Zal het zeker eens doorspitten, zit nu weer beetje op niveau van mei vorig jaar. Daarna last van schenen gekregen, rust moeten houden en dat heeft mijn conditie geen goed gedaan. Eerstvolgende target is om 10 km richting de 45 minuten te gaan lopen, ik kan dat tempo nog niet maar goed als ik wat door kan bouwen wie weet!!
De reeks met plussen deze maand met hangen en wurgen in stand gehouden met klein plusje. Had wat meer in gezeten als ik niet zo nodig door was gegaan voor minimaal $1 in de plus. Maar goed het zag er lang naar uit dat ik de eerste min zou pakken deze maand dus ik moet er niet eens ontevreden over zijn. Belangrijkste target van deze tussendoor sessies is card hunt clearen en dat is wederom gelukt voor $2,50 :f_drink:.
Lekker bezig, ik heb net ook even gespeeld. $2,50 bonus + $8,- ofzo in de plus
(heb geen HM op comp van mijn vriendin, maar zoiets was het). altijd lekker
Moet maar weer vaker gaan spelen kan ik weer naar €300,- BR kan gaan...
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Check het sportrusten maar even, dan zal je sowieso veel leren over hardlopen, herstellen en je energie voorraad. Dit zal je helpen bij je hardlopen, ook als je het schema niet gaat volgen.edit: het is juist gemaakt voor mensen die niet veel tijd hebben, maar wel willen hardlopen. Daardoor is het heel efficient voor het verbeteren van je tijd, dus maximale voortgang met zo min mogelijk inspanning.
Hierdoor zul je ook nooit de beste tijden gaan lopen maar 10km rond de 42 minuten moet zeker kunnen.
Dan is het misschien wel handig ja. Al zit ik met 1x hardloopgroepje, voetbaltraining en wedstrijd wel aardig gevuld om nog wat extra te gaan doen.
Vandaag kwam de tilter helaas weer een keer in me naar boven, heb hem lang weg weten te houden.
Sessie liep niet best en toen ik de card hunt klaar had iets van $2 down en toen vond ik het weer nodig om het goed proberen te maken. Het resultaat laat zich al raden en daarmee nog $3,60 extra verloren....... :facepalm:.
Ik zal het maar als wake up call zien aangezien ik gisteren ook al de neiging had om het te doen maar goed zit nog gewoon boven de $180 dus op zich niet veel aan de hand. Morgen maar weer lekker doorgaan waar ik me bezig was!! En dan bedoel ik niet de sessie van vandaag maar de rest van de maand.
Wel flink wat punten gepakt inmiddels zit ik op 41% van stap 4 v/d 5 dus dat komt wel goed de rest van de maand. Maar goed uiteindelijk kunnen die punten me gestolen worden als het zoveel geld kost.......
He Beem .
Je gaat lkkr man zo te zien .
Tilt ja de uitspraak wat geleerd moet worden herhaald zich past daar dan weer bij !!
Veel geluk .
Peace .
Ja gebeurd me niet vaak meer maar soms nog wel dus.....
Naja uiteindelijk deze week tot op heden zo goed als BE maar wel 2x $2,50 en 2x $1,00 aan bonussen gepakt dus helemaal zinloos was het niet. Gewoon lekker doorgaan dat is enige medicijn, pak niet voor niks 10 groene sessies op rij dus moet wel iets goed doen over algemeen.
Probleem met FL de winst rate is zo klein dat de ene slechte sessie een hele week/maand winst ongedaan kan maken....
Dat ook maar grootste probleem is dat ik na die 2 dollar verlies gewoon had moeten stoppen en er niet nog extra geld door heen te jassen....
Nou vandaag al weer iets meer dan $2 terug gepakt en ook weer $1 als bonus gepakt, maakt het verlies van gisteren nog wat pijnlijker.
Het was redelijk lange sessie omdat de 5♥: niet wilde vallen of iig niet op de goede spot en dus ook weer dikke 40% van Star Coin stap gepakt. Dat moet met 4 dagen te gaan met zeker 2 "echte" sessies er bij wel goed komen.
Nu maar een streep er onder zetten, weer door gaan en hopelijk weer wat $2,50 of meer als bonus gaan pakken. $1 is leuk maar meer is natuurlijk nog veel leuker ♠_evil:.
Zou mooi zijn. Het is wel handig dat je door deze bonussen wel weer extra geld binnenhaalt en daardoor je verliezen minimaal blijft en je winstgevende dagen mooier zijn.
Maar $1 vandaag maar daarnaast ook $1 bonus dus alsnog geslaagd, zolang ik naast de bonus maar een plus pak ben ik zeker op de dagen dat ik alleen maar voor de hunt speel en dus geen volle sessie van 2+ uur. Ach ja herstel van zaterdag is al bijna weer compleet, had al klaar kunnen zijn maar goed gedane zaken kan ik niet meer ongedaan maken.
Verder stop ik alle bonussen in potje dat uiteindelijk eens in de zoveel tijd naar Neteller gaat en dat potje cash ik dan als er leuk bedrag staat weer uit.
De cardhuntzorg iig voor genoeg traffic.... misschien maar weer eens een shotje gaan wagen op 25/50 of 50/100....
Dat zal het hele idee zijj achter deze promo. Aangezien het toch uit moet komen.
Al zou ik toch voorzichtig zijn met shots op hogere limieten.
Het kan best zijn dat daar nu iets meer vis zit, maar het zou ook best kunnen dat die op deze limieten wel weg zullen blijven.
Ik zou de limieten wel aan moeten kunnen, ben winst gevend op 25/50, nog (net) niet op 50/100. Maar er is geen traffic
zelfs met deze actie niet... dus dat is wel jammer.
Blijft vervelend inderdaad, heb ook BR voor 0,25 / 0,50 en heb ook wel gevoel dat ik er weer klaar voor ben maar deze promo trekt alleen extra vis aan op 0,05 / 0,10......
probleem is dat er geen overgang meer is, of je moet 3/6 gaan spelen of 5ct/10ct.... verschil is nogal groot. Dat vind ik erg jammer.
Misschien dat ik PLO weer ga oppakken, kan ik tenminste normaal door de limieten heen...
Heb het niet echt heel goed in gaten gehouden, maar soms is er nog wel redelijk wat actie op 0,25 / 0,50 maar goed dat is dan wel in de avonduren in Europa......