Gisteren boel weer wat herpakt met ongeveer $ 1 op Stars en 1 euro op Coral up. Vooral op Coral had er voor mijn gevoel wat meer in gezeten aangezien ik daar redelijk snel 1 euro up was maar toen wegviel maar na min zelfs weer in groen gekomen dus uiteindelijk moet ik er maar tevreden mee zijn.
Oorspronkelijk gepost door pjerter
Dit hoef je niet te reviewen![]()
Beetje moeilijk leesbaar $1000.00 staat er
je hebt dus $1000.00 gewonnen met een of andere klote puzzel maan ik zou gek worden!
fijne vakantie dan maar alvast:f_drink::f_biggrin:
Gisteren voor het eerst in tijden echt ontevreden sessie afgesloten. Ik kreeg niet de flow te pakken en bleef eigenlijk de hele sessie een beetje aanklooien. Lukte eigenlijk de hele week al niet dus dat moet echt beter volgende week!!
De min van zo een 50 cent op Stars kwam dan ook niet bepaald als een verassing. Maar ja zulke bedragen daar lig ik niet bepaald wakker van, belangrijker is om de echt grote swings door tilt uit de deur te laten en dat lijkt de laatste paar maanden te lukken.
Op Coral wel een plus weten te pakken maar ook daar had het veel beter gekund en gemoeten, maar goed zit daar nu weer op BR van 11,30 euro en inmiddels 10 v/d 40 SP gehaald die nodig zijn om het gratis geld te mogen houden dus dat loopt prima op schema.
Review in blokken gedaan van sessie van maandag. Vooral op einde was het om te janken, maakte zelfs soms slechte moves door te tight te spelen maar uiteindelijk bespaarde me dit geld. Maar goed zo moet ik op de lange termijn niet denken en gewoon die +EV moves maken die ik nu soms liet liggen.
De grootste winsthanden, was hier beetje bang voor de 8 maar die had ie niet en door de vele callers pre is pot natuurlijk leuk
Spoiler
Poker Stars, $0.02/$0.04 Limit Hold'em Cash, 10 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
Preflop: Hero is MP3 with K
K![]()
2 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 folds, Hero raises, CO folds, BTN calls, SB folds, BB calls, UTG+2 calls, MP1 calls
Flop: (10.5 SB) 7
2
8
(5 players)
BB checks, UTG+2 checks, MP1 checks, Hero bets, BTN calls, BB calls, UTG+2 calls, MP1 calls
Turn: (7.8 BB) 8
(5 players)
BB checks, UTG+2 checks, MP1 checks, Hero bets, BTN calls, 2 folds, MP1 calls
River: (10.8 BB) T
(3 players)
MP1 checks, Hero bets, BTN raises, MP1 folds, Hero calls
Results:
Spoiler
14.8 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: 7
2
8
8
T
MP1 mucked and lost (-2.5 BB net)
Hero showed K
K
and won 14.5 BB (10 BB net)
BTN showed J
T
and lost (-4.5 BB net)
Niet al te sterk gespeeld en werd op river vol beloond, maar goed trots ben ik er niet op
Spoiler
Poker Stars, $0.02/$0.04 Limit Hold'em Cash, 8 Players
Preflop: Hero is BB with K
9![]()
MP1 posts BB OOP, UTG+2 folds, MP1 checks, 4 folds, SB completes, Hero checks
Flop: (3 SB) J
T
8
(3 players)
SB bets, Hero calls, MP1 raises, SB calls, Hero calls
Turn: (4.5 BB) 6
(3 players)
SB bets, Hero calls, MP1 raises, SB calls, Hero calls
River: (10.5 BB) 7
(3 players)
SB checks, Hero bets, MP1 calls, SB calls
Results:
Spoiler
13.5 BB pot (0.2 BB rake)
Final Board: J
T
8
6
7
SB mucked J
8
and lost (-4.5 BB net)
Hero showed K
9
and won 13.3 BB (8.8 BB net)
MP1 mucked J
4
and lost (-4.5 BB net)
En de laatste winsthand met flink wat raises maar goed hij speelde zichzelf wel
Spoiler
Preflop: Hero is BTN with A
A![]()
UTG calls, 2 folds, MP1 calls, 3 folds, Hero raises, 2 folds, UTG 3-bets, MP1 folds, Hero caps, UTG calls
Flop: (10.5 SB) T
5
2
(2 players)
UTG bets, Hero raises, UTG calls
Turn: (7.3 BB) 3
(2 players)
River: (11.3 BB) 9
(2 players)
Results:
Spoiler
15.3 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: T
5
2
3
9
UTG mucked 7
8
and lost (-7 BB net)
Hero showed A
A
and won 15 BB (8 BB net)
En dan de grootste verlieshanden, AA misselijke river maar ja die kan ik niet opgeven, had river moeten betten geen idee waarom ik dat niet deed.....
