaan waardoor ik er nog $10 bij verknalde......
Nou wist dat het niet door kon gaan zoals afgelopen weken maar dit doet wel weer beetje pijn. En wat het nog erger maakt is dat ik voor groot deel mezelf schuld moet geven. Enige dat ik nu kan doen is doorgaan, heb gewoon laten zien dat ik het kan dus niet mezelf van de wijs laten brengen. Kortom lekker doorgaan en vanavond maar stukje 5 van reload clearen. Daarna zit er denk ik nog minimaal 1 extra partje in maar dat is afhankelijk van hoeveel ik nog extra wil spelen. Maar goed $60 is veel meer dan waar ik rekening mee hield bij storting dus ik ben zeer dik tevreden ♠_love:.
Waarom stop je niet wat eerder tijdens een sessie die slecht loopt? Ff sessie afkappen, kop fris maken en dan weer opnieuw starten, misschien dat je dan weer 'lekkerder' speelt dan wanneer je die 'grote' verliezen wilt terugverdienen in diezelfde sessie.
Klinkt heel simpel en vraag me dat achteraf ook vaak af, probleem is tijdens spelen "voel" ik dat ik beter kan maar komt dit er dan helaas vaak niet uit......
Niet heel briljante sessie gisteren en viel me ook mee toen ik bijna afsloot dat er plus van $11 stond. Uiteindelijk daarna nog 1 hand gespeeld voordat laatste tafel afsloot en daar nog $4 gepakt dus uiteindelijk $15 up en daarmee is de weg naar de $200 weer ingezet.
Qua bonus zoals verwacht weer $10 reload en ik ga toch eens kijken of ik niet toch nog 2 delen vrij kan spelen. Zit nu ergens rond de uit mijn hoofd gezegd 1056 VPP en dit moet daarvoor 1400 VPP worden. Ik heb nog "standaard" 4 sessies op de normale dagen waarin ik toch wel minimaal 60 VPP per keer kan halen, verder heb ik het plan om vrijdag op mijn vrije dagje weer middagje "monstergrind te doen waarin ik toch wel 100 VPP moet kunnen halen.
Kortom daarmee kom ik op minimaal 340 VPP nou die paar extra puntjes vis ik nog wel ergens vandaan. Helemaal clearen gaat hem niet worden omdat ik dan totaal ruim 1500 VPP moet halen en dat gaat hem niet meer worden maar ja dik tevreden met 7 x $10 hoor, is al veel meer dan verwacht
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Klinkt heel simpel en vraag me dat achteraf ook vaak af, probleem is tijdens spelen "voel" ik dat ik beter kan maar komt dit er dan helaas vaak niet uit......
Dat is het lastigste dat gevoel, maar dat kost je zo wel extra geld wat je net winst hebt gemaakt de afgelopen tijd. Ik weet niet hoe je hier mee om kan gaan, maar als je de oplossing weet te vinden dan kan jou dat behoorlijk wat schelen tijdens de mindere sessies.
Met die bonus gaat het echter wel goed zo te horen. Wanneer je veel tafels speelt, dan zit je ook behoorlijk vaak op tafels met een laag percentage speler/flop of niet? Dan zoek je op die tafel gewoon de slechten uit en ontwijk je de tightere spelers?
Tsja vooral dat doorgaan nadat ik weet dat ik verlies heb moet ik afleren, dat heeft me deze keer $10 gekost en blijft zonde geld :facepalm:. Mede daarom kijk ik tijdens het spelen ook niet naar het resultaat maar ja als het echt bagger gaat dan weet je het natuurlijk toch wel. Maar soms valt het dus ook positief uit, ik dacht dat het gisteren ook niet briljant liep maar bleek redelijk BE te staan. En door dan toch door te gaan op einde nog lekker $15 gepakt.
Qua tafelselectie tjsa ik pik gewoon de 10 tafels waar meeste tafels naar flop gaan das vaak teken van fish. Deze tafels blijf ik dan houden want iedere keer wisselen geeft alleen maar onrust heb ik wel gemerkt. Qua opzoeken van spelers ik speel pre vaak conform SHC en dan zie ik wel wie er mee komt (en dan ga ik pas naar stats kijken). Uiteraard call ik vissen iets sneller pre en tegen tighte spelers zal ik vaker stealen maar in grote lijnen blijft pre lastig in de schatten wat mensen doen dus daarom dat ik in grote lijnen de SHC aanhou.
