Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vandaag het up weten te houden, weer iets beter dan verwacht met $3,50 niet al te lekkere start op de enige 0,05 / 0,10 tafel die er was maar sterk terug gekomen. Zo zie je maar als ik rustig blijf komt het vaak nog wel goed!!

Had nog wel wat meer ingezeten als ik niet setje van runner runner 64 flush verloor -> flop 6Q2 dus zo droog als wat en besluit voor call F / raise turn te gaan aangezien ik niet de agressor was. Turn uit mijn hoofd een T dus prima kaart om deze lijn door te zetten. River weet ik niet precies maar wel dat hij flush van de enige overgebleven villian compleet maakte. Heeft me $1,50 gekost dat geintje maar goed niks aan te doen. Als ik zo een hand 10 keer speel win ik hem vaker wel dan niet en daar gaat het uiteindelijk om.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het wordt saai maar gisteren weer soortgelijke sessie als rest van week, minder begin maar goed terug gepakt. Deze keer net geen $2,50 up en daarmee is ook de $170 grens weer doorbroken. Speel lekker tot op heden in 2016 en de resultaten zijn ook omhoog geschoten, krap jaartje terug zat ik nog te modderen op BR rond de 80-100 USD en leek daar maar niet weg te kunnen komen. Zo zie je maar dat beetje aan je spel werken (althans ga er maar vanuit dat dit het is) veel verschil kan maken!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vanavond niet veel in freeroll op Coral, wist vlak voor break leuke pot te pakken voor 2300 chips maar daarna niet best gespeeld. Uiteindelijk als 50e uit maar goed de chips die ik net voor break had gepakt was ook niet genoeg voor ITM geweest. Lijkt wel of er steeds meer spelers met dit toernooi meedoen en dat maakt het er niet makkelijker op.......

Nog 2 tickets te gaan om nog 60 cent te pakken om zo boven de 20 euro te komen, kansen worden kleiner en kleiner. Ach ik zie wel of het lukt zo ja dan is dat mooi en zo nee jammer dan maar 19,40 uitcashen :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Moet nog steeds mogelijk zijn. Zeker in de wetenschap dat het in het begin zo lekker ging.
Veel succes met de laatste loodjes :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is helaas niet meer zo als in het begin, toen deden er max 150 man mee nu gewoon dik het dubbele....... :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En de wekelijkse review er ook weer op zitten, deze keer de sessie van woensdag. En moet zeggen ondanks dat ik gevoel had wel ok gespeeld te hebben was het vooral in begin niet best. Paar rare lijntjes op river gepakt die ik niet kon verklaren dus weer wat puntjes om op te letten volgende keren.

De winsthanden, hier kies ik na flop voor veilige lijn met KK en achteraf had dit niet gehoeven maar ja had totaal geen info over hem.....

Spoiler

Poker Stars, $0.02/$0.04 Limit Hold'em Cash, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Preflop: Hero is BTN with K K
CO posts BB OOP, 3 folds, MP2 calls, MP3 calls, CO checks, Hero raises, SB folds, BB calls, MP2 calls, MP3 3-bets, CO calls, Hero caps, BB calls, MP2 folds, MP3 calls, CO calls

Flop: (18.5 SB) 5 7 2 (4 players)
BB checks, MP3 bets, CO calls, Hero raises, BB calls, MP3 3-bets, CO calls, Hero calls, BB folds

Turn: (14.8 BB) 4 (3 players)
MP3 bets, CO calls, Hero calls

River: (17.8 BB) 7 (3 players)
MP3 bets, CO folds, Hero calls

Results:

Spoiler

19.8 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: 5 7 2 4 7
MP3 showed J 6 and lost (-5.5 BB net)
CO mucked and lost (-4.5 BB net)
Hero showed K K and won 19.5 BB (14 BB net)

Lekkere hit op turn die op river beetje minder wordt maar het was nog genoeg. Maar nu terugkijkend is dat zo een handje weer ik river beter nog een keer kan raisen. AK hebben ze normaal gesproken niet en als er maar 1 geen K heeft dan is het al mee genomen.

Spoiler

Preflop: Hero is BTN with J K
UTG+1 folds, UTG+2 calls, 2 folds, MP3 calls, CO calls, Hero calls, SB completes, BB checks

Flop: (6 SB) Q J T (6 players)
SB checks, BB bets, UTG+2 calls, MP3 calls, CO calls, Hero calls, SB folds

Turn: (5.5 BB) 9 (5 players)
BB bets, UTG+2 calls, MP3 calls, CO folds, Hero raises, BB calls, UTG+2 calls, MP3 calls

River: (13.5 BB) 6 (4 players)
BB bets, UTG+2 calls, MP3 folds, Hero calls

Results:

Spoiler

16.5 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: Q J T 9 6
BB showed J 8 and lost (-4 BB net)
UTG+2 showed 8 7 and lost (-4 BB net)
MP3 mucked and lost (-3 BB net)
Hero showed J K and won 16.3 BB (12.3 BB net)

Heerlijke KK, flop wat minder maar turn maakt veel goed tegen al die limpers!!

