Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En maar weer twee updates in 1 (beetje druk laatste weken overdag).

Gisteren zitten klooien met die challenges op Stars en dat heeft me zeker wat geld gekost op de FL tafels. Uiteindelijk over FL $ 1,60 down dat is natuurlijk nog wel te overzien maar er had meer ingezeten. Maar dat was niet ergste van gisteren; heb namelijk geld zit spewen op stud / draw om challenges te clearen. Uiteindelijk daar ook nog eens $4 nog wat verloren, maar goed aangezien dit niks met mijn FL BR te maken heeft deze uit uitcash pot gehaald met het idee dat het een investering is in 4 flip rolls :). Alleen de draw challenge laten zitten omdat daar min. level 0,10 / 0,20 is en dan vind ik het risico ff te groot om daar 25 handen te moeten winnen.

Vandaag ook nog een challenge gecleard en daar zelfs ietjes winst gepakt. Maar belangrijker dat ik op de FL tafels super draaide, had er echt een fase tussenzitten dat alles lukte. Dit kakte na break iets in maar gelukkig kan ik weer wat winnen vlak voor einde. Uiteindelijk $7 up en daarnaast ook meteen een cash in een flip freeroll. Helaas daarin out met TJ vs QJ maar goed met de cash van $6 heb ik de investering van gisteren al weer terug met nog enkele toernooien in het vooruitzicht ook :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Neem maar van mij aan 18 minuten is snel of je nu wind mee hebt op niet :P

hangt van de oppervlakte af waarop de wind kan "duwen" he :P

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

En maar weer twee updates in 1 (beetje druk laatste weken overdag).

Gisteren zitten klooien met die challenges op Stars en dat heeft me zeker wat geld gekost op de FL tafels. Uiteindelijk over FL $ 1,60 down dat is natuurlijk nog wel te overzien maar er had meer ingezeten. Maar dat was niet ergste van gisteren; heb namelijk geld zit spewen op stud / draw om challenges te clearen. Uiteindelijk daar ook nog eens $4 nog wat verloren, maar goed aangezien dit niks met mijn FL BR te maken heeft deze uit uitcash pot gehaald met het idee dat het een investering is in 4 flip rolls :). Alleen de draw challenge laten zitten omdat daar min. level 0,10 / 0,20 is en dan vind ik het risico ff te groot om daar 25 handen te moeten winnen.

Vandaag ook nog een challenge gecleard en daar zelfs ietjes winst gepakt. Maar belangrijker dat ik op de FL tafels super draaide, had er echt een fase tussenzitten dat alles lukte. Dit kakte na break iets in maar gelukkig kan ik weer wat winnen vlak voor einde. Uiteindelijk $7 up en daarnaast ook meteen een cash in een flip freeroll. Helaas daarin out met TJ vs QJ maar goed met de cash van $6 heb ik de investering van gisteren al weer terug met nog enkele toernooien in het vooruitzicht ook :f_cool:.

Nice dat je FL goed draaide! spijtig van het verlies voor de challenges maarja je kan niet alles hebben he ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gisteren ging het mij wel lekker met de FL Draw ZOOM game dat ik gebruikte om de 10 winsthanden vrij te spelen. Best leuke challenges dit keer en eens wat anders dan Hold'em.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
Nice dat je FL goed draaide! spijtig van het verlies voor de challenges maarja je kan niet alles hebben he ;)

FL blijft toch het belangrijkste he enne ik heb het verlies al weer goed gemaakt door de cash van $6 gisteren dus de investering heeft al geloond en dan heb ik nog 3 toernooien over ook nog :f_drink:.

Dus ja ik heb niet alles maar ben tevreden en daar gaat het uiteindelijk toch om he.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Gisteren ging het mij wel lekker met de FL Draw ZOOM game dat ik gebruikte om de 10 winsthanden vrij te spelen. Best leuke challenges dit keer en eens wat anders dan Hold'em.

