En maar weer twee updates in 1 (beetje druk laatste weken overdag).
Gisteren zitten klooien met die challenges op Stars en dat heeft me zeker wat geld gekost op de FL tafels. Uiteindelijk over FL $ 1,60 down dat is natuurlijk nog wel te overzien maar er had meer ingezeten. Maar dat was niet ergste van gisteren; heb namelijk geld zit spewen op stud / draw om challenges te clearen. Uiteindelijk daar ook nog eens $4 nog wat verloren, maar goed aangezien dit niks met mijn FL BR te maken heeft deze uit uitcash pot gehaald met het idee dat het een investering is in 4 flip rolls :). Alleen de draw challenge laten zitten omdat daar min. level 0,10 / 0,20 is en dan vind ik het risico ff te groot om daar 25 handen te moeten winnen.
Vandaag ook nog een challenge gecleard en daar zelfs ietjes winst gepakt. Maar belangrijker dat ik op de FL tafels super draaide, had er echt een fase tussenzitten dat alles lukte. Dit kakte na break iets in maar gelukkig kan ik weer wat winnen vlak voor einde. Uiteindelijk $7 up en daarnaast ook meteen een cash in een flip freeroll. Helaas daarin out met TJ vs QJ maar goed met de cash van $6 heb ik de investering van gisteren al weer terug met nog enkele toernooien in het vooruitzicht ook :f_cool:.