Oorspronkelijk gepost door rambowins
Goedemorgen ,
Ik dacht ik begin bij het begin lol maar je blog is al bijna een boek
.
Mag ik je daarom vragen aangezien ik nu pas in haak , heb je specifieke doelen ? heb je een plan een droom ?
Ik zal vanaf vandaag ook aanhaken maar wellicht kan je me in een paar regels ffke up to date maken
Pffff update wordt nog 3 pagina's.........
In het heel kort ooit begonnen met Double or nothings dat liep aardig en BR opgebouwd voor uit mijn hoofd $5 DON's. Maar merkte dat het daar aan het doodbloeden was en er geen geld maar te verdienen was.
Daarna met een mod challenge aan FL begonnen en dat doe ik nog altijd. We wilde toen als mods aandacht geven aan FL en het hele team ging dit spelen. Vanaf eerste sessie viel ik er voor en speel het dus nog steeds!! Heb vorig jaar maand of 3-4 0,50 / 1,00 gedaan maar sindsdien door pech en ook veel slechts spel ver teruggezakt in BR. Zit nu dus ergens rond de $100 maar dit komt deels doordat ik bonussen en winsten uit toernooien eigenlijk altijd uitcash. Zo ieder jaar leuk bedragje in portemonnee kunnen doen.
Qua dromen nah die heb ik na al die jaren niet meer, gewoon plezier hebben en als ik aan einde van jaar 500 euro mag uitcashen ben ik tevreden :f_drink:. Gewone leven met baan moet ik mezelf mee onderhouden en daar redt ik het prima mee dus zulke bedragen zijn pure winst voor een hobby.