Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Qua resultaat geen fijne sessie met een minnetje van $1,30 maar het was soms ook wel weer "vermakelijk" hoe ik de beats tegen kreeg. Denk dat ik zeker wel 10x een goed pot op de meest onmogelijke manier verloor dus dan valt het verlies nog mee. Ach ja soms zit het mee en soms zit het tegen........

Wel weer $1 gepakt uit card hunt en daarnaast ook flink wat SC gescoord, nog een 15% te gaan en dan heb ik zowaar alsnog ChromeStar de volgende maand. En dat had ik totaal niet meer verwacht. Eens kijken of Stars nog iets leuks doet op 1 april en zo niet dan wordt het punten inruilen voor $10 voor in bonuspot.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zullen we morgen zien. Zou wel grappig zijn als ze wat leuks doen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Leuk hoeft het niet te zijn, als het me maar geld oplevert :).

Nog even update van gisteren: voor gevoel niet een al te schokkende sessie, wist wel dat ik plus zou hebben maar de $8 die er aan eind stond was mooie surprise. En dan ook nog eens $5 gepakt uit de hunt dus extra kers op taart!!

Nu nog even snelle sessie voor Card Hunt doen en dan zit maart er ook al weer op.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de sessie van vandaag begon bagger dus dat beloofde weinig goed, uiteindelijk een klein verlies genomen van $1,75 maar goed met de $10 die ik voor de hunt van vandaag kreeg maakt dat veel goed. Sluit maart daarmee net iets boven de $190 en ook goede 20 euro in mijn bonuspotje met nog 15 dagen Card Hunt te gaan. Daarbovenop ook door de promo mijn Chromestar status weten te houden.

Verder net Coral weer aangezwengeld en ik zag dat ik 15e was geworden in zo een all in toernooi voor meer dan 1 euro dus daarmee ook die BR over de 20 euro voor in het bonuspotje. "Helaas" begin ik weer van die tickets te krijgen dus wegspelen is dan even geen optie maar goed ik kan ze altijd gewoon blijven reggen om de dag voor kans op wat extra geld. Ik heb de BR niet nodig maar moet daar nog even over nadenken.

Zal eens kijken of ik van het weekend weer wat graphs kan posten maar ik mag wederom niet klagen over deze maand.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Er zijn in ieder geval weer gekke 1 april toernooitjes, maar heb nog niks aparts in de VIP-winkel gezien.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee helaas niet, wel wat challenges; heb er een gecleard en de ander volgens mij ook maar goed dat zal wel grap geweest zijn :).

Ach ja dan maar gewoon $10 kopen voor mijn 1000 SC's.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Kan ook of er satelittes mee spelen, maar dat zal ook geen vetpot opleveren.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb geen zin om er veel tijd in te steken en als je sats gaat spelen ben je toch vaak wat uurtje bezig en dan nog maar zien wat dat oplevert.

Vaak te weinig om er veel tijd aan te besteden dus dan maar zo :).

Zie trouwens dat ik nog geen update van kleine sessie van gisteren had gedaan. Nou op de $2,50 van de hunt na was hij gewoon bagger. paar dikken handen op onmogelijke manieren verloren en dat verklaart het verlies van $4 wel zo een beetje.

Vandaag goed uit startblokken maar het kakte nu wat in op jacht naar de laatste kaart. Zocht nog een 8♥:, en had tot 2x een straat over straat tegen 1x J8 vs KJ op 9TQ flop en 2e keer 83 vs 8Q op 7896 bord. En dan uiteindelijk ook nog maar $1 aan bonus samen met de $ 0,15 aan winst maakt deze lange sessie op de punten na niet echt zinnig :facepalm:.........

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Voor het eerst in paar weken (weekje break en vorige week druk) weer een review gedaan, deze keer sessie van dinsdag. Op zich tot laatste half uur niet een al te schokkende sessie en het leek er zelfs op alsof ik geen interessante handen om te posten zou vinden. Echter in laatste deel zaten wel wat leuke handen waar ik niet zeker over was. Maar goed ook flinke vracht notes gemaakt dus ook zonder die handen was het niet helemaal voor niks.

De winsthanden, huge pot die ik niet al te best speelde maar door de vele acties tegen beetje weg kwijt :f_p:

Spoiler

Poker Stars, $0.05/$0.10 Limit Hold'em Cash, 8 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Preflop: Hero is BTN with K K
UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 raises, CO calls, Hero 3-bets, 2 folds, UTG+2 calls, MP2 caps, MP3 calls, CO calls, Hero calls, UTG+2 calls

Flop: (21.4 SB) 6 3 7 (5 players)
UTG+2 checks, MP2 bets, MP3 calls, CO calls, Hero calls, UTG+2 calls

Turn: (13.2 BB) 2 (5 players)
UTG+2 checks, MP2 bets, MP3 calls, CO raises, Hero calls, UTG+2 folds, MP2 calls, MP3 calls

River: (21.2 BB) 6 (4 players)
MP2 bets, MP3 folds, CO raises, Hero calls, MP2 calls

Results:

Spoiler

27.2 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 6 3 7 2 6
MP2 mucked K 3 and lost (-6.5 BB net)
MP3 mucked and lost (-4.5 BB net)
CO showed 8 8 and lost (-6.5 BB net)
Hero showed K K and won 26.8 BB (20.3 BB net)

Hier beetje mazzel dat ik river hit en dat villians ook geen betere hand hadden, kortom hier ook niet al te trots op.....

Spoiler

Poker Stars, $0.05/$0.10 Limit Hold'em Cash, 9 Players

Preflop: Hero is BB with K Q
UTG+1 calls, 3 folds, MP3 calls, CO folds, BTN calls, SB raises, Hero 3-bets, UTG+1 calls, MP3 folds, BTN calls, SB calls

Flop: (13 SB) 6 3 4 (4 players)
SB bets, Hero calls, UTG+1 calls, BTN calls

Turn: (8.5 BB) 7 (4 players)
SB bets, Hero calls, UTG+1 folds, BTN raises, SB calls, Hero calls

River: (14.5 BB) 2 (3 players)
SB checks, Hero checks, BTN checks

Results:

Spoiler

14.5 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 6 3 4 7 2
SB showed J J and lost (-4 BB net)
Hero showed K Q and won 14.1 BB (10.1 BB net)
BTN mucked 6 5 and lost (-4 BB net)

En ook deze niet al te best gespeeld op flop.......

Spoiler

Poker Stars, $0.05/$0.10 Limit Hold'em Cash, 10 Players

Preflop: Hero is UTG+2 with K K
2 folds, Hero raises, 2 folds, MP3 calls, CO folds, BTN calls, SB calls, BB calls

Flop: (10 SB) 9 6 7 (5 players)
SB checks, BB checks, Hero bets, MP3 raises, BTN calls, SB folds, BB calls, Hero calls

Turn: (9 BB) Q (4 players)
BB checks, Hero checks, MP3 checks, BTN bets, BB calls, Hero calls, MP3 calls

River: (13 BB) A (4 players)
BB checks, Hero checks, MP3 checks, BTN checks

Results:

Spoiler

13 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 9 6 7 Q A
BB showed 5 9 and lost (-3 BB net)
Hero showed K K and won 12.6 BB (9.6 BB net)
MP3 mucked 8 8 and lost (-3 BB net)
BTN mucked T T and lost (-3 BB net)

En de verlieshanden, beetje jammer maar ik lag op flop al achter dus niet veel aan te doen

Spoiler

Preflop: Hero is UTG+1 with A K
Hero raises, UTG+2 3-bets, 6 folds, BB calls, Hero calls

Flop: (4.9 BB) 4 J A (3 players)
BB checks, Hero checks, UTG+2 bets, BB raises, Hero 3-bets, UTG+2 caps, BB calls, Hero calls

Turn: (10.9 BB) 9 (3 players)
BB bets, Hero calls, UTG+2 calls

River: (13.9 BB) 7 (3 players)
BB bets, Hero calls, UTG+2 calls

Results:

Spoiler

16.9 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 4 J A 9 7
BB showed 9 A and lost (-5.5 BB net)
Hero mucked A K and lost (-5.5 BB net)
UTG+2 showed J A and won 16.5 BB (11 BB net)

En als afsluiter een gevalletje zuren hand, kijk vind ik best om te verliezen van flush maar doe dan wel even een betere......