Spoiler
Preflop: Hero is BB with A
A![]()
5 folds, MP3 raises, CO calls, 2 folds, Hero 3-bets, MP3 caps, CO calls, Hero calls
Flop: (12.5 SB) 7
5
9
(3 players)
Hero checks, MP3 bets, CO raises, Hero 3-bets, MP3 calls, CO calls
Turn: (10.8 BB) 2
(3 players)
Hero bets, MP3 calls, CO calls
River: (13.8 BB) K
(3 players)
Hero checks, MP3 bets, CO calls, Hero calls
Results:
Spoiler
16.8 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: 7
5
9
2
K
Hero mucked A
A
and lost (-5.5 BB net)
MP3 showed K
K
and won 16.5 BB (11 BB net)
CO mucked 9
J
and lost (-5.5 BB net)
Op flop en turn met 91% voorliggen en dan deze river, tsja kan er niet veel mee of tegen
Spoiler
Preflop: Hero is BB with 6
8![]()
4 folds, MP2 raises, MP3 folds, CO calls, BTN calls, SB calls, Hero calls
Flop: (10 SB) 8
8
A
(5 players)
SB checks, Hero checks, MP2 checks, CO bets, BTN calls, SB folds, Hero raises, MP2 folds, CO calls, BTN calls
Turn: (8 BB) J
(3 players)
Hero bets, CO calls, BTN raises, Hero calls, CO calls
River: (14 BB) A
(3 players)
Hero checks, CO checks, BTN bets, Hero calls, CO folds
Results:
Spoiler
16 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: 8
8
A
J
A
Hero mucked 6
8
and lost (-5 BB net)
CO mucked and lost (-4 BB net)
BTN showed J
A
and won 15.8 BB (10.8 BB net)
Kortom de verlieshanden vallen nog mee er waren er alleen beetje te veel tussen de 7 en 9 BB en ja dan telt het door.......
Bij de ene laatste hand komt de flush aan op de river en veel value heb je denk ik niet met een bet.
Al denk jij er misschien wel anders over.
Mwah we hebben het wel over 0,02 / 0,04 he, zie hem hier makkelijk 9 / TT-QQ / SD hebben eigenlijk en zeker tegen 9 en goede paartje zit er nog wel iets value.
Zou kunnen ja. Al zou je afvragen of 9x en TT-QQ nog een riverbet zal callen, maar dat zou best kunnen inderdaad. Al zou een raise van 1 van de 2 wel vervelend zijn.
De CO doet het hier met J9 dus het kan prima, maar in dit geval inderdaad blij dat ik niet bet; had namelijk dik in nesten gezeten.
Maar goed dat doet er niet toe, je moet het over lange termijn zien en dan is bet op zich wel ok lijkt me.
De tafeltjes zijn alweer open aan het poppen maar goed nog weinig actie dus kan nog wel even update van gisteren geven.
