Je komt vanzelf bij de $250,-
Oh ja ga ik wel vanuit maar ja dat geschommel is niet zo fijn, nu gisteren weer 1 dollar down en dus weer op de bijna $242.
Maar ja op lange termijn ga ik omhoog en dus ook uiteindelijk doorbreek ik die grens wel, al zal leuke promo die traffic omhoog laat gaan wel helpen!!
Switch naar SH, daar zijn altijd wel meerdere tafels beschikbaar.... je kan het altijd nog een keer proberen...
Gisteren weer "kleine" sessie van een 1,5 uur gedaan; het was nog wat roestig en zat ook mentaal soms niet lekker en dat verklaard het verlies van een goede $2. Ach niks aan te doen, vanavond nieuwe ronde en vooral hopelijk veel nieuwe kansen.
Verlies weer goed gemaakt of iig zo goed als, weet dat als ik gewoon rustig blijf dat het goed moet komen. Maar ja soms heb ik van die dagen dat rustig doen moeilijk is :f_biggrin:.
Dat is zeker waar. Dan ligt het gevaar van tilten wel op de hoek en dan zou je zelfs moeten overwegen om te stoppen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Weer leuke cash gepakt in freelancer freeroll van de maand juni. Helaas ging het 5 handed niet helemaal zoals ik wilde, kreeg geen kaarten en de rest wilde maar niet busten. Maar goed 4e plek voor $175 is altijd lekkere boost voor mij Neteller potje.
Tnx ben geen topper in toernooien maar ja een toernooi met 100 deelnemers, 27 man ITM en prijzenpot van $2K, pik ik iedere maand wel ff mee :f_drink:.
Gisteren weer een sessie gedraaid en kreeg niet een goede flow te pakken. Het uiteindelijke resultaat van zo een - $0,50 zal me een worst wezen zeker na de cash van zondag. Maar goed vanavond weer aan de slag met goede moed, moet toch beter gaan dan gisteren ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Gisteren weer een sessie gedraaid en kreeg niet een goede flow te pakken. Het uiteindelijke resultaat van zo een - $0,50 zal me een worst wezen zeker na de cash van zondag. Maar goed vanavond weer aan de slag met goede moed, moet toch beter gaan dan gisteren ♠_evil:.
Het kan niet altijd feest zijn. Vandaag kan het zomaar weer anders zijn en gaat het weer beter op FLHE gebied.
Nee vandaag gaat er niks gebeuren, ga weer lekker EK kijken en laat dus sessie schieten.
Gisteren kleine plus gepakt maar ja die was te verwaarlozen. Tot aan laatste hand stond ik precies BE maar pakte op laatste hand nog een potje op waardoor is nog iets in de plus kwam.
Ik heb zelf de wedstrijd gemist door een vergadering en ik vind het jammer dat Wales er nu uit ligt.
Vanavond de kraker en dan kun je morgen weer spelen
Nope helaas net tikkeltje te warm, wel redelijk constant op de 5 minuten per km gelopen maar kon niet meer versnellen.
Uiteindelijke resultaat 50:21, gezien omstandigheden ok maar jammer dat ik niet door kon pakken in laatste kilometers......
Voorlopig niet maar ja over algemeen is dit ook geen lekker weer voor PR's maar wie weet als een training een keer lekker loopt wat ik er dan uit kan sleuren.
Succes daarmee. Ik heb gister ook niet goed gelopen, werd na 500m al duidelijk dat het te heet was. Ik eindigde op 42:53
ruim 2min boven mijn PR. Aan de andere kant het was een trainigswedstrijd dus niet heel erg, maar toch jammer