Razzz is meer mijn ding, want ja niet hitten dat kan ik prima :f_biggrin:. Dan gewoon tafeltje pakken met weinig mensen eraan en easy die 10 handen pakken door af en toe te raisen als ik lage kaart laat zien en tegenstander een hoge :)

Beantwoorden
Citeren
Nielbe
Poker Player

Lekker van de FL games pcbeem, altijd chill als je een super run hebt he! Had het gister toevallig ook ik kreeg achtereenvolgend (op meerdere tafels uiteraard) QJs, AKs, 77, 66, 99, AKo, JTs, en JJ die me 2,7 buy-ins opleverde:f_love:. Was helaas niet op FL wat je waarschijnlijk teleurstellend vind van mij haha:P.

Maar even over iets anders, jullie hebben het over challenges vrijspelen, wat bedoel je hier precies mee?
Lijkt me ook wel leuk tbh.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dit bedoelen we :)

Link

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou toch ook de draw challenge maar gecleard, op zich leuk spelletje maar niet helemaal mijn ding. Ging op zich lekker uit de startblokken maar het gebrek aan kennis begon me later op te breken. Denk uiteindelijk een dollartje of 2 verloren maar goed dat zie ik aan einde van mijn standaard sessie pas :).

Beantwoorden
Citeren
Nielbe
Poker Player

Ah leuk initiatief van pokerstars om zo spelers kennis te laten maken met andere poker varianten dan het oh zo populaire No limit Texas hold'm.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou heb er dus kennis mee gemaakt en nee gaat hem niet worden voor me full time op zo een game richten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hmmm verlies door 5 card draw was toch stukkie groter helaas met bijna $4 maar goed moet het maar weer als een investering zien, heb er 2 tickets door gekregen dus fringers crossed dat ik iets pak in de nu 5 tickets die ik nog heb staan. Vandaag al bijna maar helaas net 1 ronde voor het geld er uit met A5 tegen J6 die zijn 6 op flop hitte _frown:.

Helaas op FL alleen maar 0,02 / 0,04 tafels dus echt grote winst op FL kon ik wel vergeten. Uiteindelijk daar nog $1,50 gepakt en dus schurkt mijn gewone BR tegen de drie cijfers aan maar helaas sluit ik de maand er dus net een dollartje en 15 cent onder. Ach ja het gevoel is goed de laatste twee weken en eindelijk weer wat plezier in het spel dus die grens ga ik binnenkort wel doorbreken en ook ver achter me laten :f_thumbsup:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij mij ging de eerste flipfreeroll ook niet geweldig. Vanavond de 2de kans, want had de eerste uitdaging gemist. Aangezien ik niet wist dat je het binnen 1 uur moest afronden.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

dan heb je een doelstelling voor volgende maand he die 3 cijfers breken :)
Spijtig dat die rare varianten je wel geld kosten maar gl in de freerolls :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ja uiteindelijk heeft het me iets gekost maar ja de cash van $6 dinsdag maakte veel goed, en nog een cashje er bij dan zit dat ook wel weer goed!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je de spelregels een beetje snapt en je hebt al wat ervaring kun je er volgens mij best wat winst uithalen. Die games op de laagste games zijn echt behoorlijke fishy.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja dat geloof ik best maar als je denkt dat je goede hand hebt terwijl dat niet zo is kan het ook goed mis gaan :).

Naja gister weer 10 handen Razzz gewonnen en BE dus ticket binnen.

Beantwoorden
Citeren
Nielbe
Poker Player

Ja dat geloof ik best maar als je denkt dat je goede hand hebt terwijl dat niet zo is kan het ook goed mis gaan :).

Whahah, das dwijlen met de kraan open ja

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klopt inderdaad en het is zeker bij de stud games goed om te weten welke handen al dood zijn en welke kaarten je tegenstanders laat zien. Met deze info kom je vaak al een heel end.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de challenges zitten er weer op nu ik net beetje gevoel kreeg wat ik deed bij Razz.

En aangezien ik gisteren nog een cash heb gepakt ook weer in de groene cijfers over alle challenges. Morgen nog 5 freerolls te gaan, heb er een hard hoofd in dat ik de nu grote deelnemersvelden ga cashen maar als het lukt ook wel meteen mooi bedrag binnen, fingers crossed dus.

Beantwoorden
Citeren