Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou en de freeroll was niks vandaag out met AA vs QJ vs 65 flop 34J, turn T en river Q :f_eek:. Ach ja wat doe je er aan als hij houdt dan is het easy ITM maar moest wel redelijk wat outs dodgen wat dus niet lukte......

Nog 6 tickets te gaan en daarmee raakt het $20 target langzaamaan uit zicht, het kan nog steeds maar verwacht het niet meer.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Hey, de 2e hand van je zou ik toch wel raisen op de R, is zo goed als gelijk aan de 4e hand, alleen heb je hier 2P ipv OP dus je staat nog sterker.
enige logische waar je door beat bent is een straat en die zou wrs wel 3betten op F of T, daarom zou ik de R ook raisen in de 2e hand.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou en de freeroll was niks vandaag out met AA vs QJ vs 65 flop 34J, turn T en river Q :f_eek:. Ach ja wat doe je er aan als hij houdt dan is het easy ITM maar moest wel redelijk wat outs dodgen wat dus niet lukte......

Nog 6 tickets te gaan en daarmee raakt het $20 target langzaamaan uit zicht, het kan nog steeds maar verwacht het niet meer.

We zullen het zien. Er kan veel gebeuren in 6 toernooitjes.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Hey, de 2e hand van je zou ik toch wel raisen op de R, is zo goed als gelijk aan de 4e hand, alleen heb je hier 2P ipv OP dus je staat nog sterker.
enige logische waar je door beat bent is een straat en die zou wrs wel 3betten op F of T, daarom zou ik de R ook raisen in de 2e hand.

Heb je denk ik gelijk in, maar als gasten blijven donken dan wil ik dit nog wel eens zo doen. Maar ja wat is waarschijnlijk, het is ook niet standaard dat hij hier 3x donkt tegen raise in dus je in hoeverre kun je dan er van uit gaan dat hij F / T 3-bet met straat......

Blijkt ook uit de 2 handen die hier staan :).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou had vandaag drie doelstellingen:
1) maand afsluiten met plus sessie -> FAIL met kleine min van 60 cent
2) leuk prijs pakken in de challenges -> FAIL (voorlopig) met 2x ticket
3) trede SC's clearen -> SUCCES maar ja dat was minst belangrijke al ben ik daarom wel weer 45 SC dichterbij $10 kopen, nog 1 trede 45 clearen en dan zou ik er ene kunnen kopen. Al wacht ik misschien nog even of er leuke 1 april promo komt :f_cool:.

Ach ja februari was niet slecht voor me, nu rest van week ff geen FL en weer even afstand nemen. Nog wel wat op Coral spelen om te kijken of ik daar nog wat centjes uit tickets kan halen :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Dito8
PokerStrategist

Zonde dat je je doelen niet hebt weten te halen! Heb je een vermoeden qua actie die eraan komt mbt 1 april?;)

Op coral poker heb ik trouwens inmiddels het geld gestort gekregen, alleen loopt de poker client nog steeds te kloten.
Technische problemen met inloggen, al paar keer opnieuw geinstalleerd maar werkt niet. Support weet het ook niet volgens mij gezien hun reacties. ID check etc allemaal goed gegaan dus daar ligt het niet aan. Beetje jammer en eigenlijk wel klaar met Coral:f_o:(nu al)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja het waren maar short term doelen he en zoals ik al zei maand was al geslaagd dus ik ben tevreden.

En verdere heeft Stars altijd leuk cash bonussen op 1 april, weet niet of dit nu weer zo is maar zou me niks verbazen als ze weer iets doen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Die 1 april grappen is altijd afwachten natuurlijk wat ze in petto hebben.
Dat is nog een kleine maand wachten. Al hadden ze vorige jaar dacht ik geen speciale cash bonussen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja ik zie wel, heb het geld niet meteen nodig zullen we maar zeggen en moet ook nog maar zien dat ik goede status haal.

Ik kijk wel of ze iets hebben en zo niet dan koop ik alsnog gewoon de normale bonus.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Morgen dagje vrij dus maar toernooi op Coral geopend nou dat had ik net zo goed niet kunnen doen......

Was echt totaal 3x niks, pakte op zich wel wat potjes maar verloor ze daarna net zo hard weer. Bleef dus lang op beginstack hangen en dat is met blinds van 50/100 niet lekker. JJ weg moeten leggen op AK flop en toen was ik crippeld met 400 chips, moest met A3 wel afcallen en nu nekte JJ me :f_frown:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer. Volgende keer weer beter.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vrijdag 15e voor 0,60 GBP en zojuist toernooi afgesloten 10 plekken hoger, met hangen en wurgen FT gehaald en die was zo tam als wat dus kon niet zoveel uitrichten met 15BB stack. Uiteindelijk nog 1 iemand die rond zelfde stack als mij zat overleefd maar dat was het dan wel. Ach ja BR staat nu op 19,42 euro dus wie weet zit me drie tickets over de 20 euro er nog in ook :f_cool:.

Over uurtje of 17 mag ik weer aan bak in freelancer freeroll dus tijd om te gaan pitten en hopelijk kan ik weer mooie cash pakken _thumbsup:!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het zou mooi zijn. Alvast veel succes voor vanavond :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het was niks, 1 slecht hand gespeeld en daarmee stack gehalveerd en daarna straat op river niet meer weg kunnen leggen en dat was hem dan.

Ach ja dan heb ik nu wat tijd "over" dus tijd voor updates na 13 februari

BR Stars: $ 159,10 -> + $ 28,23
FL BR (excl. bonussen): $ 159,10 -> + $ 28,21
FL BR (incl. bonussen): $ 1.978,10 -> + $ 104,71

De graph van de afgelopen periode:

En de totale FL graph:

Toernooiwinsten: $ 1.364,77 -> + $ 6,16 (reeds uitgecasht / op Neteller)

Hobbypotjes:
Neteller: € 172,92 -> - € 436,08 (500 euro uitgecasht)
Coral: € 19,42 -> + € 6,16
Netbet: $ 10,17 -> + $ 0,10

Punten:
Stars: 978,41 -> + 254,00
Netbet: 589,22

Kortom zeker geen slechte maand, gewoon prima zelfs als ik die iedere maand mag hebben dan klaag ik niet :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi resultaat inderdaad. Al waren vooral de bonussen die je een mooie boost hebben gegeven :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou bijna $30 pakken met spelen is ook niet verkeerd, heb wel eens slechtere maanden gehad :f_rolleyes:.

Beantwoorden
Citeren
elrio
PokerStrategist

Het lijkt wel of dat tegenwoordig de bonussen belangrijker zijn dan het spelen zelf? Of heb ik dat mis?
Gewoon zorgen dat je minstens break-even draait met een degelijk volume en tussendoor bonussen verzamelen en vooral cashen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laat ik het zo zeggen daardoor cash ik ieder jaar leuk centje uit dat meervoud is van mijn huidige BR :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maar gelukkig stijgt BR laatste weken ook lekker weer de goede kant op. Vandaag redelijk korte sessie met 1,5 uur maar toch weer lekkere plus gepakt, iig meer dan verwacht. Begin was niet best maar daarna toch sterker herpakt dan ik dacht. Ging uit van een plusje van $2 tot max $3 maar uiteindelijk was dit bijna $5,50 nou en dat is dan altijd mooi meegenomen.

Dus ook de $160 grens weer doorbroken op naar de $170 :f_love: (ben al bijna halverwege).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn mooie ontwikkelingen. Keep it up :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren