Heb je eigenlijk al een keer de 100 FPP $30.000 toernooi gespeeld op zaterdagavond om 20.30u deze maand?
Deze week is toernooinummer: 779920571.
Sinds ik er van gehoord heb zaterdagen bijna nooit thuis geweest en deze keer gaat het hem ook niet worden............
Vanmorgen weer eens 2e rondje in week gelopen (was tijdje terug
door omstandigheden) en man wat had ik het zwaar op dijk. Had denk ik 2 km vol wind op mijn snufferd en dat was niet bepaald lekker lopen maar goed over de lengte van mijn stints wel tevreden. Heb het in 4 stints gered in ongeveer 30 minuten terwijl ik er voor mijn vakantie nog 5 stints voor nodig had.
Wil dus zeggen dat ik stukken van 7,5 minuten red waarvan ongeveer 5 minuten hardlopen en 2,5 minuten langzamer. Zeker in het begin red ik dit laatste stukken veranderen maar in 50-50 maar goed langzaam kruip ik qua lengte stints omhoog, merk vooral dat mijn techniek vooruit gaat dus wat dat betreft alleen maar positieve verhalen.
Vanmiddag maar eens kijken of ik 4 uurs sessie op Stars ga trekken, voel me prima dus mooie mogelijkheid om ff goede klap te maken om reload te clearen. Zou stiekem de eerste keer zijn dat me dat lukt dus moet beetje trots op mezelf zijn ♠_evil:. Na volgende week maar weer eens kleine break inlassen want zeker nu ik geen concrete bonustarget meer heb (behalve 2 stellars) moet ik uitkijken dat ik niet in een sleur terecht kom.
Update zal normaal gesproken vanavond nog wel ff volgen.
Bagger gespeeld en dus ook min te pakken vandaag, waar ik nog meeste van baal is dat ik mezelf vanaf -$40 bijna geheel naar 0 terug had gegrind over vervolgens alsnog $30 te verliezen. Niks aan de hand maar blijft lastig die lange sessie voor me zeker als ik niet 100% er bij ben met mijn hoofd.
Wel weer stukje reload en flinke hap van de stellar af gehaald maar het verlies wat ik er bij heb gehaald was dus totaal niet nodig. Ach je BR staat er nog steeds prima voor en nog maar 38 VPP nodig voor volgende stellar en 115 VPP voor laatste deel reload, kortom twee sessie en dat is cleared, denk dat ik daarna maar op break ga voor weekje en de pure grind modus afsluiten. Ik begin te merken dat ik (te) veel uurtjes gemaakt heb en dat het weer ff tijd is om stoom af te blazen.
Hopelijk kan ik mezelf nog 2x goed opladen en het pessimisme wat ik nu heb van me af schudden. Het gaat echt van links naar rechts met mijn gevoel over poker en dat is wederom teken dat ik break moet nemen ♠_evil:.
Slappe sessie qua handen achter de rug, kreeg voor pauze bar weinig en veel wat ik kreeg bleef niet staan. Nou dan is het lastig winst halen hoor :rage:. Na pauze kwam er gelukkig nog wat actie en kon ik de $30 verlies nog op laten klimmen naar een verlies van $10. Niet geweldig uiteraard maar ja als het er niet inzit moet je niet forceren. Die les heb ik van de maand geleerd en ook duur betaald met $30 onnodig verlies. Druk zit er nu niet meer op dus nu al helemaal geen reden om dat te doen.
Wel stellar nummertje 5 gecleard dus nog 1000 VPP nodig voor de $50 stellar. Als je me voor mijn vakantie had gezegd dat ik in oktober daar aan kon beginnen had ik je echt voor gek verklaard. Maar 1500 VPP, 2250 FPP, 900 SP, de nodige bonussen en handen verder is het dan toch zo. En daar moet ik gewoon tevreden mee zijn.
Heb mijn spel weer wat verbeterd (al heb ik te weinig aan studie gedaan) en mezelf ook paar keer tegengekomen maar goed ik zie dat meer als kans om er sterker van te worden.
Morgen nog ff 35 VPP pakken en dan heb ik voorlopig de laatste short term doelstelling zijnde de complete reload binnen. In oktober wordt het qua doel allemaal wat langer zoals eerst weer SilverStar worden, dan $25 bonus kopen en misschien net wel / niet de stellar clearen maar goed lukt dit niet in oktober dan maar in november dus geen druk ♠_biggrin:.
Dus overal een geslaagde maand voor je.
Succes morgen met het afronden van de deposit bonus.
Mag zeker niet klagen al baal ik wel dat ik soms te lang door heb gespeeld, heeft me zeker $30 gekost en blijft zonde geld.
Qua sessie gisteren: op zich wel ok alleen einde was niet veel, de nuts werd iets te veel gekraakt. Uiteindelijk $4 up maar met wat minder pech had dit $20 kunnen zijn.