Begin van sessie was ok maar laatste half uur was echt bagger daarin op Coral zeker 1 euro laten liggen en op Stars ook wel richting 1 dollar. Uiteindelijk bleef er op Stars nog een plus over van $1 en op Coral bleef er 7 hele centen over. Het is natuurlijk up maar blijft zonde zeker op Coral waar ik maar kleine BR heb, daar is 1 euro in verhouding gewoon veel. Maar goed het puntje is weer binnen en zo krabbelen we door naar het vrijspelen!!
Ja het ging beter maar nog steeds beetje zure nasmaak vooral bij het Coral deel. Wederom daar redelijk wat laten liggen het laatste uur. Stond op een moment op de tafel met stack van over de 3 euro. Uiteindelijk is dit 1,70 euro geworden door vieze beat; ik hit set op flop met 3x klaver, turn blank en river nog een klaver en verlies van AK :f_mad:. Maar goed zulke dingen doe je niks aan......
Op Stars wel goede sessie gedraaid en bijna $ 2,50 up op alleen maar 0,02 / 0,04 tafels dus ja dan run je wel lekker. BR zit nu weer over de $100 en ik heb het vaker gezegd, nu maar hopen dat ik daar blijf :).
Vrees dat ik weinig kan zeggen over fixed limit games. Die zijn allemaal fixed, volgens mij
Hij zit er na woensdag nog boven maar helaas geen groene cijfers weten te maken op Stars, klein verliesje van $ 0,60 en dat kwam voornamelijk omdat de 0,05 / 0,10 tafels van geen kanten liepen. Als die beetje beter hadden gegaan dan had er leuke plus in gezeten maar ja as is verbrande turf :f_cool:.
Op Coral wel weer stukje up maar weer wat laten liggen, het leek daar van de week wel de week van de gemiste kans maar goed BR stijgt en dat is op een relatief kleine BR het belangrijkste. Daarnaast door te spelen ook wat tokens voor log-in fliprolls gekregen daar nu twee van de drie keer ITM en dat zijn best nog wel leuke bedragen. Meestal doen er mannetje of 500-600 mee en 70 man ITM, je hoeft dus feitelijk maar a handje FR te overleven en dan zit je al ITM.
Donderdag iets van 0,70 GBP gepakt en gisteren daar nog eens 0,90 GPB bovenop en dat is meer dan 2 euro. Daarmee staat BR nu op 14,67 euro dus dat gaat goede kant op met nog zo een 26 SP te pakken om hem te clearen voor februari volgend jaar. Maar goede die datum moet het probleem niet zijn met gemiddeld meer dan 1 SP per dag en een sessie of 10 in de maand :P. Wat ik met de evt. vrij gekomen BR ga doen geen idee misschien uitcashen als het bedrag leuk wordt of anders op een of andere manier samenvoegen met Netbet om leuke 2e BR te hebben.
Nou weinig zin om update te maken oer afgelopen dag maar goed het moet toch maar even. Maandag drama sessie op Coral en flink down en op Stars liep het nog wel redelijk en gisteren was dit precies omgekeerd. Per saldo zo een 2,50 euro down op Coral en ook zo een 2,50 USD op Stars.
Qua BR zit ik nu op Coral op 12 euro op zich nog steeds op koers maar ja het blijft zonder door een mindere sessie (ook slecht gespeeld) geld laten liggen. Kijk als het dan pech is kan ik er nog enigszins mee leven maar ja slecht spel doet dan wel weer pijn.
Lijk vanaf zomer dit jaar vorig jaar wel het Nl elftal ook niet vooruit te branden en (te) vaak door ondergrens zakken....... Maar goed ook daar zal het wel goed mee komen net als met mijn BR :f_love:.
Volgens mij laat jij je te veel beinvloeden door het voetbal....
Hopelijk gaat het snel weer vooruit (met beide)...
Naja voorlopig geen serieuze potjes voor NL dus als dat klopt moet ik nu met sprongen vooruit gaan
Kunnen we die voetballers niet aan het pokeren krijgen? Die hebben wel wat te spenderen