We zullen het wel zien. Al hoop ik zelf ook wat te winnen vandaag, maar toch succes met meer te winnen met flippen
Gisteren net geen dollartje up en dus helaas nog net niet de $100 aangetikt maar goed die 20 cent kom nog wel een keer goed :).
Belangrijkste wat ik laatste tijd merk is dat ik sinds mijn break gewoon frisser in mijn kop ben. Laat me minder snel gek maken en het "moeten" spelen voor minder geld is ook weg. Kortom moet ik vaker doen zo een break en dan helpt ook uiteraard ook dat ik al fiks wat sessie in het groen sta.
Net de dinsdag sessie weer gestart so wish me luck op weg naar het laatste zetje tot de $100, moet normaal gesproken geen probleem zijn maar ja wat is normaal in poker :P.
Nou helaas pindakaas I did not got this :P.
Het ging vandaag ff niet zoals het zou moeten gaan en dus verlies van $1,20 of zoiets moeten noteren. Het zat er zeker in qua starthanden maar kreeg te vaak de verkeerde kaarten op het bord. Nou ja niet veel aan te doen maar wel een pluim voor mezelf dat ik gewoon ben gestopt ipv verliezen proberen goed te maken. Uiteindelijk loopt dat te vaak op niks uit en nu had ik de rust om gewoon te stoppen.
Kortom morgen nieuwe ronde nieuwe kansen zou iets van $1,50 moeten pakken nu en ja dat is nog steeds te doen :f_love:.
Ahh jammer man maar hoort erbij, wel netjes dat je gewoon gestopt bent op het juiste moment!
Die 1,50 is zo binnen als je een keer wel mooi hit (Y)
Idd zo denk ik er ook over, gisteren meerdere goede potten verloren met AA / KK en als ik er daar wel gewoon een van had gepakt ipv beat op river tegen was ik al door grens heen. Maar ja ik heb de tijd, heb mezelf wel afgeleerd om geld targets te stellen.
ja inderdaad, ik zet meestal gewoon een tijd bijv 1,5 uur tot 2 uur ofzo (Soms 4:tongue: je moet grinden he). Als het dan echt lekker loopt blijf ik natuurlijk zitten maar anders hou ik er gewoon mee op, winst of verlies.
Dat is ook mijn insteek maar helaas lukt dat niet altijd en zo was het gisteren ook.......
Op zich had ik kunnen afsluiten met een verlies van richting de $1 niet fijn maar ja soms moet je die gewoon slikken. Nou dat deed ik dus niet en uiteindelijk kwam daar nog $2 bij :f_mad:. Op zich allemaal nog wel te overzien zeker omdat ik "maar" op lage limieten speel maar dit moet er gewoon uit zeker als ik weer eens omhoog wil.
Maar goed het was toch al geen beste avond, kon pas laat beginnen; daarna een vis in mijn aquarium die het nodig vond om zichzelf vast te zwemmen in een (nep)boomstammetje. Was al laat met naar bed gaan dus dat kon er ook nog wel bij en tot overmaat van ramp heeft de vis het nog niet eens gehaald ook :f_frown:.
Maar ja volgende week gaan we er weer gewoon met goede moed tegenaan. De grens van $100 is weer beetje uit zicht dus daar hoef ik me niet druk om te maken........
oei klote avond lijkt me! Spijtig dat je de vis niet hebt kunnen redden
En idd soms moet je kunnen stoppen en verlies nemen. maarja 3$ is nu ook het einde van de wereld niet.
O nee I will live to fight another day en die $100 en daarna $150 komen wel weer een keer; dat het nu iets langer duurt jammer maar helaas. Ik kan er nu namelijk niks meer aan veranderd :f_cool:.
Over het algemeen heb ik die deugd wel maar soms komt dat duiveltje in mijn hoofd :f_mad:.
Maar goed het duiveltje komt steeds minder nu er voor zorgen dat hij er nooit meer is.
heb zelf in mijn eerste 5km wedstrijd 28.45 gedaan over deze afstand en er deden 1,1 duizend mensen aan mee en daardoor kon ik het begin nog niet voluit lopen. Aangezien ik van achteren begon, maar ben zelf wel tevreden. Jij nog wat hardgelopen dit weekend met het mooie weer?
Niet verkeerd voor eerste keer, ben je nu van plan om door te pakken?
Verder tsja over het lopen van mezelf, weet niet wat het is laatste weken maar krijg niet echt tempo te pakken. Loop nog wel braaf 2x in de week maar het tempo is om te janken. Hopelijk verteer ik het warmere weer niet al te lekker anders zou ik niet weten wat het moeten zijn........
Op de vrijdag na vind ik het qua warme weer wel meevallen. Misschien dat je slecht tegen die temperatuurschommelingen kunt. Dat vind ik zelf niet heel fijn dat het 1 dag 15 graden is en dan weer 30 en dan weer 15.
Vorige week op donderdag en zondag gelopen en toen 2x dik boven de 20 graden en dat heb ik natuurlijk tijdje niet meer gehad.
Klapte vanavond uit de startblokken maar kon dit helaas niet helemaal volhouden. Uiteindelijk $2 up maar hele zure nasmaak aan sessie aangezien ik in laatste 15 minuten denk ik wel een dollar of 2-3 heb verloren.
Maar goed niks aan te doen helaas, had ze graag over de streep getrokken maar het zat er dus niet in.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is jammer. Al is elke winstgevende sessie mooi meegenomen.
+1:) is toch beter of slecht beginnen en jij herpakken en met 1 buy-in down eindigen
Klopt helemaal mannen en ik ben gister weer even goed met mijn beide beentjes op grond gezet. Was echt baggersessie waarin niet veel lukte en uiteindelijk ook $6 down :f_smile:. Maar goed we gaan weer lekker met goede moed aan de slag met nieuwe sessie.
Verder gisteren ook mijn FPP er doorheen gejaagd met sats maar helaas maar 1x T$11 gewonnen. Merk nu weer dat dingen het gewoon niet zijn voor me...... In totaal 7 6 max hypers gedaan en maar 1x ticketje daarnaast nog wel paar keer dubbel gepakt maar het toen niet af weten te maken.