Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.7 K Weergaven
rambowins
PokerStrategist

Goedemorgen ,

Ik dacht ik begin bij het begin lol maar je blog is al bijna een boek :f_cool: :f_cool: .

Mag ik je daarom vragen aangezien ik nu pas in haak , heb je specifieke doelen ? heb je een plan een droom ?

Ik zal vanaf vandaag ook aanhaken maar wellicht kan je me in een paar regels ffke up to date maken :P

:f_cool: :f_cool: :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Ja die heb ik gewonnen
Van de 7 all in shoot out tickets 5$ erbij

Dus al met al lekker wat binnen gekomen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pjerter
Ja die heb ik gewonnen

Knap gedaan met wat geluk erbij :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja die heb ik gewonnen

Very nice zou gek worden met zo een bedrag :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rambowins
Goedemorgen ,

Ik dacht ik begin bij het begin lol maar je blog is al bijna een boek :f_cool: :f_cool: .

Mag ik je daarom vragen aangezien ik nu pas in haak , heb je specifieke doelen ? heb je een plan een droom ?

Ik zal vanaf vandaag ook aanhaken maar wellicht kan je me in een paar regels ffke up to date maken :P

:f_cool: :f_cool: :f_cool:

Pffff update wordt nog 3 pagina's.........

In het heel kort ooit begonnen met Double or nothings dat liep aardig en BR opgebouwd voor uit mijn hoofd $5 DON's. Maar merkte dat het daar aan het doodbloeden was en er geen geld maar te verdienen was.

Daarna met een mod challenge aan FL begonnen en dat doe ik nog altijd. We wilde toen als mods aandacht geven aan FL en het hele team ging dit spelen. Vanaf eerste sessie viel ik er voor en speel het dus nog steeds!! Heb vorig jaar maand of 3-4 0,50 / 1,00 gedaan maar sindsdien door pech en ook veel slechts spel ver teruggezakt in BR. Zit nu dus ergens rond de $100 maar dit komt deels doordat ik bonussen en winsten uit toernooien eigenlijk altijd uitcash. Zo ieder jaar leuk bedragje in portemonnee kunnen doen.

Qua dromen nah die heb ik na al die jaren niet meer, gewoon plezier hebben en als ik aan einde van jaar 500 euro mag uitcashen ben ik tevreden :f_drink:. Gewone leven met baan moet ik mezelf mee onderhouden en daar redt ik het prima mee dus zulke bedragen zijn pure winst voor een hobby.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Relaxt pokeren heet dat :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Damn en ik doe zoveel moeite om het samen te vatten en jij doet het in 4 woorden :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
rambowins
PokerStrategist

okeoke bedankt voor de update ...

Leuk joh om zo toch een extra zakcentje te bemachtigen, en ook leuk dat je je blog zo goed bijhoud .

:f_cool: :f_cool: veel geluk .

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Ik zoek nu een internet bank ik zie dat jij netteller heb hoe zijn jouw ervaringen hier mee
Verder kom ik ook skrill tegen
Iemand hier ervaring mee

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Beiden zijn wel ok, ik heb afweging gemaakt o.b.v. waarvoor van hun bank card. Aangezien ik relatief weinig keren uitcash kwam voor mij Neteller er uit. Maar ik zou zeggen ga even spitten in voorwaarden en maak dan keuze.

Beantwoorden
Citeren
rambowins
PokerStrategist

Nog een beetje kunnen " relax " pokeren:f_biggrin: .

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nah altijd 3 dagen in week oftewel maandag t/m woensdag; dadelijk weer wat gaan relaxen :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Erg magere sessie achter de rug op beide rooms, knalde nog wel goed uit de startblokken maar op een gegeven moment kantelde dit helemaal de verkeerde kant op. Met uiteindelijk zelfs dikke misclick op Coral met TPTK op river drukte ik per ongeluk op fold. Ik zeg niet dat ik hem gewonnen had maar het illustreert wel een beetje mijn sessie waarin ik zelfs lichtelijk begon te tilten op het einde en dat is uiteraard nooit goed.

Qua resultaten valt de schade met $1,50 down op Stars en 1,20 euro op Coral nog mee maar het is voornamelijk zonde dat ik niet even wat beter aan nieuwe ronde na break kon beginnen. Coral zit nu weer net onder het startbedrag van 10 euro maar dus nog geen man overboord.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Meer hands posten ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Komt wel weer, door vakantie en zo minder gespeeld maar nu komen ze weer iedere week :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik zoek nu een internet bank ik zie dat jij netteller heb hoe zijn jouw ervaringen hier mee
Verder kom ik ook skrill tegen
Iemand hier ervaring mee

Ik heb beide gebruikt. Zelf kies ik voor Skrill, maar alleen omdat ik geen grotere bedragen dan 250 per keer opneem. Neteller heeft hoger maximum bedrag voor opname via automaat, maar ook weer hogere kosten. Neem je vaak maar 250 op, dan is Skrill prettiger, maar voor grotere bedragen kan Neteller ook prima.

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Bedankt ZeeZout

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maar zoals ik al zei zet voor jezelf even de dingen op rijtje die jij belangrijk vindt en zoek daar dan het beste kostenplaatje bij.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bedankt ZeeZout

You're welcome :)

Leuk trouwens dat je zo trouw je blog bijwerkt, pcbeem :) Respect!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Is ook manier om mezelf beetje bij les te houden, ik zie het vaak maar als extra stok achter de deur.

Beantwoorden
Citeren