Spoiler

Preflop: Hero is MP1 with Q A
2 folds, Hero raises, MP2 folds, MP3 calls, 4 folds

Flop: (5.4 SB) 6 Q A (2 players)
Hero bets, MP3 raises, Hero 3-bets, MP3 caps, Hero calls

Turn: (6.7 BB) 9 (2 players)
Hero checks, MP3 bets, Hero calls

River: (8.7 BB) K (2 players)
Hero checks, MP3 bets, Hero calls

Results:

Spoiler

10.7 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 6 Q A 9 K
Hero mucked Q A and lost (-5 BB net)
MP3 showed 4 A and won 10.3 BB (5.3 BB net)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En nu ik HEM toch open heb ook maar een update na 06-03 in dit geval.

BR Stars: $ 186,15 -> + $ 27,05 (en nog 33,92 euro in cash out pot op EUR account)
FL BR (excl. bonussen): $ 186,20 -> + $ 27,10
FL BR (incl. bonussen): $ 2.036,65 -> + $ 58,55

Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 1.364,77

Hobbypotjes:
Neteller: € 172,92
Coral: € 20,59 -> + € 1,17
Netbet: $ 10,17

Punten:
Stars: 275,41 -> - 703,00 (ingeruild voor $10)
Netbet: 589,22

Kortom zeker geen slechte maand, gewoon prima zelfs als ik die iedere maand mag hebben dan klaag ik niet :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vooral de bonusgedeelte ziet er goed uit, maar niet verkeerd dat je zonder bonus een profitabele maand had.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Doe mij iedere maand zo een maand :), zou bijna $350 zonder bonus en meer dan $700 met bonussen zijn!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Net weer sessie voor de card hunt gedaan, deze keer een meevalletje :). Dacht weer een min te pakken maar uiteindelijk stond er zowaar een plusje van $1. Lijkt niet veel en dat is het ook niet maar als je min verwacht is het altijd leuk. Daarnaast ook weer $1 als bonus er bij, niet geweldig maar ja de kans blijft het grootste dat je die krijgt.

Nu me klaar maken voor hardloopwedstrijd, 14.00 uur mag ik 10 km gaan knallen in mijn thuiswedstrijd. Vind het net beetje te laat maar goed dan toch maar 1 boterhammetje pakken zo en een banaan erbij :)

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Hoe ging de wedstrijd?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zwaar afzien 10,37 km (waarom nu niet gewoon 10.....) in 55:44, zat na kilometer of 5 al helemaal kapot door warmte. Begin ging nog wel redelijk maar toen hakte de hoge temperatuur (voor de mensen in Nieuw-Zeeland onder ons, het was in 1x uit het niks 20 graden dus 10 graden hoger dan normaal) er in. Alsnog 131e van de 239 gefinisht, ach ja volgende keer beter.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Jammer dat het niet lekker ging. Wel tevreden over je resultaat? En iig iets om te verbeteren voor de volgende keer? Had je nog naar sportrusten gekeken?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet helemaal tevreden maar ja als er niet meer inzit dan zit er niet meer in........

Over kleine 2 maand weer wedstrijd doen op het parcours waar ik mijn PR heb gelopen en ik weet dat ik beter kan, week of 2 geleden nog lage 50 minuten gelopen op 10 km.

Verder nog niet gekeken te druk geweest, hele weekend onder de pannen en doordeweeks moet er gepokerd worden he :f_p:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch knap dat je het toch hebt uitgelopen en lijkt me de tijd niet slecht als je na 5 KM al kapot was.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kapot is groot woord maar kon het tempo van ervoor (5 minuten per km) iig niet meer houden en dat lazerde 20 seconden omhoog.

Gisteren trouwens weer sessie gespeeld, klein plusje en die pakte ik pas nadat ik mezelf goed verrot had gescholden :f_p:. Merkte gewoon dat ik niet scherp was en ff afstand nemen door gewoon 30 seconden niet te spelen hielp me over dit dode punt.

Ook alweer de 2e tranche van Stars Coin gecleard dus ook deze maand gaat vasthouden status relatief makkelijk lukken, dan zou ik zowaar al 4 maanden Chromestar hebben en daar kwam ik vorig jaar niet eens in de buurt. Zo zie je maar dat die promo's me ook lekker veel puntjes opleveren doordat er simpelweg meer tafels zijn.

Beantwoorden
Citeren