Dat is natuurlijk ook zo, het kan ook de goede kant opgaan wanneer je doorspeelt en dat je of je winst hoger uitvalt of dat je je verlies kleiner maakt.
Misschien dan toch tussendoor paar keer kijken hoe je resultaat is wanneer je niet zo'n goed gevoel hebt?
Slecht gevoel met verlies--> pauze nemen
Slecht gevoel met BE of winst--> nog even doorgaan of ook pauze nemen
Dat van die SHC is ook wel logisch inderdaad bedenk ik me. Echter wanneer je 1vs1 komt te zitten tegen bijvoorbeeld een loose speler dan zou je preflop misschien ruimer kunnen raisen, maar dan moet je wel 1vs1 zitten in de hand pf.
Idd als ik in SB zit kijk ik wel altijd maar hoe eerder je aan de tafels zit hoe minder je kunt sturen en hoe meer je alleen maar kunt kijken wie allemaal meegaan.
Gisteren 1,5 big blind gepakt dus dat was de moeite niet waard maar goed wel weer 80 VPP binnen en dus ook de 6e stellar bijna binnen. Zit nu op 1130 VPP en om aan mijn doel van 7 partjes te komen heb ik 1400 VPP nodig. Moet goed te doen zijn met een grote sessie morgen dus het lijkt als ik die sessie morgen en dan volgende week nog 3 sessies draai te gaan lukken. Normaal gesproken haal ik 60-70 VPP per sessie dus met grotere sessie erbij moet de benodigde 270 VPP no problemo zijn. Nu maar eens kijken of ik weer een leuke winstreeks op kan gaan zetten, zit alweer op 2 sessies ♠_evil:.
Lange sessie zit er ook weer op en huge stap gezet naar 7 stukjes reload, sta nu op 1246 VPP dus dat moet kat in het bakkie zijn met 3 sessies voor volgende week op de rol. Zit er zelfs aan te denken om nog even extra sessie door te harken voor de laatste $6,82 van de bonus. Daarvoor zou ik naar de 1536 VPP moeten spelen. Op zich heb ik denk ik zondag weinig op het programma staan maar of ik er zin in heb na verjaardag van zus is maar de vraag. Ach we zullen zien of het lukt, zo ja dan moeten er wel 100 VPP inzitten waardoor er nog zo een 190 overblijven voor 3 dagen wat ook weer te doen zou zijn.
Sessie zelf was prima, begin wat matig maar daarna leek er weinig mis te kunnen gaan en alles leek te vallen voor me. Uiteindelijk ondanks matige start van -$20 na een handje of 500 uitgekomen op een plus van $40, $10 reload erbij en totaal 115 VPP in zo een 4 uur (wat bewijs is dat ik hele bonus kan clearen als ik wil).
Kortom daarmee sessie van maandag vergeten en heb dus nog meer het idee dat ik deze limiet gewoon kan beaten. De angst is iig uit mijn spel en was vorige pogingen op deze limieten ook bang voor sommige spelers maar heb nu na wat meer handen gezien dat ze niks beter dan mij zijn.
Qua SP ga ik ook richting de 800 en dat is voor mij ook veel. Mocht ook wel want dit jaar was wel erg mager verder qua volume; t/m augustus maar 2000 SP en nu ineens bijna de helft daarvan in 1 maand ♠_evil:.
En voor het vervolg rammen met die hap en wie weet wat er dan nog meer mogelijk is dit jaar!! Ik heb nu even door de euforie het gevoel veel maar goed daar moet ik ook mee uitkijken; zeker niet naast mijn schoenen gaan lopen.
Is wel de planning he, maar goed sinds terugkeer van vakantie 1 slippertje gehad en rest gewoon lekker gespeeld en gewonnen. Misschien moet ik vaker naar Tenerife gaan als het ff niet loopt :coolface:.
Kijk ook nog niet teveel naar BR maar die staat op $235 (excl. bonussen die ik altijd uitcash) maar ja dat krijg je als je deze maand $90 up bent en daarbovenop ook nog eens $100 aan bonussen pakt. Hopelijk hou ik het vol en kan ik maand boven de $100 winst afsluiten!!