Spoiler

Preflop: Hero is CO with K K
3 folds, MP2 raises, MP3 3-bets, Hero caps, 2 folds, BB calls, MP2 calls, MP3 calls

Flop: (16.5 SB) A J 7 (4 players)
BB checks, MP2 checks, MP3 checks, Hero bets, BB calls, MP2 calls, MP3 calls

Turn: (10.3 BB) K (4 players)
BB checks, MP2 folds, MP3 checks, Hero bets, BB calls, MP3 calls

River: (13.3 BB) A (3 players)
BB checks, MP3 checks, Hero bets, BB folds, MP3 calls

Results:

Spoiler

15.3 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: A J 7 K A
BB mucked and lost (-3.5 BB net)
MP3 mucked T T and lost (-4.5 BB net)
Hero showed K K and won 15 BB (10.5 BB net)

En dan de verlieshand (maar 1 deze keer aangezien deze meevielen), dit was grootste met verkeerde moment tegen verkeerde hand zitten......

Spoiler

Poker Stars, $0.05/$0.10 Limit Hold'em Cash, 10 Players

Preflop: Hero is BTN with T A
7 folds, Hero raises, SB folds, BB 3-bets, Hero calls

Flop: (6.4 SB) 8 9 T (2 players)
BB bets, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls

Turn: (6.2 BB) Q (2 players)
BB bets, Hero calls

River: (8.2 BB) 4 (2 players)
BB bets, Hero calls

Results:

Spoiler

10.2 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 8 9 T Q 4
BB showed K K and won 9.8 BB (4.8 BB net)
Hero mucked T A and lost (-5 BB net)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou gisteren was het helemaal niks, had totaal geen focus en speelde te loose, nog maar 1 ticket te gaan en dan heb ik nog een vracht van die log in tickets. Ik lijk er de laatste dagen geen meer bij te krijgen dus misschien mooi moment om die ook niet weg te werken. Toch weer extra kansje om dan boven de 20 euro te komen :). Heb er nog stuk of 50 staan dus daar moet misschien ook nog wel iets in zitten, enige dat ik er voor hoeft te doen is gewoon in te loggen en dan zie ik de volgende dag wel of het iets is geworden.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Sinds ik 2e werd met die login-tickets is het echt bijna helemaal niets meer met die dingen. Ik doe nu zelfs geen moeite meer :D

Denk dat mijn potje al leeg is of zo :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Het is helaas niet meer zo als in het begin, toen deden er max 150 man mee nu gewoon dik het dubbele....... :f_frown:

Dat is wel jammer inderdaad. Al is dat voor Coral Poker een goed teken dat er veel spelers bij de site komen.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou gisteren was het helemaal niks, had totaal geen focus en speelde te loose, nog maar 1 ticket te gaan en dan heb ik nog een vracht van die log in tickets. Ik lijk er de laatste dagen geen meer bij te krijgen dus misschien mooi moment om die ook niet weg te werken. Toch weer extra kansje om dan boven de 20 euro te komen :). Heb er nog stuk of 50 staan dus daar moet misschien ook nog wel iets in zitten, enige dat ik er voor hoeft te doen is gewoon in te loggen en dan zie ik de volgende dag wel of het iets is geworden.

Dat is mooi meegenomen. Veel succes met je laatste ticket als je die gisteren nog niet gebruikt hebt :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee wekkertje ging weer gewoon om 7 uur vandaag, zal ergens deze week op donderdag t/m zaterdag wel gebeuren. Grote kans dat het meteen donderdag wordt dan hebben we het maar gehad _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

HeeeeeeeeeeeeeY !

Ten 1e zou ik graag willen weten wat DoN nou inhoud ? :)

En ten 2e, Hoe sta je er nu voor ? Hoe is het met je Br gegaan ? Kun je daar een update van geven ?
Ik kan door de bomen het bos niet meer zien haha daarom vraag ik het je ;) En ben er benieuwd naar....