Moet nog ff kijken of ik vandaag nog sessie ga draaien, op zich zal die ene sessie qua pauze het verschil niet maken dus grote kans dat ik hem toch ga spelen ♠_evil:.
Imo gewoon grinden to the max en niet denken aan stellars cleanen ofzo, komt wel vanzelf.
Daar heb je gelijk in, maar zou zeker op mijn BR zonde zijn als ik een $50 stellar laat liggen door er niet naar te kijken :coolface:.
Lijkt me dat rakeback grinden nou ook niet al te profitabel is op jouw stakes, dus begrijp farma's reactie wel. Mss moet je eens proberen op een andere manier de sleur te doorbreken.
Denk dat het ook een goed advies is om wat minder results oriented te gaan kijken, helemaal op dagbasis wat uiteindelijk vooral variantie is en eerlijk gezegd maar weinig met goed/slecht spel te maken heeft.
Oorspronkelijk gepost door luca02
Lijkt me dat rakeback grinden nou ook niet al te profitabel is op jouw stakes, dus begrijp farma's reactie wel. Mss moet je eens proberen op een andere manier de sleur te doorbreken.![]()
Mwah als je ziet dat ik in september: 2x stellar van $10, 1x bonus van $25 en reload van $75 dus totaal $110 aan bonussen binnenhaal dan vind ik dat geen slechte opbrengst / rakeback vooral voor mijn doen.
Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Denk dat het ook een goed advies is om wat minder results oriented te gaan kijken, helemaal op dagbasis wat uiteindelijk vooral variantie is en eerlijk gezegd maar weinig met goed/slecht spel te maken heeft.
Dat doe ik al lang niet meer in update komt het soms misschien wel zo over maar ik weet dondersgoed dat een slechte run (al dan niet door eigen schuld) in FL je sessie flink kan verkloten
en een lekkere run van 15 minuten je ineens $20 kan geven of zo ♠_love:.
Slechte week in mineur afgesloten na min van $40 gisteren. Het liep voor geen kanten maar ja dat hoort er ook bij. Begin kreeg ik prima handen maar die hielden geen stand en na halfuurtje was het helemaal janken met de pet op. Kreeg echt zo goed als niks en dan is FL heel saai........
Waar ik wel van baal is dat als ik minsessies pak dat het dan meteen zulke dikke zijn :f_cry:. Zo verknal ik in 1 sessie flink deel van de winst die ik bij wijze van in 2 weken bij elkaar heb gesprokkeld.
Eens kijken we $ koers doet komende dagen want ik wil mijn bonuspotje uitcashen. Helaas is tussen storten en cashen euro flink gestegen en zit ik daar ook met verliespost t.o.v. de gemaakte storting. Gisteren was dit verschil bijna 7 euro (en dat is alleen nog maar op de initiele storting) dus maar even kijken of ik een beter moment kan vinden de komende dagen.
Ik zou tekenen voor jou maand
nog 95 VPPs mijn eerste 10$ op stars voor het eind van het jaar
Ben benieuwd of we dat gaan halen
Nou deze maand $30 down anders hoor, maar goed dat is maar 2 sessies.
Enne 95 VPP haal ik op een goede dag in 1x dus dat ruilen dan we maar niet
Nu ff paar dagen geen poker t/m maandag en dan weer met goede moed verder. Zal vanavond weer eens graphje posten die is nu knal van gisteren stukje minder positief maar goed op de lange termijn komt dat wel weer goed he ♠_evil:
Ja is weer eens niks geworden van het weekend :facepalm:, ik beloof je deze week komt ie!!
Gisteren stond de freelancer freeroll weer op de rol en meestal als ik niet veel krijg kom ik wel ITM en dus ook deze keer. Paar leuke handjes gehad waarmee ik kon dubbelen en daarna bagger en dat is vaak genoeg voor ITM. Beetje op lullig manier out met 10 BB QJs vs 99 turn J river 9 anders had er nog veel meer ingezeten dan de $17 die ik nu kreeg maar goed shit happens en hiermee kan ik mooi het verlies in wisselkoers financieren door reload ♠_evil:.
Gisteren ook stuk hard gelopen wilde ronde uitbreiden naar 5 km en dus op zo een site waarop je route uit kunt zetten gekeken of ik dat via dijk kon doen en er leek weg niet al te ver na mijn afslag naar beneden te lopen. Helaas bleek dit echter een of ander blubberpad te zijn wat niet eens op dijk aansloot. Gevolg moest bijna 1.3 km extra lopen
en dat was nu nog niet helemaal de planning. Uiteindelijk is het me wel gelukt maar ik kon echt niet meer gas geven het laatste stuk.
Heb het op wilskracht nog wel gered in iets meer dan 45 minuten maar toch route maar op andere manier verlengen de volgende keer. Ik vreesde er vandaag fiks last van te krijgen maar op zich valt het nog mee ook. Dus heb nu bewezen het te kunnen en nu rustig er naar toe opbouwen ♠_evil:.