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey,

1) DON -> double or nothing, was vroeger populaire SNG variant waarin je met 10 man in toernooi zat; top 5 dubbele inzet en rest niks

2) tsja lang verhaal maar in het kort: begonnen op allerlei en nog wat varianten wat niet veel werd. Toen DON's gaan spelen en daar leuke BR mee op weten te bouwen. Toen ik hiero mod werd, kwam het idee op om met alle mods als challenge FL te gaan spelen en dit beviel me dusdanig dat ik dit nu nog speel :f_cool:. Op hoogtepunt FL richting de $ 600 gestaan, dit door pech en ook slecht speel voor groot deel verloren. Op dieptepunt tot onder de $100 gestaan en nu weer op aan het klimmen tot nu weer $175.

Bonussen etc. cash ik eigenlijk zo goed als altijd uit en blijf dan spelen met geld dat ik uit het spelen zelf winnen en daarnaast mag ik ook iedere maand meedoen met freelancer freeroll van PokerStrategy. Erg mooi toernooi met $2K prijzenpot en vaak maar 100 deelnemers met veld dat goed te doen is dus ook daar wel paar leuke cashes gepakt.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Okee man ! ja ik weet de double or nothing nog wel ja haha, ik speelde ze ook af en toe..

die zijn nu veranderd door de fifty 50 toch ?

Owww das een flinke daling indd ! hopen dat je weer helemaal terug komt !
Maby een nieuwe start maken met een schone lei ? lijkt me lastig als je zo hoog stond en dan zo flinke daling hebt gehad om lekker te kunnen spelen ofniet ?

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klopt dat ze op PokerStars zijn veranderd in Fifty50's om samenwerken tussen spelers tegen te gaan.
Al vind ik zelf deze format ook wat leuker, omdat ICM veel minder heftig is dan bij de DON's.
Aangezien je nu 1x je buy-inn terug krijgt door te cashen en de rest d.m.v. je overgebleven chipstack krijgt uitbetaald en het dus ook van belang is om met een gezonde stack de eindstreep te halen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
Okee man ! ja ik weet de double or nothing nog wel ja haha, ik speelde ze ook af en toe..

die zijn nu veranderd door de fifty 50 toch ?

Owww das een flinke daling indd ! hopen dat je weer helemaal terug komt !
Maby een nieuwe start maken met een schone lei ? lijkt me lastig als je zo hoog stond en dan zo flinke daling hebt gehad om lekker te kunnen spelen ofniet ?

Greetz Wes

Heb ik ook hele fase mee zitten worstelen maar heb me er laatste maanden bij neer gelegd en sindsdien maak ik weer leuke stappen omhoog. Vind het spelletje FL iig veel te leuk om er mee te stoppen :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Door al het gedonder op werk nog geen update kunnen geven van sessie van gisteren. Het wordt saai maar weer een niet al te lekker begin, maar gelukkig wel weer goed weten te herstellen. Deze keer weer $6 up en daarmee weer goede stap richting de $180 gezet.

Helaas beetje weinig (zeg maar geen) 0,25 / 0,50 tafels anders zou ik wel wat shotjes kunnen gaan wagen maar als er maar 1 tafel beschikbaar is wat vaak het geval is dan is de variance me te groot. Ach ja ik haal ook leuke bedragen binnen op deze limieten dus klagen doe ik niet!!

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Hahaha okee nice man ! ;) Ben benieuwd man, zal je blog goed in de gaten houden haha ;)

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk is het gedonder gauw afgelopen voor je, zodat je weer op de andere facetten van je werk kan concentreren.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja soms heb je nu eenmaal van die dagen dat dingen niet gaan zoals je wil.

Op pokergebied blijft het iig lekker lopen, gisteren wederom een plus van ongeveer $2,50. Had meer in gezeten waren het niet dat iemand tegen mijn KK met 67 zijn OESD op river hitte maar goed dat gebeurd nou eenmaal in FL soms :P.......

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook vandaag weer plusje weten te scoren deze keer iets minder dan $2,50 deze keer maar goed iedere keer zulke sessies gaan ook doortellen. Hiermee ook de $180 grens doorbroken en nu door naar de $190 :f_cool:.

Zag deze keer wel leuk aanbod 0,25 / 0,50 maar merkte dat ik zeker in begin de echte scherpte miste dus daar maar niet aan gaan zitten. Er waren 5 tafels 0,25 / 0,05 en ook nog tafel 0,10 / 0,20 dus dat kan als ik wat scherper ben wel eens idee worden om wat tafels mee te pikken. De BR van $180 is ruim genoeg om dit te mogen doen en moet ook mijn spel niet onderschatten, sta niet voor niks deze hele maand iedere sessie in de plus (al zijn dat maar 6 sessies maar toch _evil: ).

Beantwoorden
Citeren